• Op een eiland, waar niemand het bestaan van wist, leefde er een koning, genaamd William Lance Holmes. Hij werd verliefd op zijn bediende, iets dat strikt verboden was. Toch zette ze hun liefde voort. De bediende, Maria, werd zwanger. Al snel werd ze moeder van vier kinderen en werd koning Holmes vader van de vier kinderen. Het was een geheim, maar toch vonden ze het geluk in elkaar. Na jaren van geluk, slaat het noodlot toe. De ouders van de kinderen worden in een nacht vermoord. De kinderen blijven achter. Het koningschap werd overgenomen door de neef van de koning. De familie van de nieuwe koning trok in, in het paleis en de achtergebleven kinderen behoorden tot de nieuwe familie. Alleen hebben die kinderen niet langer meer het recht op het koninklijke leventje en de troon. Het geheim is uitgebroken en ze worden door sommige niet langer meer gezien als kinderen van de koning, maar als arme bediendes en knechten. Zij worden gebruikt als slaven van het gezin. Zij moeten alles doen wat de kinderen van het nieuwe koninklijke echtpaar zeggen en zijn verplicht naar het nieuwe gezin te luisteren. Buiten het kasteel mogen zij niet komen en het liefst ook niet op de binnenplaats.

    Alles verandert, de manier van leven, in het kasteel zelf. Het Koninklijke gezin vindt zichzelf belangrijker dan het volk en er is ontzettend veel armoede. Ook de bediendes, en soorten personeel hebben het slecht. Alleen de bewaker en het leger heeft het nog redelijk goed. Mensen komen in opstand en proberen de nieuwe koning van de troon te stoten. Ook zijn er veel mensen die vinden dat een van de kinderen verdient koning of koningin te worden. Die mensen proberen dan ook op alle mogelijke manieren de kinderen voor te bereiden op het koningschap en de troon op te helpen. Dit gebeurd allemaal stiekem, als je betrapt wordt, staat de doodstraf of voor altijd in de kerkers.
    De bediendes, knechten, bewakers en stylistes kunnen de kinderen die nu als oud vuil worden behandelt helpen om hun plek weer terug te winnen, maar ze kunnen zich ook juist aansluiten bij het nieuwe gezin en de andere verraden.
    Er zijn twee kanten. Een leven van onrecht, een leven van macht. In het paleis ontstaan liefdes, haat, ruzies en hechte vriendschappen.
    Wie overleeft? Wie sterft? Of wint iedereen?


    Kinderen oud koninklijk gezin- VOL:
    - Elizabeth Aimee Holmes- 19 jaar - Lootus
    - Shane Levi Holmes - 21 jaar - Sempra
    - Ilze Jonah Holmes - 15 jaar -Luminoase
    - Mae Lydia Holmes - 18 jaar - Witches

    Kinderen nieuw koninklijk gezin (Max 4) :
    - Luke William Holmes - 17 jaar - Memoria
    - Maddie Lia Holmes - 11 jaar - Sempra
    - Jared Ian Holmes - 21 jaar - Dyer
    -

    Bediendes: (Max 3)VOL
    - Deven Conall- 11 jaar - VeganGirl
    - Oliver Skyes - 20 jaar - Jolene
    - Ariana Jaylin Rhine - 18 jaar - Lostmagic

    Bewakers/ leger: (Max 5)
    - Edward George Smith - 19 jaar - Lootus
    - Jeff Pete Summerfield - 25 jaar -Sixer
    - Peggy Rosalie Payden - 20 jaar - Dr3amcatch3r
    - Caelan Thalia Fairley - 20 - Bran
    -

    Stalhulpen/ koks, stylistes enz :
    - Charles ''Charlie'' Mcbride - Staljongen - 21 jaar- Jolene
    - Marina Trocin - Stalhulp - 16 jaar - Amor8
    - Vincent "Vince" Marshal - Kok - 19 jaar - Sixer
    - Gabriëlla Blackburn - styliste - 19 jaar - Tortura
    - Chrysanthe Diona Petrescu - Styliste - 20 jaar - Baloe

    Anders, bijv; Inwoners enz. :
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kant (Nieuw gezin, oud gezin):
    Extra:

    Regels:
    - Meer dan 5 zinnen
    - Maximaal 2 personages
    - Geen ruzie OOC, ICC mag natuurlijk wel
    - 16 + mag, niet vermoorden zonder toestemming
    - Bij een week niet reageren, word je eruit gegooid, tenzij je goede reden hebt
    - Ik,Lootus, open een nieuw topic, tenzij ik toestemming geef
    - Ga niet als een sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als je 5 keer de regels overtreed, word je eruit gegooid. Je krijgt dus 5 waarschuwingen.


    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.


    ROLLENSTORY
    KLETSTOPIC

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 15:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Welkom op Q! Ik help je wel even via GB (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bran schreef:
    Hmm, ik twijfel.


    Why?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    Why?


    Omdaaaaaaaaaaaat, ik niet weet of ik genoeg tijd ga hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    O jaa, dat hebben veel mensen. En jij kan daar als enige over oordelen. Ik start het RPG denk ik morgen avond. Want vandaag kan nog wel, maar morgen zijn heel veel mensen de hele dag weg. Waaronder ik zelf ook, dus tja...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Doe maar anders zonder foto!

    Is mijn uitleg slecht? Hahaha. Ik kan wel de foto in het rollentopic zetten? Als je gewoon kopieert en plakt? Dan kopieer ik dat wel en dat zet ik hem wel in de rollenstory (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hahah, nee je uitleg is niet slecht. Maar ik ben niet heel erg slim;)

    Waar moet ik hem plakken,

    Ahww, maar optie 2? Is dat een idee? Haha.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    En je bent vast niet dom!!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wacht ik doe het simpel ik heb een link waar de afbeelding op staat. C:\Users\Student\Pictures\Peggy.jpg

    Oh, hij staat op je pc. Nu ga je naar deze site en load je de foto op.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ohw, tinypic ken ik wel thanks. http://tinypic.com/r/afa2bd/5

    Dr3amcatch3r schreef:
    Ohw, tinypic ken ik wel thanks. http://tinypic.com/r/afa2bd/5

    Tada!


    Je moet niet de website url nemen, maar echt van het plaatje.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb je toegevoegd bij het rollenstory!

    Ik raad iedereen wel aan om daar even een kijkje te nemen en vooral Hoofdstukje 2 te lezen. De link staat boven aan bij de informatie van rollen enz. Hahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne