• Op een eiland, waar niemand het bestaan van wist, leefde er een koning, genaamd William Lance Holmes. Hij werd verliefd op zijn bediende, iets dat strikt verboden was. Toch zette ze hun liefde voort. De bediende, Maria, werd zwanger. Al snel werd ze moeder van vier kinderen en werd koning Holmes vader van de vier kinderen. Het was een geheim, maar toch vonden ze het geluk in elkaar. Na jaren van geluk, slaat het noodlot toe. De ouders van de kinderen worden in een nacht vermoord. De kinderen blijven achter. Het koningschap werd overgenomen door de neef van de koning. De familie van de nieuwe koning trok in, in het paleis en de achtergebleven kinderen behoorden tot de nieuwe familie. Alleen hebben die kinderen niet langer meer het recht op het koninklijke leventje en de troon. Het geheim is uitgebroken en ze worden door sommige niet langer meer gezien als kinderen van de koning, maar als arme bediendes en knechten. Zij worden gebruikt als slaven van het gezin. Zij moeten alles doen wat de kinderen van het nieuwe koninklijke echtpaar zeggen en zijn verplicht naar het nieuwe gezin te luisteren. Buiten het kasteel mogen zij niet komen en het liefst ook niet op de binnenplaats.

    Alles verandert, de manier van leven, in het kasteel zelf. Het Koninklijke gezin vindt zichzelf belangrijker dan het volk en er is ontzettend veel armoede. Ook de bediendes, en soorten personeel hebben het slecht. Alleen de bewaker en het leger heeft het nog redelijk goed. Mensen komen in opstand en proberen de nieuwe koning van de troon te stoten. Ook zijn er veel mensen die vinden dat een van de kinderen verdient koning of koningin te worden. Die mensen proberen dan ook op alle mogelijke manieren de kinderen voor te bereiden op het koningschap en de troon op te helpen. Dit gebeurd allemaal stiekem, als je betrapt wordt, staat de doodstraf of voor altijd in de kerkers.
    De bediendes, knechten, bewakers en stylistes kunnen de kinderen die nu als oud vuil worden behandelt helpen om hun plek weer terug te winnen, maar ze kunnen zich ook juist aansluiten bij het nieuwe gezin en de andere verraden.
    Er zijn twee kanten. Een leven van onrecht, een leven van macht. In het paleis ontstaan liefdes, haat, ruzies en hechte vriendschappen.
    Wie overleeft? Wie sterft? Of wint iedereen?


    Kinderen oud koninklijk gezin- VOL:
    - Elizabeth Aimee Holmes- 19 jaar - Lootus
    - Shane Levi Holmes - 21 jaar - Sempra
    - Ilze Jonah Holmes - 15 jaar -Luminoase
    - Mae Lydia Holmes - 18 jaar - Witches

    Kinderen nieuw koninklijk gezin (Max 4) :
    - Luke William Holmes - 17 jaar - Memoria
    - Maddie Lia Holmes - 11 jaar - Sempra
    - Jared Ian Holmes - 21 jaar - Dyer
    -

    Bediendes: (Max 3)VOL
    - Deven Conall- 11 jaar - VeganGirl
    - Oliver Skyes - 20 jaar - Jolene
    - Ariana Jaylin Rhine - 18 jaar - Lostmagic

    Bewakers/ leger: (Max 5)
    - Edward George Smith - 19 jaar - Lootus
    - Jeff Pete Summerfield - 25 jaar -Sixer
    - Peggy Rosalie Payden - 20 jaar - Dr3amcatch3r
    - Caelan Thalia Fairley - 20 - Bran
    -

    Stalhulpen/ koks, stylistes enz :
    - Charles ''Charlie'' Mcbride - Staljongen - 21 jaar- Jolene
    - Marina Trocin - Stalhulp - 16 jaar - Amor8
    - Vincent "Vince" Marshal - Kok - 19 jaar - Sixer
    - Gabriëlla Blackburn - styliste - 19 jaar - Tortura
    - Chrysanthe Diona Petrescu - Styliste - 20 jaar - Baloe

    Anders, bijv; Inwoners enz. :
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kant (Nieuw gezin, oud gezin):
    Extra:

    Regels:
    - Meer dan 5 zinnen
    - Maximaal 2 personages
    - Geen ruzie OOC, ICC mag natuurlijk wel
    - 16 + mag, niet vermoorden zonder toestemming
    - Bij een week niet reageren, word je eruit gegooid, tenzij je goede reden hebt
    - Ik,Lootus, open een nieuw topic, tenzij ik toestemming geef
    - Ga niet als een sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als je 5 keer de regels overtreed, word je eruit gegooid. Je krijgt dus 5 waarschuwingen.


    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.


    ROLLENSTORY
    KLETSTOPIC

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 15:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    O is goed. Ik verwijder Frederick en pas Jared aan naar 21.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Memoria schreef:
    Yeah, Luke heeft een broer.(:



    Yes, he does. Ik vond het zo zielig voor Shane met al zijn zussen dat ik dacht: 'Dat kan ik Luke toch niet aandoen.' (:


    kindness is never a burden.

    Iedereen mee eens als we zaterdag starten? Dan kunnnen er tot zaterdag nog rollen aangemaakt worden, als dat gebeurd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Voor mij is het goed.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sure (:

    ik ben wel zaterdag weg, ik ben zondag pas terug... maar ok


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben vanaf vrijdagavond tot zondagavond niet thuis, maar ik zal wel inspringen. (:


    kindness is never a burden.

    Welke rol hebben jullie het meeste nodig? Ik wil nog meedoen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Volgens mij zijn dat bewakers en andere. (:


    kindness is never a burden.

    Bewaker het liefste of een stalhulp, kok enz. Het liefst mannelijk (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Doe dan maar een mannelijke bewaker en een mannelijke kok. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Okeeeej (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Bewaker
    Naam: Jeff Pete Summerfield
    Leeftijd: 25
    Karakter: Jeff kan soms als een nogal nors en serieus persoon overkomen, wat hij meestal ook wel is. Vooral tegen onbekenden. Echter, als hij je beter kent, komt hij los en blijkt dat hij eigenlijk wel een gezellig persoon kan zijn. Het vervelende voor hem enkel is dat hij niet veel durft zeggen tegen vreemden, maar zijn job dwingt hem daar vaak toe. Daardoor is hij nogal vaak overspannen, komt zijn gebabbel er als gebrom uit en is hij soms niet verstaanbaar.
    Als iemand hem op zijn tenen trapt, door hem uit te schelden of zo, wordt hij meestal rood, draait hij zijn hoofd weg, herinnerd hij zichzelf eraan dat hij moet terugvechten als een man en kan hij nogal agressief uit de hoek komen.
    Zoals al eerder vermeld, is Jeff eerder een stil persoon. Dat is enkel rond mensen die hij niet kent. Rond mensen die hij goed kent is hij eerder heel gezellig. Tot het luidruchtige toe zelfs. Hij is dan ook een heel erg gezellig persoon om een biertje mee te gaan drinken.
    Jeff is niet goed in het verbergen van zijn gevoelens en emoties. Hij haat het, maar je kan altijd meteen ziet als het niet goed met hem gaat. Maar als hij dan ook goed gezind is of een compliment geeft, weet je wel altijd dat het oprecht is.
    Uiterlijk:


    Nicolaus Otto
    Jeff heeft van nature een nogal gespierde lichaamsbouw, maar doet verder geen moeite om spieren te kweken. Hij zorgt gewoon dat ze niet verdwijnen onder een laagje vet en dan komt het volgens hem wel goed. Hij heeft brede schouders en kan nogal intimiderend overkomen als hij voor je staat. Hoe kan het ook anders met zijn lengte van 1.89 meter.
    Jeff's ogen zijn donkerbruin en soms lijkt het wel alsof je in een pot donkere chocolade aan het kijken bent in plaats van in zijn ogen. Hij heeft een nogal hoekig gezicht en een stoppelbaard, die hij zo probeert te houden. Zijn haren zijn kortgeknipt en zijn meestal wel in model gebracht, maar als hij geen zin heeft laat hij ze ook wel een plat tegen zijn hoofd liggen.
    De uitdrukking op zijn gezicht is van nature vriendelijk, maar verandert meestal mee met zijn emoties. Zijn ogen kunnen boekdelen spreken. Soms zijn ze dof, soms zijn ze stralend en als hij liegt wijken ze altijd af naar de linkerkant omdat hij je niet durft aan te kijken.
    Kant: Jeff komt uit een nieuw gezien. Desondanks het feit dat zijn ouders overtuigd zijn dat de kinderen uit oude gezinnen niets waard zijn, deelt hij die mening niet. Jeff behandelt mensen het liefst als gelijken en blijf het liefste neutraal. Hij houdt niet echt van kanten kiezen, maar als hij het toch moet doen, dan zou hij meestal voor zijn eigen kant kiezen.
    Extra: Jeff heeft jaren moeten aanhoren dat hij niet veel waard is, dat hij niets kan en dat hij een job moest gaan zoeken en nu hij het werk als bewaker heeft, zijn de verwijten van zijn ouders nooit opgehouden. Integendeel. Maar de verwijten hebben nooit effect gehad en nu gaat hij er zelfs tegenin. Hij weigert zijn ouders nog financieel te steunen of te steunen op welke manier dan ook. Hij steunt nog liever de arme schooiers op straat, maar ook dat doet hij niet vaak. Dan kan hij net zo goed zijn geld langs de ramen gaan uitgooien en hij heeft het zelf hard nodig om te overleven. Natuurlijk heeft hij het beter dan al die armen, maar dat maakt het leven nog niet goedkoper.

