• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.




    Rollen

    Koning: Arthur Alexander Tiberius Lancaster - Rydel 1,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Tyrion 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4) (VOL)
    - Wynnfrith Tate - Hofdame - Alecia 7,1
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Reservatie voor Direwolf



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Assassin 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Kilgarrah 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    - Alyss Maneveer - huurmoordenaresse van de koning - PurplePink1D 9,1
    -
    -

    Mannen: (Max 3.) (VOL)
    - Florian Lucifer Bennett - Smidsknecht - Kilgarrah 2,1
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    - Reservatie voor Candira



    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Maniae 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Macabre 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Ophilia 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Lake 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Tyrion 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Assassin 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Ophilia 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    - Reservatie voor Direwolf
    -


    Meedoen kan altijd; Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 21:22 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cas schreef:
    (...)

    Geen idee, maar ik begrijp er meestal de helft niet van. :x

    ja okay, maar ik kan er dus niks aan doen. Ik zal proberen er wat meer op te letten.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    @Tyrion

    Ik vind het eerlijk gezegd niet echt leuk dat je nu eerst met Annabeth hebt gepost, wat je nog maar net had afgesproken met Samlaslas, terwijl ik al bijna twee week op een reactie wacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    @Tyrion

    Ik vind het eerlijk gezegd niet echt leuk dat je nu eerst met Annabeth hebt gepost, wat je nog maar net had afgesproken met Samlaslas, terwijl ik al bijna twee week op een reactie wacht.

    Het was de bedoeling dat ik ook vandaag nog met hem zou posten, maar ik ga dadelijk af mijn computer.
    Daarbij had ik ook niet echt de inspiratie.
    Daarom dat ik het morgen doe zoals ik had gezegd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jua, maar je had eerst gezegd dat je vandaag iets zou posten. Maar goed, dan wacht ik maar langer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raziel went Rydel.


    help

    wat is er tot nu toe gebeurd en is er iemand die Cenred of Florian wilt meeten?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Haha, Eleonore will feel guilty that she has cut Caleb xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Haha, Eleonore will feel guilty that she has cut Caleb xd

    Haha, sorry ik wist niets beters :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aah, nee. Ik vind het een leuk stukje hoor :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal zsm reageren (: en ik ga later Daenerys proberen te laten "infiltreren" bij t vluchtelingenkamp. Dat lijkt me nl. wel interessant :y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik bedacht me net dat Artie evengoed megaveel spionnen kan hebben rondlopen... *evil grin*


    help

    hoeveel hoofdstukjes per dag mag je plaatsen in het speeltopic?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ubiquitous schreef:
    Ik zal zsm reageren (: en ik ga later Daenerys proberen te laten "infiltreren" bij t vluchtelingenkamp. Dat lijkt me nl. wel interessant :y)


    Is het eigenlijk wel algemeen bekend dat er vluchtelingen in het bos zitten?
    Want dan zou de koning het ook wel weten, en dan zou het onlogisch zijn dat hij die vluchtelingen nog niet zou hebben opgespoord, aangezien hij dan toch weet waar ze zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    (...)

    Is het eigenlijk wel algemeen bekend dat er vluchtelingen in het bos zitten?
    Want dan zou de koning het ook wel weten, en dan zou het onlogisch zijn dat hij die vluchtelingen nog niet zou hebben opgespoord, aangezien hij dan toch weet waar ze zitten.

    Wat er natuurlijk wel kan gebeuren is dat de boodschapper van de koningin gevolgd wordt wanneer hij naar het kamp trekt voor voedsel te gaan brengen.


    samlaslas schreef:
    hoeveel hoofdstukjes per dag mag je plaatsen in het speeltopic?

    Dat maakt niet zo erg veel uit, zo lang je maar niet als een sneltrein gaat schrijven, dit kan anders de anderen een beetje afschrikken om te reageren.




    Wie wilt er trouwens de koningin nog eens meeten?
    Of zijn er mensen die tijdelijk niet kunnen schrijven, dan stuur ik haar wel ergens heen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @Tyrion, Cenred wilt de koningin wel meeten


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow