• Vier jaar geleden werd een meisje dood gevonden in de kelder van een school, Alexis Campbell was haar naam. De doodsoorzaak? 50 messteken in haar buik. Alexis was populair op school, zij kende iedereen en iedereen kende haar. Het was een lief meisje, met een sluwe kant. Ze kon de dingen die ze wou makkelijk krijgen. Zo kon ze ook makkelijk zorgen voor het ontslag van kantine medewerker John. Toen ze dood was gevonden na 6 maanden van vermissing was hij meteen een verdachte, en hij bekende. Hij had de dood van de 15-jarige Alexis Campbell op zijn geweten. Hij werd veroordeeld tot 15 jaar cel, en de begrafenis van Alexis zorgde ervoor dat iedereen het een beetje kon afsluiten..
    Nu zijn we vier jaar verder, en vijf jongens zijn nu een wereldberoemde band. One Direction. De vijf hadden allemaal een band met Alexis. De een was haar vriendje, de ander haar beste vriend en een ander was haar vijand. Nu ze zo beroemd zijn hebben ze er nooit meer aan gedacht, tot nu. Het is precies vier jaar geleden, en ze krijgen een smsje. Van A. Twijfels komen in het spel. Leeft Alexis nog of speelt iemand een ziek spelletje. Wat is het doel van A? Wil ze de vijf gewoon bang maken of wil ze een einde maken aan hun carriere. En tot hoever gaan de jongens mee in het spelletje.. Is het wel geheel ongevaarlijk? En dan nog de grootste vraag.. Hoe kent A de geheimen van de vriendinnen, en waarom worden ook hun meegetrokken in het spel...


    Jongens:
    Harry Styles: - Danosaur || Vijand
    Zayn Malik: - Sempra || Beste Vriend
    Niall Horan: - nessje
    Louis Tomlinson: - AppleBottom || Vriendje
    Liam Payne: - Depay || Beste Vriend

    Meisjes:
    Vriendin Harry: Alivia ‘Ali’ Parker - Erestor
    Vriendin Zayn: Alexandra Bella-Rose Montoya - Malino
    Vriendin Niall: Aliz Zarah Tayson - Luminoase
    Vriendin Louis: Leslie Cadence Shore - Arriver
    Vriendin Liam: Charmila Mely Donoghue - Infelia

    Regels:
    - Geen oneliners! Je moet minstens 3 regels schrijven!
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Malino) doe de berichtjes van A! Tenzij ik tegen iemand zeg dat die het kan doen
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes!
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen
    - Maximaal 2 personages, dan wel een jongen en een meisje!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Harry Styles
    Alivia haar nagels krasten over mijn huid en zorgen voor kippenvel. ik zoog speels op haar onderlip en mijn handen verdwenen onder haar shirtje. mijn buik spant als vanzelf iets samen als haar vingers net boven mijn broek strijken. ik scheur mijn onderlichaam tegen dat van haar. Heel rustig en langzaam. mijn handen vinden zich automatisch een weg naar Alivia haar borsten. mijn vingers gleden langs de beugel van haar bh, langs haar zij, klaar om haar een stukje op te tillen voor de sluiting. het was ons gewoon niet gegund. ik zuchten geïrriteerd en pakte mijn mobiel over van Alivia. 'Ze kunnen me wat.' zonder te kijken, zetten ik mijn mobiel op stil en legde ik hem weer aan de kant. 'nu, zullen ze ons niet meer storen.' Grijnsde ik. zachtjes kus ik haar weer, terwijl ik met mijn handen haar shirtje omhoog duw.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 23:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Charmila Mely Donoghue

    Liam liep weg naar zijn slaapkamer en ik zuchtte even en sloeg mijn ogen neer. Ik keek de kamer voor de zoveelste keer rond, dat er een verborgen camera verborgen in Liam's huis zat en dat hij of zij ons zo kon zien. Liam kwam weer de woonkamer binnenlopen en ging naast me zitten. ''Het komt wel goed schat, zet het even van je af nu, voor mij..'' zei Liam en ik knikte nogal twijfelachtig. Een sms, een sms die me gewoon bang maakte en ik werd niet echt zo snel bang en zeker niet door een sms. ''Wil jij je nog omkleden voordat we gaan eten?'' Ik schudde mijn hoofd en keek naar mijn kleren. ''Nee, ik heb geen zin om naar huis te gaan.'' zuchtte ik en haalde weer een hand door mijn haar, zodat ik het zo toch kon vastmaken in een simpele paardenstaart. Mijn mondhoeken krulden weer wat omhoog en legde mijn hoofd op Liam's schouder. ''Gaan we zo eten? Of wat..?'' mompelde ik zacht en keek Liam met een zwak glimlachje aan. Ik moest toch ooit verder leven en niet de hele tijd aan een vaag sms'je denken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ze schudde haar hoofd en keek even naar haar kleding. 'Nee, ik heb geen zin om naar huis te gaan.' zuchtte ze en ze haalde even een hand door haar haar, waarna ze het vastmaakte in een staart. Ze glimlachte even zwakjes en legde toen haar hoofd op mijn schouder. 'Gaan we zo eten? Of wat..?' mompelde ze zachtjes en ze keek me met dezelfde zwakke glimlach aan als ze zonet op haar gezicht had. Ik wist dat ze ermee zat en ik haatte het. Ik voelde me alsof het mijn schuld was, mijn schuld dat ik meteen zo ver doordraaide over haar stage en gelijk ook mijn schuld dat ze zo'n smsje kreeg. Ik hield gewoon van haar en ik wilde het beste voor haar, dan is het toch niet gek dat ik het meteen probeerde te regelen voor haar stage.. Ik haalde verward een hand door mijn haar en glimlachte even zwakjes terug. 'We hoeven niet weg te gaan, we kunnen ook hier blijven als je dat wilt? Dan bestellen we wel een pizza.' stelde ik voor.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:52 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alivia 'Ali' Parker
    De mobiel wordt weggelegd. Ik heb niet kunnen zien of hij naar het berichtje keek of alleen het geluid op stil deed. Het is ook mogelijk dat hij hem helemaal heeft uitgezet maak ik op uit zijn reactie. 'Misschien is het wel belangrijk.' Ik besluit dat het niet uitmaakt. Als het bericht echt zoveel haast heeft om beantwoord te maken sturen ze hem straks ook wel naar mij als Harry niet reageert. Mijn geluid staat nog altijd aan en iedereen weet dat ik bij Harry ben. Mijn lippen gaan voor enkele seconden van hem af, om het shirtje over mijn hoofd te trekken, maar zijn gelijk weer op die van hem gedrukt. Mijn sweater belandt ergens op de grond. Mijn hand vindt de weg weer naar zijn broek, waar ik langs zijn kruis strijk voordat ik onhandig zijn knoop open probeer te maken. Het gaat er zeker niet zo gemakkelijk aan toe in films, waarin alles zonder problemen lijkt te gaan. Ik moet de kus stoppen om te zien waar ik mee bezig ben. Als eenmaal de knoop open is sla ik mijn armen rond Harry's nek en begin aan de zoveelste zoen. 'Mam kan elk moment thuiskomen.' Grinnik ik tegen zijn lippen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Harry Styles
    Ik grijnsde. 'Belangrijke dingen sms je niet.' Zei ik simpel. Alivia haar shirt verdween en ik had me geen zin om me druk te maken over die stomme telefoon. Dit was ook belangrijk. Belangrijk voor mijn seksuele behoeftes. hebberig streken mijn lippen over die van Alivia en streken mijn handen de stof van haar bh. Ik beet op haar lip op het moment dat haar hand over mijn kruis streek. Het ging onhandig. de knoop ging duidelijk niet open en zorgde ervoor dat Alivia op moest kijken. Ik grinnikte zachtjes en kuste haar snel terug toen ze haar armen weer om mijn nek sloeg. 'Maakt het extra spannend.' Het was niet dat, dat me zou tegenhouden. Ik tilde haar bovenlichaam iets op en volgde de band van haar bh, naar de sluiting. Of beter gezegd, opening. oefening baart kunst, en behendig klikten ik hem open. Hij kon enkel onmogelijk uit, nu Alivia haar armen rond mijn nek lagen, maar zo kon ik er ook makkelijk bij. Mijn tong streek langs haar lippen, mijn onderlichaam scheurde tegen dat van haar en mijn handen kneden zachtjes haar borsten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Charmila Mely Donoghue