    Rol: Kok
    Naam: Vincent "Vince" Marshal
    Leeftijd: 19
    Karakter: Vince is zo'n jongen waar iedereen van zou kunnen houden. Vrolijk, vriendelijk en hij kan altijd lachen desondanks zijn ellende. Het feit dat hij als uitschot wordt behandeld doet hem natuurlijk geen goed, maar hij laat het niet blijken en gaat gewoon vrolijk door met zijn leven. Of zoals hij zelf zegt: hij probeert nog iets te maken van zijn leven.
    Soms kan zijn vrolijkheid tot het irritante toe worden. Hij loopt altijd te zingen, te neuriën, probeert de sfeer erin te houden, waardoor het lijkt alsof hij niet serieus kan zijn. Dat kan hij wel, maar hij verkiest het niet te doen. Hij vindt dat er al genoeg saaie en trieste mensen rondlopen.
    Vince is iemand waar je heel goed mee kan praten. Soms kan hij wel serieuze of diepzinnige antwoorden geven waar je je bij afvraagt waar die opeens vandaan komen. En soms geeft hij droge opmerkingen die je aan het lachen maken. Daarom is Vince ook de perfecte persoon om mee om te gaan als je je niet zo goed voelt.
    Vince is niet naïef, al lijkt het soms zo. Meestal gaat hij gewoon mee met de flow. Als je tegen hem liegt, zegt hij er niets van en speelt hij het spelletje gewoon mee, al weet hij soms beter.
    Hij probeert een vriend voor iedereen te zijn, maar dat combineren met iedereen tevreden houden en zijn job lukt niet altijd even goed.
    Uiterlijk:


    Daniel Bederov
    Vince heeft bruin haar, dat altijd perfect in model zit. Zijn lichaam is gespierd, iets waar hij hard voor gewerkt heeft en nog steeds hard voor werkt. Hij is er dan ook trots op, maar is niet zo iemand die naar iedereen toe gaat, zijn shirt omhoog trekt en het aan hen toont om te stoefen.
    Hij heeft donkerbruine, tegen het zwarte aan, en ietwat uitpuilende ogen. Zijn ogen staan altijd vrolijk, zelfs als hij zich wat minder voelt. Maar als er echt iets goed mis is, valt het wel aan hem te zien. Dan is hij minder vrolijk, minder goedlachs en zelfs tegen het stille toe. Iets wat niet van zijn gewoonte is.
    Zijn donkere wenkbrauwen staan als twee borstels boven zijn ogen, waardoor ze nog feller uitkomen.
    Van nature heeft hij nogal volle lippen, die altijd in een lach geplooid zijn en omringd worden door een stoppelbaard. Soms scheert hij zijn baard wel af, maar meestal slaat hij een paar dagen over omdat hij gewoon geen tijd of zin heeft. Dan groeit zijn stoppelbaard weer en voelt hij zich een echte vent. Echter als hij hem afscheert, voelt hij zich net een schooljongetje.
    Kant: Vince komt uit een oud gezien en woont nog bij zijn vader. Zijn moeder is er vandoor gegaan met een rijkere vent toen ze de kans kreeg - wat hij aan de ene kant begrijpt maar aan de andere kant ook niet. Natuurlijk zag ze betere kansen bij iemand met meer geld, maar zijn vader deed zo zijn best voor haar. Hij had haar alles gegeven wat hij kon, ging hard werken voor haar en toch heeft ze hem verlaten. Dus nu probeert Vince hetzelfde voor zijn vader te doen als hij voor haar deed. Hij gaat hard werken, probeert zijn vader zoveel mogelijk te geven en heeft hem beloofd dat hij op een dag de perfecte vrouw voor hem zal vinden. Maar zijn vader geloofd er niet veel van omdat hij al oud is en zegt dat hij beter opzoek kan gaan naar een mooie jonge vrouw voor zichzelf. Hij zegt dat dat het enige is wat hem gelukkig zal maken en dat hij wil dat hij trouwt, dat hij kinderen krijgt en dat hij grootvader kan worden. Vince heeft nog niet echt uitgekeken naar het vrouwelijk schoon, maar heeft zijn vader beloofd dat het er één dag wel van zal komen.
    Extra: Vince puree is een van de beste die je ooit zou eten. Geef hem wat aardappelen, kruiden en nog een ander ingrediënt en hij zal er de beste puree van maken die je ooit geproefd hebt. Zijn desserten doen het natuurlijk ook heel erg goed en alles wat hij maakt is meestal heel erg lekker, maar zijn aardappelpuree blinkt echt uit.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:40 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sorry, ik schrijf me weer uit want ik ga het druk krijgen ;s
    Leek me echt leuk mee te doen, maarja ..


    16 - 09 - '17

    Ahhww! Jammer!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne