• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Mijn geduld is niet eindeloos, hoor. Jullie mogen al héél erg blij zijn dat ik het jullie allemaal stap voor stap uit wil leggen.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Omfg, nu kan hij ook al zingen. Waarom zijn sommige mensen zo getalenteerd?

Your make-up is terrible

ik wil niet ;_; ik wil op bed....klote CPE van Tekenen...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Oyeah. Tentamen gehaald =D

I am an idiot, I move.

Unvernunft schreef:
    Oyeah. Tentamen gehaald =D

Proficiat ^-^

But I still have this faith in the truth of my dreams.

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Ik zie op tegen morgen.

I assume you're grounded? Ugh, ik wil met je praten...

Take me to wonderland

Cas schreef:
    Omfg, nu kan hij ook al zingen. Waarom zijn sommige mensen zo getalenteerd?

Herkenbaar :') maar dan over een vriendin :')

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Echt, dat mensen jullie nog niet door hebben met jullie schijnheilige gedrag. Telkens iemand anders sturen om vervolgens zelf vet schijnheilig te doen dat je niets gedaan blijkt te hebben. Hahaha. En wie is hier nou laf? Lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Kut Tekenen!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

En nu maar hopen dat mensen niet vinden dat ik rot/negatief/onprettig/flut beoordeel :c

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

I feel rage inside of me.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Jaimes schreef:
    En nu maar hopen dat mensen niet vinden dat ik rot/negatief/onprettig/flut beoordeel :c

Nee hoor, ik vond het juist nice. Ik sloeg me wel ff voor mijn hoofd, though.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Wat zijn ze weer intelligent bij mij op school. De herkansingen zijn al over anderhalf uur en er is nog niet eens bekend in welk lokaal wat is.

To the stars who listen — and the dreams that are answered