• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Weet je, ik heb ook het gevoel dat sommige al in hun rol als mod proberen komen

    Gisteren had er 1 commentaar op mijn profiel van dat mag niet en dat en dat...

    Maar ik heb zoiets ge zijt nog geen mod gedraagt u dan niet als een mod.

    strevers, uitslovers, slijmballen


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Weet je, ik heb ook het gevoel dat sommige al in hun rol als mod proberen komen

    Gisteren had er 1 commentaar op mijn profiel van dat mag niet en dat en dat...

    Maar ik heb zoiets ge zijt nog geen mod gedraagt u dan niet als een mod.

    strevers, uitslovers, slijmballen
    Dat soort mensen moet je gewoon melden. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou dan worden er veel mensen gemeld. :Y)


    -

    Genius schreef:
    Nou dan worden er veel mensen gemeld. :Y)


    Ik wou net zeggen, ik zie de afgelopen dagen echt absurd veel opmerkingen voorbij komen dat mensen commentaar hebben etc. Like, dit is voor de lol en ontspanning, waarom op elkaar lip zitten en lopen muggenziften? :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stress van de examens waarschijnlijk ;).
    Ik word ook echt veel gemener als ik zwaar gestrest ben.


    I am an idiot, I move.

    Caleo --> Lake.


    Reality's overrated.

    Unvernunft schreef:
    Stress van de examens waarschijnlijk ;).
    Ik word ook echt veel gemener als ik zwaar gestrest ben.
    haha gelukkig dat ik nog geen examens heb ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)haha gelukkig dat ik nog geen examens heb ^^

    Ik ben blij dat ik nooit stress heb :')
    Daar ben ik een beetje te nonchalant voor vrees ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat ik nooit stress heb :')
    Daar ben ik een beetje te nonchalant voor vrees ik.
    ik ben ook nonchalant maar bij de examens spring ik uit mijn vel van de stress of als ik ruzie heb ook allee als het met mijn beste vriendin is zeker

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 15:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)ik ben ook nonchalant maar bij de examens spring ik uit mijn vel van de stress of als ik ruzie heb ook allee als het met mijn beste vriendin is zeker

    Het is misschien erg om te zeggen, maar ik ben zo iemand met een "I-don't-give-a-shit" attitude...
    Ik zeg niet dat het altijd zo goed is, maar er zijn maar een paar dingen waardoor ik kan stressen en school hoort daar dus niet bij. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Het is misschien erg om te zeggen, maar ik ben zo iemand met een "I-don't-give-a-shit" attitude...
    Ik zeg niet dat het altijd zo goed is, maar er zijn maar een paar dingen waardoor ik kan stressen en school hoort daar dus niet bij. :W
    haha meestal gaat dat wel over en zeg ik we zullen wel zien, maar soms in het begin is het erg. Maar stress niet vaak hoor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tyrion schreef:
    (...)
    Het is misschien erg om te zeggen, maar ik ben zo iemand met een "I-don't-give-a-shit" attitude...
    Ik zeg niet dat het altijd zo goed is, maar er zijn maar een paar dingen waardoor ik kan stressen en school hoort daar dus niet bij. :W


    Ik heb dat dus ook, maar mijn moeder word juist weer wel, over míjn school. Dus het is meer dat ik daarvan in de paniek schiet. Want het is niet erg fijn als je moeder de hele tijd over je school loopt (liep, in mijn geval, ik kan niet meer naar school wegens ziekte, toch maak ik ook huiswerk in de hoop nog wat te leren) te zeuren.


    Reality's overrated.

    ^^Het enige wat mij stress bezorgt is school :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ontopic?

    Ik weet dat ik begonnen ben, maar dat is geen reden om er verder over te praten.


    I am an idiot, I move.

    Excuus. I'll keep shut.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.