• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.




    Rollen

    Koning: Arthur Alexander Tiberius Lancaster - Rydel 1,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Tyrion 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4) (VOL)
    - Wynnfrith Tate - Hofdame - Alecia 7,1
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Reservatie voor Direwolf



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Assassin 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Kilgarrah 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    - Alyss Maneveer - huurmoordenaresse van de koning - PurplePink1D 9,1
    -
    -

    Mannen: (Max 3.) (VOL)
    - Florian Lucifer Bennett - Smidsknecht - Kilgarrah 2,1
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    - Reservatie voor Candira



    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Maniae 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Macabre 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Ophilia 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Lake 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Tyrion 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Assassin 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Ophilia 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    - Reservatie voor Direwolf
    -


    Meedoen kan altijd; Rollentopic
    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 21:22 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is inderdaad een goed plan dan ja (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Begint de RPG dan ook opnieuw?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Begint de RPG dan ook opnieuw?

    Daar ben ik nog niet over uit.
    Want je kan niet zeggen dat we al ver zaten met de RPG.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik beter een nieuw rollentopic open.
    Ik zie dat er mensen nog steeds niet online zijn gekomen en dat zou best oneerlijk zijn.


    Okay, ik had net een reactie geschreven, maar het heeft niet veel zin om die nog te posten als er toch een nieuw rollentopic komt.

    Kan er dan niet komen dat er wel een nieuw rollentopic komt, maar dat het niet opnieuw begint? Want dat zou ik nog best wel zonde vinden tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    (...)

    Okay, ik had net een reactie geschreven, maar het heeft niet veel zin om die nog te posten als er toch een nieuw rollentopic komt.

    Kan er dan niet komen dat er wel een nieuw rollentopic komt, maar dat het niet opnieuw begint? Want dat zou ik nog best wel zonde vinden tbh.

    Ok, ik ga het zo doen dat het praattopic open blijft maar dat er wel een nieuw speeltopic en rollentopic komt.
    Voor diegene die willen, mogen oude posts herpost worden, is dat zelfs een woord?(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als de oude post herpost mogen worden, dan kan er toch net zo goed alleen een nieuw rollentopic komen :x ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als er een nieuw speeltopic komt heb ik er geen zin meer in, het is gewoon veel te veel gedoe. En dat allemaal omdat iemand perse graag een vrouw erbij wilt. Ik ga me dan toch alleen maar zitten te irriteren.


    Your make-up is terrible

    Goed, alleen een nieuw rollentopic dan?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 22:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb liever ook alleen een nieuw rollentopic, met een nieuw speeltopic heb ik er ook niet veel zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goed, dan is dit de definitieve beslissing...Er komt een nieuw rollentopic dus diegene die gewoon nog meedoen posten eventjes hun personage er weer in.
    Het speeltopic en het praattopic blijft gewoon en diegene die er niet mee kunnen leven zoeken maar een andere RPG.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het nieuwe rollentopic.
    Alle rollen zijn tijdelijk verwijderd, dus iedereen die nog mee wilt doen moet even zijn vorige rol opnieuw posten zodat ik tevens ook een overzicht kan maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cas schreef:
    Als er een nieuw speeltopic komt heb ik er geen zin meer in, het is gewoon veel te veel gedoe. En dat allemaal omdat iemand perse graag een vrouw erbij wilt. Ik ga me dan toch alleen maar zitten te irriteren.


    Dat is helemaal niet de reden dat er een nieuw rollentopic wordt aangemaakt, dat is namelijk gewoon om duidelijkheid te krijgen wie er nog meedoen en gewoon wat meer leven in de RPG te krijgen. Het enige wat ik daarvóór zei was dat ik best een personage wilde aanmaken om nog wat meer leven erin te krijgen en toen pas kwam het idee om te kijken wie er überhaupt nog mee doen.
    Het lijkt mij dat ik dit eigenlijk helemaal niet uit zou hoeven te leggen aan jou, maar blijkbaar heb jij om de een of andere reden een hekel aan me en wil je dat elke keer heel graag uiten. Als je problemen met mij hebt, kom dan gewoon naar mij toe in plaats van elke keer je irritaties door te laten schemeren in je posts.
    En alsjeblieft, je bent 20, het lijkt mij dat je dan wel oud genoeg bent ook mensen die je irritant vind of mensen waar je een hekel aan hebt gewoon te negeren of er desnoods normaal mee om te gaan. Je hoeft dus echt niet elke keer te laten blijken wat je van me vind, want dat weet ik allang al en als je geen zin hebt met mij te RPG'en laat je je personages toch uit de buurt van die van mij blijven? Zo simpel is 't.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 10:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is helemaal niet de reden dat er een nieuw rollentopic wordt aangemaakt, dat is namelijk gewoon om duidelijkheid te krijgen wie er nog meedoen en gewoon wat meer leven in de RPG te krijgen. Het enige wat ik daarvóór zei was dat ik best een personage wilde aanmaken om nog wat meer leven erin te krijgen en toen pas kwam het idee om te kijken wie er überhaupt nog mee doen.
    Het lijkt mij dat ik dit eigenlijk helemaal niet uit zou hoeven te leggen aan jou, maar blijkbaar heb jij om de een of andere reden een hekel aan me en wil je dat elke keer heel graag uiten. Als je problemen met mij hebt, kom dan gewoon naar mij toe in plaats van elke keer je irritaties door te laten schemeren in je posts.
    En alsjeblieft, je bent 20, het lijkt mij dat je dan wel oud genoeg bent ook mensen die je irritant vind of mensen waar je een hekel aan hebt gewoon te negeren of er desnoods normaal mee om te gaan. Je hoeft dus echt niet elke keer te laten blijken wat je van me vind, want dat weet ik allang al en als je geen zin hebt met mij te RPG'en laat je je personages toch uit de buurt van die van mij blijven? Zo simpel is 't.


