• Op een eiland, waar niemand het bestaan van wist, leefde er een koning, genaamd William Lance Holmes. Hij werd verliefd op zijn bediende, iets dat strikt verboden was. Toch zette ze hun liefde voort. De bediende, Maria, werd zwanger. Al snel werd ze moeder van vier kinderen en werd koning Holmes vader van de vier kinderen. Het was een geheim, maar toch vonden ze het geluk in elkaar. Na jaren van geluk, slaat het noodlot toe. De ouders van de kinderen worden in een nacht vermoord. De kinderen blijven achter. Het koningschap werd overgenomen door de neef van de koning. De familie van de nieuwe koning trok in, in het paleis en de achtergebleven kinderen behoorden tot de nieuwe familie. Alleen hebben die kinderen niet langer meer het recht op het koninklijke leventje en de troon. Het geheim is uitgebroken en ze worden door sommige niet langer meer gezien als kinderen van de koning, maar als arme bediendes en knechten. Zij worden gebruikt als slaven van het gezin. Zij moeten alles doen wat de kinderen van het nieuwe koninklijke echtpaar zeggen en zijn verplicht naar het nieuwe gezin te luisteren. Buiten het kasteel mogen zij niet komen en het liefst ook niet op de binnenplaats.

    Alles verandert, de manier van leven, in het kasteel zelf. Het Koninklijke gezin vindt zichzelf belangrijker dan het volk en er is ontzettend veel armoede. Ook de bediendes, en soorten personeel hebben het slecht. Alleen de bewaker en het leger heeft het nog redelijk goed. Mensen komen in opstand en proberen de nieuwe koning van de troon te stoten. Ook zijn er veel mensen die vinden dat een van de kinderen verdient koning of koningin te worden. Die mensen proberen dan ook op alle mogelijke manieren de kinderen voor te bereiden op het koningschap en de troon op te helpen. Dit gebeurd allemaal stiekem, als je betrapt wordt, staat de doodstraf of voor altijd in de kerkers.
    De bediendes, knechten, bewakers en stylistes kunnen de kinderen die nu als oud vuil worden behandelt helpen om hun plek weer terug te winnen, maar ze kunnen zich ook juist aansluiten bij het nieuwe gezin en de andere verraden.
    Er zijn twee kanten. Een leven van onrecht, een leven van macht. In het paleis ontstaan liefdes, haat, ruzies en hechte vriendschappen.
    Wie overleeft? Wie sterft? Of wint iedereen?


    Kinderen oud koninklijk gezin- VOL:
    - Elizabeth Aimee Holmes- 19 jaar - Lootus
    - Shane Levi Holmes - 21 jaar - Sempra
    - Ilze Jonah Holmes - 15 jaar -Luminoase
    - Mae Lydia Holmes - 18 jaar - Witches

    Kinderen nieuw koninklijk gezin (Max 4) :
    - Luke William Holmes - 17 jaar - Memoria
    - Maddie Lia Holmes - 11 jaar - Sempra
    - Jared Ian Holmes - 21 jaar - Dyer
    -

    Bediendes: (Max 3)VOL
    - Deven Conall- 11 jaar - VeganGirl
    - Oliver Skyes - 20 jaar - Jolene
    - Ariana Jaylin Rhine - 18 jaar - Lostmagic

    Bewakers/ leger: (Max 5)
    - Edward George Smith - 19 jaar - Lootus
    - Jeff Pete Summerfield - 25 jaar -Sixer
    - Peggy Rosalie Payden - 20 jaar - Dr3amcatch3r
    - Caelan Thalia Fairley - 20 - Bran
    -

    Stalhulpen/ koks, stylistes enz :
    - Charles ''Charlie'' Mcbride - Staljongen - 21 jaar- Jolene
    - Marina Trocin - Stalhulp - 16 jaar - Amor8
    - Vincent "Vince" Marshal - Kok - 19 jaar - Sixer
    - Gabriëlla Blackburn - styliste - 19 jaar - Tortura
    - Chrysanthe Diona Petrescu - Styliste - 20 jaar - Baloe

    Anders, bijv; Inwoners enz. :
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kant (Nieuw gezin, oud gezin):
    Extra:

    Regels:
    - Meer dan 5 zinnen
    - Maximaal 2 personages
    - Geen ruzie OOC, ICC mag natuurlijk wel
    - 16 + mag, niet vermoorden zonder toestemming
    - Bij een week niet reageren, word je eruit gegooid, tenzij je goede reden hebt
    - Ik,Lootus, open een nieuw topic, tenzij ik toestemming geef
    - Ga niet als een sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als je 5 keer de regels overtreed, word je eruit gegooid. Je krijgt dus 5 waarschuwingen.


    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.


    ROLLENSTORY
    KLETSTOPIC

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 15:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zou graag een bewaker en het laatste kind van de nieuwe familie -which is going to be a man- reserveren. (:


    kindness is never a burden.