    ''We hoeven niet weg te gaan, we kunnen ook hier blijven als je dat wilt? Dan bestellen we wel een pizza.'' stelde Liam voor, waarna ik kort knikte. ''Dan wil ik peperoni.'' grinnikte ik even en ging languit op de bank zitten. Ik moest even van alles weg, een zuchtje verliet uit mijn mond en keek weer Liam aan. Mijn mondhoeken krulden weer omhoog, waar had ik hem nou aan verdiend? Hij was aardig, zorgzaam, lief en alles wat je maar kan bedenken voor een jongen. Dat hij werd aanbeden door miljoenen meisjes kon me echter niets doen, hij was van mij. Alle haat via Twitter, Facebook of wat dan ook negeerde ik volledig. Mijn ouders waren blij voor me dat ik eindelijk iemand had gevonden die écht om me gaf. Ik boog wat voorover naar Liam en streek vederlicht over zijn kaak, waarna ik mijn lippen zacht op die van hem drukte. Ik grijnsde licht en ging op zijn schoot zitten. Het verliefde gevoel overspoelde me weer, een gevoel die ik zo erg had gemist.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    "En dan? Nog meer sms'jes van die A binnen moeten krijgen? Nee, dank je." Hoor ik Leslie zeggen, ik grinnik zachtjes. "Ik hoop dat we iets vinden, want ik vind het nou al niet meer leuk." Ik knik en geef haar een glimlach. "We vinden wel iets, pumpkin." Stel ik haar gerust. "Het zal niet zo moeilijk zijn, desnoods stappen we naar de politie." Ik knijp zachtjes in haar had en drink de laatste paar slokken van mijn koffie op, sta recht en check mijn gsm. Harry had nog een berichtje gestuurd. 'Boo! ik vjnd het niet meer leuk. Jij hebt ook last van A? We gaan nu naar Alivia. Wil niet bekeken worden. ;c hoe laat zullen we naar jou komen. <3' Ik grinnik bij het hartje op het einde en schud mijn hoofd. Zo gek als een achterdeur. Terwijl ik naar de toonbank loop om te betalen en een fooi te geven aan de jongeman die me mijn koffie heeft gebracht typ ik iets terug. 'Wel, daar wou ik het over hebben, doe haar de groetjes van en zeg haar dat het eten waarschijnlijk aangebrand gaat zijn net als de laatste keer (; Maar misschien over anderhalf uur? <3' Er zal wel niks mis zijn met een hartje naar je best vriend sturen toch? Dat is super onschuldig. Toch?




    Leslie Cadence Shore
    Ik kijk even naar Louis die weer is op zijn mobiel zit en ik kijk er even lachend na. Na een tijdje beint het te vervelen en sta ik op. Ik loop naar Louis toe en fluister dan in zijn oor 'Ik ben alvast weg, ik zie je buiten wel' en ik loop de coffeeshop uit. Ik loop weer richting het park, waar we net uitkwamen en ga dan op ons bankje zitten. Ik pak dan mijn mobiel ook uit mijn zak en kijk nog is een keer goed naar het smsje van A, ik snap echt niet wat hij of zij, ik denk zij er mee bedoelt, helaas heeft het vast niks goeds te betekenen. Zou die gene echt gelijk hebben? En zou Louis mij echt heel snel vergeten? Hoe komt die A eigelijk aan mijn nummer? En waarom kan zij mij wel smsjes sturen en ik haar niet? Ik zucht even en kijk dan naar de mensen die op deze ochtend al langskomen. Ik glimlach even naar ze en richt me dan weer op mijn mobiel.


    That is a perfect copy of reality.

    Alivia 'Ali' Parker
    'We zullen zien of het nog spannend is als ze een non van me maakt en naar een klooster stuurt,' grinnik ik. In mijn moeders ogen ben ik nog steeds het kleine meisje van negen jaar oud, die nog maar net zelfstandig genoeg is om alleen een ijsje te gaan halen. Harry laat zich er niet door tegenhouden, ik ook niet. Het kost veel minder moeite dan Harry's knoop openmaken. Door mijn houding kan hij echter niet uit. Terwijl hij in mijn borsten kneed, voel ik mijn hart sneller kloppen. Ik haal mijn armen van Harry vandaan om mijn bh uit de weg te halen. Op de achtergrond zie ik op de tv onze foto's verschijnen. Onze relatie wordt uitvoerig besproken. Een zegt dat we zo leuk stel waren en een ander is blij voor alle fans die nu weer een kans maken. Ze hebben zelfs een lulverhaal dat een bekende van ons heeft gezegd dat we al tijden steeds meer ruzie hadden en hij dit aan zag komen. Ik grijp naar de afstandsbediening om de tv uit te zetten. 'Ze hebben echt geen idee,' murmel ik. Heel wat gemakkelijker weet ik mijn broek uit te krijgen. Bij anderen kan ik nog onzeker over mijn lichaam zijn, bang om reacties te krijgen dat ik te dik of dergelijke ben. Bij Harry in de buurt is dat anders. Ik weet dat ik voor hem precies goed ben. Net zoals hij dat is voor mij.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Harry Styles
    Je sluit je er uiteindelijk voor af. Waar je eerst overal je naam hoorde vallen, was ik er nu voor afgeschermd. Ik wilde het gewoon niet horen. Zachtjes kust ik Alivia haar nek, die wel door de tv was getrokken. Hierdoor spitste ik toch mijn oren iets om mee te luisteren, maar stopten mijn handelingen niet. Mijn duimen speelde met haar tepels en mijn tanden zetten ik af en toe zachtjes in haar vel. Ik wist dat we op moesten schieten, maar ik had helemaal geen zin in al dat opgefokte gedoe. Ik wilde gewoon kunnen genieten van mijn eigen meisje. Ze hadden weer wat nieuws gevonden hoor. Onze relatie zou blijkbaar aan stukken liggen en ik grinnikte zachtjes. Blij dat Alivia de tv uitzetten. 'Ze moesten eens weten.' Grijnsde ik en ging meer met mijn gezicht boven dat van haar hangen. Haar broek verdwijnt en ik laat mijn handen langs haar zij glijden. Mijn vingertoppen kriebelen haar huid, op weg naar beneden en mijn lippen vinden die van haar. De stof van haar slipje streek mijn vingers en ik liet een hand tussen Alivia haar benen glijden, waar ik zachtjes en speels de stof streelde. Gewoon om te plagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    'prima. Tot zo, babycakes. <3' een grinnik verlaat mijn lippen, alright. Snel betaal ik mijn koffie en wandel terug naar buiten, Leslie zei dat ze alvast naar buiten ging, maar naar waar? Ik zucht zachtjes en vis mijn gsm weer boven. 'Hey lief, kun je naar mijn appartement komen? x Louis' Ik druk op 'Verzenden' en wandel terug richting thuis. Dan beginnen me waar eens aan het eten, niet dat dat echt gaat lukken, maar ik denk dat Harry wel iets van eten verwacht, weer zucht ik, ik maak wel broodjes, kan ik tenminste al niks aan laten branden. Ik haal een haar door mijn haar en wacht voor het stoplicht om op rood te springen, zodat ik kan oversteken. Wanneer ik doorheb dat er geen stoplicht staat loop ik snel de straat over. Verdomme, ik moet echt beter uit men doppen gaan kijken. Een bestuurde slaat zijn claxon in en eventjes verstijf ik, oh jee, oh God. Met een snelle pas loop ik verder richting het appartement, nu maar hopen dat er niks gebeurd.