    Sorry maar op mij kwam het heel erg over dat jij even binnengewandeld kwam als laatste en zei dat je nog wel een vrouw wilde spelen en ineens alles ging doen zodat degene die niet meer reageerde eruit werden gegooid zodat jij die rol nog kon krijgen. Ik irriteer me daar gewoon aan en dat laat ik merken, daarmee hoef ik geen hekel aan jou te hebben of wat je je dan ook in je hoofd haalt erbij. Ik zeg ook niet dat je het uit moet leggen, maar als er daarom een heel nieuw RPG topic gemaakt word vind ik het wel irritant en dat laat ik ook blijken, want ik heb geen zin in al dat extra gedoe. Het is ook nogal lullig omdat er eerst gezegd werd dat er voor een bepaalde tijd gereageerd moest worden, die mensen reageren en dan ineens word het topic gesloten en mogen ze weer opnieuw een reactie schrijven of opnieuw beginnen en daar ging het me om.
    Ik zeg verder helemaal niets over dat ik niet met jou wil RPG'en of iets in die trant dus ik snap niet waar je al die onzin vandaan haalt. Zolang je gewoon goed kan RPG'en zeg ik daar verder ook niets over.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Sorry maar op mij kwam het heel erg over dat jij even binnengewandeld kwam als laatste en zei dat je nog wel een vrouw wilde spelen en ineens alles ging doen zodat degene die niet meer reageerde eruit werden gegooid zodat jij die rol nog kon krijgen. Ik irriteer me daar gewoon aan en dat laat ik merken, daarmee hoef ik geen hekel aan jou te hebben of wat je je dan ook in je hoofd haalt erbij. Ik zeg ook niet dat je het uit moet leggen, maar als er daarom een heel nieuw RPG topic gemaakt word vind ik het wel irritant en dat laat ik ook blijken, want ik heb geen zin in al dat extra gedoe. Het is ook nogal lullig omdat er eerst gezegd werd dat er voor een bepaalde tijd gereageerd moest worden, die mensen reageren en dan ineens word het topic gesloten en mogen ze weer opnieuw een reactie schrijven of opnieuw beginnen en daar ging het me om.
    Ik zeg verder helemaal niets over dat ik niet met jou wil RPG'en of iets in die trant dus ik snap niet waar je al die onzin vandaan haalt. Zolang je gewoon goed kan RPG'en zeg ik daar verder ook niets over.


    Woow nee, dat wilde ik helemaal niet. Zou wel heel egoïstisch zijn als iedereen er mee moest kappen zodat ik nog een personage kon hebben en dat was echt niet mijn gedachte erachter. En dat idee dacht ik altijd, dat je me echt vreselijk vond (had het ook gehoord), maar als dat niet zo is, is het mijn fout. Sorry, ben vandaag nogal prikkelbaar, gekut met kleuters uit mijn klas helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Woow nee, dat wilde ik helemaal niet. Zou wel heel egoïstisch zijn als iedereen er mee moest kappen zodat ik nog een personage kon hebben en dat was echt niet mijn gedachte erachter. En dat idee dacht ik altijd, dat je me echt vreselijk vond (had het ook gehoord), maar als dat niet zo is, is het mijn fout. Sorry, ben vandaag nogal prikkelbaar, gekut met kleuters uit mijn klas helaas.


    Neee, ik bedoelde niet dat jij vond dat iedereen moest stoppen, maar dat je het in ieder geval niet erg vond als ze zouden stoppen. Ach nou ja, misverstand, kan gebeuren. Ik snap dat prikkelbare gevoel wel hoor, vooral aan het begin van de week, bah. Ik heb er ook last van.


    Your make-up is terrible