    Rol: Kind van het nieuw Koninklijk gezin.
    Naam: Jared Ian Holmes.
    Leeftijd: Eenentwintig, hij is geboren op de tweede dag van juni.
    Karakter: Jared is heel erg nonchalant. Hij is onbehulpzaam, ongeïnteresseerd en slordig. Het koningschap kan hem niet veel schelen, ook al is hij de oudste van zijn gezin. Jared is niet de gezelligste of überhaupt vriendelijk. Enkel tegen zijn familie en vrienden doet hij dat. Hij kan erg sarcastisch uit de hoek komen en geeft soms de indruk dat hij de meeste mensen in minachting neemt en zichzelf beter voelt.
    Jared is een echte ladiesman. Hij houd ervan te flirten en neemt de waarschuwingen van zijn familie om op te passen niet serieus. Hij is een nogal rebelse koningszoon.
    Verder is Jared erg koppig. Wanneer hij iets wil gaat hij ervoor totdat hij zijn zin krijgt. Hij heeft altijd de juiste argumenten klaarliggen en raakt geïrriteerd door mensen die hem zijn gelijk niet geven. Ook is de man nogal impulsief. Hij denkt nooit lang na over acties, maar krijgt er nooit spijt van. Telkens vind hij wel een reden waardoor alles goed komt, of op z'n minst minder erg lijkt. Maar Jared is ook een beschermend iemand. Hij zou zijn leven riskeren voor zijn familie. Zonder hen zou hij niet zijn wie hij is vandaag.
    Uiterlijk:



    Boyd Holbrook.
    Jared is eerder groot. Hij meet 1 meter 86, wat vrij groot is in vergelijking met de andere mannen in het kasteel. Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Doordat Jared geregeld gaat trainen oefenen met zwaardvechten heeft hij vele spieren gekweekt en zelfs een beginnende sixpack. Zijn haar is donkerblond tot lichtbruin -evenals zijn wenkbrauwen en de stoppeltjes die de man heeft- en staat vaak alle kanten uit. Zijn ogen hebben een mooie zeeblauwe kleur, waar veel vrouwen in het koninkrijk gek op zijn. Jareds kledingstijl is vrij nonchalant. Meestal een gewoon hemd en een bruine broek met laarzen. Hij houd niet van parels of andere glimmende versieringen.
    Kant: Onpartijdig, het kan hem niet erg veel schelen, maar bij zijn familie doet hij alsof hij 100% voor het nieuwe gezin is, terwijl hij eigenlijk medelijden heeft met het oude gezin.
    Extra: Jared heeft een passie voor oorlogsstrategieën, paardrijden en zwaardvechten. Daarmee vult hij de meeste tijd van zijn dag, naast het stiekem plunderen van de kasteelkeuken. Hij houd ook van lezen en poëzie, maar vertelt dat niet vaak aan anderen. Jared heeft een zwarte wolf als 'huisdier', die de naam Raum draagt.
    Zijn mening over de kinderen van het oude Koninklijk gezin is niet erg speciaal; als zij hem met rust laten, laat hij hen met rust.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 11:38 ]


    kindness is never a burden.

    Rol: Bewaker.
    Naam: Frederick Lloyd Woods.
    Leeftijd: Eenentwintig, geboren op de 16de van augustus.
    Karakter: Komt nog.
    Uiterlijk:



    Gray Damon.
    Als hij glimlacht trekt Frederick eerst zijn ene mondhoek op en vervolgens zijn andere.
    Komt nog.
    Kant: Oud gezin.
    Extra: Frederick heeft een zus, Saoirse, die bij hun ouders in de bakkerij in het dorp werkt. Ze zijn erg gehecht aan elkaar en Frederick heeft alles over voor zijn zus.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:05 ]


    kindness is never a burden.

    Ik heb Jareds leeftijd aangepast naar 19. (:


    kindness is never a burden.

    Okeeej. Je eerste plaatje van Frederick doet het niet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yeah, Luke heeft een broer.(:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:25 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    {Heeujjj, nu kan ik toch een meisje erbij maken? Dan zijn de jongens-meisjes weer gelijk ^^}


    Stop acting normal. It gets bored.

    O ja, kan (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Yeay! Ik weet niet wrm, vind meisjes altijd makkelijker XD Zeg maar wat voor iemand je wil ^^}


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ben ik weer, vijf keer de dansen herhalen en dan nog eens een nieuwe leren. Oh, wat ga ik morgen een spierpijn hebben. Yay, veel rollen ^^.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja, ik denk dat we eerdags gaan beginnen. Waarschijnlijk woensdag of donderdag. Dan hoef ik niet meer te leren voor school. Heb vandaag, morgen en woensdag nog school. Dus of het wordt woensdag middag of donderdag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Alright. Mag je daarna nog wel personages aanmaken?
    Ow, en over school, we zijn buddies. Ik moet dat namelijk ook ;3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ja, je kan dan nog gewoon rollen aanmaken (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Host = Witches


    To love is to destroy.

    Ah, je mag Frederick verwijderen, ik vrees dat ik 'm ga verwaarlozen. (:
    Ik ga Jareds leeftijd trouwens terug naar 21 veranderen, I'm really sorry, maar ik beloof dat ik me daar nu aan zal houden.


    kindness is never a burden.