    The artist is the kid that survived.

    Curlies schreef:
    Charmila Mely Donoghue

    ''We hoeven niet weg te gaan, we kunnen ook hier blijven als je dat wilt? Dan bestellen we wel een pizza.'' stelde Liam voor, waarna ik kort knikte. ''Dan wil ik peperoni.'' grinnikte ik even en ging languit op de bank zitten. Ik moest even van alles weg, een zuchtje verliet uit mijn mond en keek weer Liam aan. Mijn mondhoeken krulden weer omhoog, waar had ik hem nou aan verdiend? Hij was aardig, zorgzaam, lief en alles wat je maar kan bedenken voor een jongen. Dat hij werd aanbeden door miljoenen meisjes kon me echter niets doen, hij was van mij. Alle haat via Twitter, Facebook of wat dan ook negeerde ik volledig. Mijn ouders waren blij voor me dat ik eindelijk iemand had gevonden die écht om me gaf. Ik boog wat voorover naar Liam en streek vederlicht over zijn kaak, waarna ik mijn lippen zacht op die van hem drukte. Ik grijnsde licht en ging op zijn schoot zitten. Het verliefde gevoel overspoelde me weer, een gevoel die ik zo erg had gemist.


    Liam Payne
    Ze knikte kort. 'Dan wil ik peperoni.' grinnikte ze waarna ze languit op de bank ging zitten. Ik grinnikte ook even en pakte mijn telefoon om de pizza's te bestellen. Één Hawaii en één peperoni was de bestelling. 'De pizza's zijn besteld.' zei ik grijnzend. Ik stopte mijn telefoon weer weg en zakte achterover in de bank toen Char wat naar voren boog en haar vingers heel zacht over mijn kaak liet glijden, iets waarvan ik elke keer nog kippenvel kreeg. Ze drukte haar lippen zacht op de mijne waarna ze licht grijnsde en op mijn schoot ging zitten. Ik sloeg mijn armen om haar middel en liet mijn hand voorzichtig onder haar shirt glijden waarna mijn vingers vederlicht over haar ruggengraat en haar zij streken. Ik drukte mijn lippen weer op die van haar, we hadden nog wel even voordat de pizzabezorger kwam en ach, voor mijn meisje zou ik alle tijd maken. De vlinders in mijn buik namen weer een hele tour door mijn lichaam heen, waardoor ik me net een verliefd klein meisje voelde. Ik glimlachte tegen haar lippen aan en drukte daarna mijn lippen weer iets harder tegen de hare. 'Ik hou van je.' prevelde ik vervolgens weer tegen haar lippen waarna ik even kort plagend mijn tong over haar onderlip liet glijden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alivia ‘Ali’ Parker
    Ik laat me helemaal in beslag nemen door zijn kus. Mijn borsten schuren langs zijn bovenlichaam. Ik kan niet voorkomen dat mijn kreun mijn mond verlaat wanneer Harry over de stof van mijn slipje glijdt. Mijn handen vinden een weg naar beneden. Een hand ligt op de plek waarachter zijn lid nog achter verborgen ligt. Mijn vingers klemmen om de rand van zijn broek, die ik langzaam naar beneden trek. Het lukt me echter niet om in de huidige houding zijn broek helemaal uit te krijgen. Op kniehoogte blijft hij hangen. Ik laat mijn vingertoppen langzaam langs zijn lengte naar beneden glijden en dan terug naar boven. Daarna trek ik mijn hand gelijk weer uit zijn onderbroek. Ik kan net zo goed plagen als hij.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:45 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [AppleBottom goes Hazzakins]


    The artist is the kid that survived.