• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bran schreef:
    Wat zijn ze weer intelligent bij mij op school. De herkansingen zijn al over anderhalf uur en er is nog niet eens bekend in welk lokaal wat is.


    Dat zou precies ook iets zijn voor mijn school...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb zo raar gedroomd vannacht...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom word ik tegenwoordig altijd om half vijf waker? :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hoop dat het niet gaat regenen.


    •*• Lululu •*•

    Nog 1 lange dag werken en dan zie ik morgen eindelijk m'n vriend weer. :3


    -

    Genius schreef:
    Nog 1 lange dag werken en dan zie ik morgen eindelijk m'n vriend weer. :3

    Lucky, ik moet nog 2 dagen wachten. Veel plezier :Y)

    Op dit moment gaan er zoveel emoties door me heen. Ik ben boos, jaloers, onzeker, voel me ondergewaardeerd, ziekerig en nog veel meer emoties waarvan me de naam niet te binnen schiet.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 8:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *facepalm*

    Are you serious?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb nu heel veel zin om mijn computer uit het raam te gooien. Ik moest nog maar één dia voor mijn presentatie, één dia en dat stomme ding valt uit! Kan ik mooi opnieuw beginnen. -.-


    Take me to wonderland

    Yesyes, ik voel me goed.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Yesyes, ik voel me goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Morgen, morgen, morgen. Ik heb alleen maar zin in morgen omdat ik dan waarschijnlijk die dvd's krijg en ik kan niet meer wachten om die serie verder te kijken, wow.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 10:51 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:



    Meh, dit komt mij bekend voor. (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zie op tegen dadelijk :l

    Ik kan niet antwoorden op de vraag wie ik ben, Vrouwe; een naam is nietig, een persoonlijkheid waardevol. Ik kan niet antwoorden op de vraag over goed en kwaad, Here; leefregels zijn algemeen, ethiek is persoonlijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife