• Op een eiland, waar niemand het bestaan van wist, leefde er een koning, genaamd William Lance Holmes. Hij werd verliefd op zijn bediende, iets dat strikt verboden was. Toch zette ze hun liefde voort. De bediende, Maria, werd zwanger. Al snel werd ze moeder van vier kinderen en werd koning Holmes vader van de vier kinderen. Het was een geheim, maar toch vonden ze het geluk in elkaar. Na jaren van geluk, slaat het noodlot toe. De ouders van de kinderen worden in een nacht vermoord. De kinderen blijven achter. Het koningschap werd overgenomen door de neef van de koning. De familie van de nieuwe koning trok in, in het paleis en de achtergebleven kinderen behoorden tot de nieuwe familie. Alleen hebben die kinderen niet langer meer het recht op het koninklijke leventje en de troon. Het geheim is uitgebroken en ze worden door sommige niet langer meer gezien als kinderen van de koning, maar als arme bediendes en knechten. Zij worden gebruikt als slaven van het gezin. Zij moeten alles doen wat de kinderen van het nieuwe koninklijke echtpaar zeggen en zijn verplicht naar het nieuwe gezin te luisteren. Buiten het kasteel mogen zij niet komen en het liefst ook niet op de binnenplaats.

    Alles verandert, de manier van leven, in het kasteel zelf. Het Koninklijke gezin vindt zichzelf belangrijker dan het volk en er is ontzettend veel armoede. Ook de bediendes, en soorten personeel hebben het slecht. Alleen de bewaker en het leger heeft het nog redelijk goed. Mensen komen in opstand en proberen de nieuwe koning van de troon te stoten. Ook zijn er veel mensen die vinden dat een van de kinderen verdient koning of koningin te worden. Die mensen proberen dan ook op alle mogelijke manieren de kinderen voor te bereiden op het koningschap en de troon op te helpen. Dit gebeurd allemaal stiekem, als je betrapt wordt, staat de doodstraf of voor altijd in de kerkers.
    De bediendes, knechten, bewakers en stylistes kunnen de kinderen die nu als oud vuil worden behandelt helpen om hun plek weer terug te winnen, maar ze kunnen zich ook juist aansluiten bij het nieuwe gezin en de andere verraden.
    Er zijn twee kanten. Een leven van onrecht, een leven van macht. In het paleis ontstaan liefdes, haat, ruzies en hechte vriendschappen.
    Wie overleeft? Wie sterft? Of wint iedereen?


    Kinderen oud koninklijk gezin- VOL:
    - Elizabeth Aimee Holmes- 19 jaar - Lootus
    - Shane Levi Holmes - 21 jaar - Sempra
    - Ilze Jonah Holmes - 15 jaar -Luminoase
    - Mae Lydia Holmes - 18 jaar - Witches

    Kinderen nieuw koninklijk gezin (Max 4) :
    - Luke William Holmes - 17 jaar - Memoria
    - Maddie Lia Holmes - 11 jaar - Sempra
    - Jared Ian Holmes - 21 jaar - Dyer
    -

    Bediendes: (Max 3)VOL
    - Deven Conall- 11 jaar - VeganGirl
    - Oliver Skyes - 20 jaar - Jolene
    - Ariana Jaylin Rhine - 18 jaar - Lostmagic

    Bewakers/ leger: (Max 5)
    - Edward George Smith - 19 jaar - Lootus
    - Jeff Pete Summerfield - 25 jaar -Sixer
    - Peggy Rosalie Payden - 20 jaar - Dr3amcatch3r
    - Caelan Thalia Fairley - 20 - Bran
    -

    Stalhulpen/ koks, stylistes enz :
    - Charles ''Charlie'' Mcbride - Staljongen - 21 jaar- Jolene
    - Marina Trocin - Stalhulp - 16 jaar - Amor8
    - Vincent "Vince" Marshal - Kok - 19 jaar - Sixer
    - Gabriëlla Blackburn - styliste - 19 jaar - Tortura
    - Chrysanthe Diona Petrescu - Styliste - 20 jaar - Baloe

    Anders, bijv; Inwoners enz. :
    -

    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Kant (Nieuw gezin, oud gezin):
    Extra:

    Regels:
    - Meer dan 5 zinnen
    - Maximaal 2 personages
    - Geen ruzie OOC, ICC mag natuurlijk wel
    - 16 + mag, niet vermoorden zonder toestemming
    - Bij een week niet reageren, word je eruit gegooid, tenzij je goede reden hebt
    - Ik,Lootus, open een nieuw topic, tenzij ik toestemming geef
    - Ga niet als een sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als je 5 keer de regels overtreed, word je eruit gegooid. Je krijgt dus 5 waarschuwingen.


    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.


    ROLLENSTORY
    KLETSTOPIC

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 15:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wat? :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nikske :$ they're just.... hot :$


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I know. :9~


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, alle rollen zijn goedgekeurd. Klopt het zo?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik denk het.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rollenstory

    Lees vooral het 2de hoofdstukje! Daar staat in wat er van je personage ongeveer verwacht wordt en wat de regels zijn voor dat personage. Ook staat erin hoe het kasteel er ongeveer uitziet, maar daarover komen nog plaatjes en meerdere dingen!

    Klopt het en zijn jullie het met de regels en verwachtingen van de rollen eens?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Voor mij is het goed. Heel handig ook (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Voor mij is alles goed. Als ik nog ergens mee kan helpen hoor ik het.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kletstopic

    Jongens, willen jullie ook na elk topic een samenvatting in het rollenstory? Dat ik dan alles probeer te lezen en aan het eind van een topic een zo goed mogelijke samenvatting geef? Of hoeft dat niet en vragen we wel gewoon een samenvatting in het kletstopic?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hey,
    Hebben jullie nogsteeds iemand nodig. Bijvoorbeeld iemand in het Leger?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 15:39 ]

    Jaaaa, rollen zijn nog welkom!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Invullijst:
    Rol:Leger
    Naam: Peggy Rosalie Payden
    Leeftijd: 20
    Karakter: Peggy is een dappere en zelfverzekerde meid. Ze gaat voor geen een uitdaging uit de weg. Peggy is grofgebekt en daar mee werkt ze zicht iets te vaak in de nest. Verder is Peggy erg vriendelijk en sociaal tegen de mensen die ze mag. Peggy is wel een erg rustig meisje. Maar vergis je niet ze kan ook de oren van je kop kletsen!
    Uiterlijk: Peggy heeft lange zwarte golvende haren en donkere blauwe ogen. Ze heeft een mager postuur en is 1.73 lang. Ook zit ze onder de tatoeages die elk zijn eigen verhaal heeft.
    Kant (Nieuw gezin, oud gezin): Oud gezin
    Extra: Niks

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 16:43 ]

    Is ie af of wil je er nog een foto bij?

    Want anders zet ik haar in de story (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hmm, ik twijfel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil er nog wel een foto bij zet. Maar ik heb geen idee hoe dat moet:X Want ik ben nieuw op deze site.