• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Unvernunft schreef:
    Ik geniet er ook nog even van, over een tijdje zijn we namelijk weer shit.


    Wel coole shit. (cool)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barnabas schreef:
    Wel komisch dat de mods altijd worden bejubeld tijdens zulke verkiezingen. Laat toch zien hoe de mensheid in elkaar steekt. (cat)


    Ik denk dat het mens eigen is om zichzelf zo goed mogelijk te presenteren, hoewel mods zelf ook wel doorhebben hoe het in elkaar steekt ghehe -geen idee of ik zelf ook probeer vriendelijker or whatever over probeer te komen, lol-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Wel coole shit. (cool)

    Dat altijd! (banana)


    I am an idiot, I move.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Wel coole shit. (cool)


    Indeed! Ik heb eigenlijk nooit problemen met mods ofsow. Het zijn toch ook gewoon mensen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik hoop stiekem wel dat de uitslag snel komt, want ik ben van zondag tot zaterdag op buitenlandse reis in Schotland :')


    Caution first, always.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik denk dat het mens eigen is om zichzelf zo goed mogelijk te presenteren, hoewel mods zelf ook wel doorhebben hoe het in elkaar steekt ghehe -geen idee of ik zelf ook probeer vriendelijker or whatever over probeer te komen, lol-


    Dat denk ik ook. Dat merken wij zelfs. Al moet ik zeggen dat ik meer meldingen heb gemaakt dan normaal. 2 in deze periode. Niet van reclame, maar wel voor de columns enzo, we waren onze alinea's kwijt, maar dat was gewoon vervelend. En nu heeft Rutger het weer gemaakt (: Dankjewel Rutger! En van een vervelende reactie. Maar niet onnodig. Ik vind wel dat sommige mensen echt opeens hielen gaan likken. Dat helpt toch niet.


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook. Dat merken wij zelfs. Al moet ik zeggen dat ik meer meldingen heb gemaakt dan normaal. 2 in deze periode. Niet van reclame, maar wel voor de columns enzo, we waren onze alinea's kwijt, maar dat was gewoon vervelend. En nu heeft Rutger het weer gemaakt (: Dankjewel Rutger! En van een vervelende reactie. Maar niet onnodig. Ik vind wel dat sommige mensen echt opeens hielen gaan likken. Dat helpt toch niet.

    Ja, dat er opeens veel meer gemeld wordt tijdens de verkiezingen merken we heel hard. We weten echt wel dat dat echt alleen maar gedaan wordt om te slijmen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Ja, dat er opeens veel meer gemeld wordt tijdens de verkiezingen merken we heel hard. We weten echt wel dat dat echt alleen maar gedaan wordt om te slijmen.


    Dat lijkt mij ook. Jullie kunnen heel goed zien wanneer meldingen zinvol zijn, dus stiekem heb ik veel medelijden dat jullie nu al dat werk krijgen, plus het nakijkwerk. Maargoed. Ik ga maar eens levensbeschouwing maken c:


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook. Dat merken wij zelfs. Al moet ik zeggen dat ik meer meldingen heb gemaakt dan normaal. 2 in deze periode. Niet van reclame, maar wel voor de columns enzo, we waren onze alinea's kwijt, maar dat was gewoon vervelend. En nu heeft Rutger het weer gemaakt (: Dankjewel Rutger! En van een vervelende reactie. Maar niet onnodig. Ik vind wel dat sommige mensen echt opeens hielen gaan likken. Dat helpt toch niet.

    Dat van die alinea's was echt goed byw ^^

    En je mag heus nog wel melden, en ook veel melden als dat nodig is. Het is alleen erg irritant als mensen onzinnige dingen gaan melden.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Dat van die alinea's was echt goed byw ^^

    En je mag heus nog wel melden, en ook veel melden als dat nodig is. Het is alleen erg irritant als mensen onzinnige dingen gaan melden.


    Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, maar ik wilde het toch maar even zeker weten. Nu klopt het weer. Het leest echt veel fijner. Op dat moment kon ik Rutger wel even knuffelen c: Oh ja, over de columns, ik moet er weer een schrijven. Ga ik zometeen maar eens doen, maar ik denk dat ik even wacht met het online zetten omdat er gister en vandaag al gepost is...
    Haha, wat voor onzinnige dingen?


    Miep

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 9:22 ]


    I'm a girl in the world

    Bubblefun schreef:
    Lijkt me leuk(H)

    Hoe bedoel je? De inschrijvingen zijn al gesloten.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb net ff die conversatie gelezen omdat ik verveeld was en ik ben het eigenlijk wel eens. Ik heb altijd zo iets van.... hielenlikkers!!! Zo heb je er ook eentje bij mij in de klas. Naja, ik weet niet of ik vriendelijker ben of iets, tell me if I am?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bedenk wel; je hebt een voorbeeldfunctie en je daden worden breed uitgemeten. True story.
    Je moet er tegen kunnen dat mensen kritiek op je hebben, anders schop je het niet erg ver.

    Dat was mijn wijze advies van vandaag. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Bedenk wel; je hebt een voorbeeldfunctie en je daden worden breed uitgemeten. True story.
    Je moet er tegen kunnen dat mensen kritiek op je hebben, anders schop je het niet erg ver.

    Dat was mijn wijze advies van vandaag. (:

    Kritiek? Als ik alleen al naar mezelf kijk hoe ik soms tegen mods doe, moet je wel meer dan alleen tegen kritiek kunnen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.