• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.




    Rollen

    Koning: Arthur Alexander Tiberius Lancaster - Rydel 1,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Tyrion 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4) (VOL)
    - Wynnfrith Tate - Hofdame - Alecia 7,1
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Reservatie voor Direwolf



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Assassin 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Kilgarrah 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    - Alyss Maneveer - huurmoordenaresse van de koning - PurplePink1D 9,1
    -
    -

    Mannen: (Max 3.) (VOL)
    - Florian Lucifer Bennett - Smidsknecht - Kilgarrah 2,1
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    - Reservatie voor Candira



    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Maniae 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Macabre 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Ophilia 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Lake 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Tyrion 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Assassin 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Ophilia 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    - Reservatie voor Direwolf
    -


    Meedoen kan altijd; Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 21:22 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal straks eens kijken wie er allemaal nog meedoet.
    Diegene die tegen vanavond 22u30 niet hebben gereageerd maar wel online waren, worden gewoon verwijdert uit de RPG.
    Ik ben het meer dan beu dat mensen zich wel inschrijven maar niets posten.
    Dus bij deze, men is verwittigd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb ik ook altijd een hekel aan, maar ten compensatie kan ik dan nog wel een tweede rolaanmaken, wel een vrouwelijke dan. :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar ik heb twee mannen aangemaakt omdat de vrouwen vol waren, is ook weer zo oneerlijk dan.


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    Heb ik ook altijd een hekel aan, maar ten compensatie kan ik dan nog wel een tweede rolaanmaken, wel een vrouwelijke dan. :p

    Dan zet ik tevens ook je personage er in want ik heb het momenteel redelijk druk.
    Iedereen gaat dadelijk een berichtje krijgen in de gb, dus niet vreemd opkijken dat je een berichtje van mij krijgt ondanks je wel regelmatig reageerde.
    Zo ben ik er zeker van dat ik niemand oversla.
    Maar ik ga eerst eten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cas schreef:
    Maar ik heb twee mannen aangemaakt omdat de vrouwen vol waren, is ook weer zo oneerlijk dan.


    Beetje wel D:

    Ik wil eventueel ook nog wel een tweede man maken zodat er een andere vrouw bij kan?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Cas schreef:
    Maar ik heb twee mannen aangemaakt omdat de vrouwen vol waren, is ook weer zo oneerlijk dan.

    Naar mijn mening is het niet oneerlijk aangezien je drie personages aan mag maken.
    En ik denk eerlijk gezegd dat er wel mensen tussenuit gaan vallen.
    Wat ik ook kan doen is natuurlijk een nieuw rollentopic maken als jullie dat liever hebben.
    Dan laat ik deze boel gewoon even sluiten om weer van nul af aan te beginnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmm, ik heb eerlijk gezegd geen zin om vanaf nul te beginnen :x

    Anders kijk je eerst hoeveel mensen er voor vanavond 22.30 gereageerd hebben, en als er dan maar weinig over blijft dat er dan een nieuw rollentopic geopend wordt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Hmm, ik heb eerlijk gezegd geen zin om vanaf nul te beginnen :x

    Anders kijk je eerst hoeveel mensen er voor vanavond 22.30 gereageerd hebben, en als er dan maar weinig over blijft dat er dan een nieuw rollentopic geopend wordt?

    Dat is ook een optie, dan verwittig ik nu iedereen dat in de lijst sta.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil dan wel alvast melden dat ik me best zal doen om vanavond nog met Eleonore te reageren, maar ik weet niet zeker of ik het red aangezien ik deze week een aantal toetsen heb en daar nog mee bezig moet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal sowieso vanavond nog wel even reageren (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Cas schreef:
    Maar ik heb twee mannen aangemaakt omdat de vrouwen vol waren, is ook weer zo oneerlijk dan.


    Dan laat je er, als je het niet leuk vind, één vallen? (;

    En ik ben benieuwd wie er nog allemaal mee zullen doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Poeh nog een uurtje. Wat is de stand? :p volgens mij valt de hrlft weg, is meedtal zo, helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij vind je het helemaal niet erg.


    Your make-up is terrible

    Nou als het gebeurt komt er misschien.weer wat meer leven in de rpg, want het zou zonde zijn.als ie zo snel kapot loopt. Sowieso heb je dan een duidelijk overzicht wie er nou meedoen en op wie je je personage nou af kint sturen. Zo gek is dat toch niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Poeh nog een uurtje. Wat is de stand? :p volgens mij valt de hrlft weg, is meedtal zo, helaas.

    Ik denk dat ik beter een nieuw rollentopic open.
    Ik zie dat er mensen nog steeds niet online zijn gekomen en dat zou best oneerlijk zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.