• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hoe gaat het met nakijken? Sorry, ik ben echt enorm nieuwsgierig ;x


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Hoe gaat het met nakijken? Sorry, ik ben echt enorm nieuwsgierig ;x


    Ik was er heilig van overtuigd dat vandaag de uitslag zou komen. Omdat het zo'n typische zondag is. Haha. Don't ask me why. Gewoon het feit dat er op gegeef moment zoveel mods online waren én Rutger én Krull. Dusja...
    Anyway, ik ga lekker rustig afwachten en ik zie het wel


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Ik was er heilig van overtuigd dat vandaag de uitslag zou komen. Omdat het zo'n typische zondag is. Haha. Don't ask me why. Gewoon het feit dat er op gegeef moment zoveel mods online waren én Rutger én Krull. Dusja...
    Anyway, ik ga lekker rustig afwachten en ik zie het wel


    Ja, de laatste dagen zijn er inderdaad veel mods tesamen online.
    Dus meschien zijn ze aan het overleggen?


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ja, de laatste dagen zijn er inderdaad veel mods tesamen online.
    Dus meschien zijn ze aan het overleggen?


    Het viel me vandaag op, dus dat weet ik niet haha. Maar ik vond het een typische dag. En ze reageren hier niet. Oke, ik ga nu stoppen, haha. Ik ga lekker afwachten, I'll see.


    Miep

    Geduld is een schone deugd^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    Geduld is een schone deugd^^


    Geduld genoeg. Ik ga lekker verder aan mijn levensbeschouwing werkstuk.


    Miep

    Nefretiti schreef:
    Geduld is een schone deugd^^


    Ja, maar toch liever gisteren dan morgen :Y)

    Naah, neem maar gewoon jullie tijd. Lijkt me ook wel beter dan alles zo snel mogelijk proberen doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Inderdaad, neem maar de tijd. Haasten schiet niet veel op lijkt me. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Macavity schreef:
    (...)

    Ik was er heilig van overtuigd dat vandaag de uitslag zou komen. Omdat het zo'n typische zondag is. Haha. Don't ask me why. Gewoon het feit dat er op gegeef moment zoveel mods online waren én Rutger én Krull. Dusja...
    Anyway, ik ga lekker rustig afwachten en ik zie het wel


    Het was nog niet bekend, maar ik stel tegenwoordig de nieuwe crewleden aan ^^. Dus jullie hoeven niet te wachten tot Rutger online komt.

    En dan even een update: We zijn inderdaad aan het overleggen nu. Meer zal er niet meer bekend worden gemaakt tot er een nieuw topic is met de uitslag.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 20:59 ]

    Krull schreef:
    (...)

    Het was nog niet bekend, maar ik stel tegenwoordig de nieuwe crewleden aan ^^. Dus jullie hoeven niet te wachten tot Rutger online komt.

    En dan even een update: We zijn inderdaad aan het overleggen nu. Meer zal er niet meer bekend worden gemaakt tot er een nieuw topic is met de uitslag.


    En nu word ik dus zenuwachtig :/


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jullie zijn echt een stel stresskippen. Het komt vanzelf, maak je nou niet zo druk.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 22:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chekhov schreef:
    (...)

    En nu word ik dus zenuwachtig :/


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ga Mika - Relax, take it easy luisteren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo, wel weinig reacties op mijn update, zeg. Volgens mij zijn jullie echt opgehouden met hier steeds te kijken!

    Krull schreef:
    Zo, wel weinig reacties op mijn update, zeg. Volgens mij zijn jullie echt opgehouden met hier steeds te kijken!


    Hahaha, een voor een druipen ze af. Haha


    26 - 02 - '16