• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jaimes schreef:
    Lawl, kijk eens hoeveel mods er online zijn en Krull ^^

    Dat er veel mods online zijn, wil dan ook per se zeggen dat er iets gaande is. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aeris schreef:
    Stiekem zijn ze allang gekozen en werken ze undercover. :Y)

    Jij hebt het door! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij hebt het door! :Y)


    D:
    No's... Nu word ik echt nieuwsgierig, haha


    26 - 02 - '16

    Nu begin ik pas echt nieuwsgierig te worden.
    Telkens als er zo veel mods tegelijk aanwezig zijn, begint het hier te kriebelen. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat er veel mods online zijn, wil dan ook per se zeggen dat er iets gaande is. =P


    Ghehe, weet ik ook wel ^^ maar het is toch wel leuk om mensen wat zenuwachtig te maken, want dan deel ik met ze wat ik voel :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyrion schreef:
    Nu begin ik pas echt nieuwsgierig te worden.
    Telkens als er zo veel mods tegelijk aanwezig zijn, begint het hier te kriebelen. :Y)


    Haha, dat is bij mij dus ook zo ;o


    26 - 02 - '16