• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn ondertussen gesloten!

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Chekhov schreef:
    (...)

    Succes daarmee :Y)

    Ik ga gewoon lekker verder leren voor natuurwetenschappen -wat eigenlijk best tevergeefs is- c:


    Wat is natuurwetenschappen? ANW of Natuurkunde? Ben even nieuwsgierig.
    Ik ga lekker hockeyen zo c: Mijn levensbeschouwing werkstuk is eindelijk af:Y)


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Wat is natuurwetenschappen? ANW of Natuurkunde? Ben even nieuwsgierig.
    Ik ga lekker hockeyen zo c: Mijn levensbeschouwing werkstuk is eindelijk af:Y)


    Natuurwetenschappen is een combinatie van biologie, chemie en fysica. Mijn drie beste vakken! -insert heavy sarcasm here-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Natuurwetenschappen is een combinatie van biologie, chemie en fysica. Mijn drie beste vakken! -insert heavy sarcasm here-


    Ik heb alle drie die vakken in mijn pakket. Apart. Scheikunde ben ik heel goed in, bio ook wel, maar natuurkunde is drama. Succes ermee c:


    Miep

    Ontopic?


    I am an idiot, I move.

    Het is vast vermoeiend om net te doen alsof de mods grappig zijn met hun opmerkingen. :Y)


    -

    Het is ook zeer vermoeiend om steeds weer net niet grappig grappen te verzinnen :Y)


    I am an idiot, I move.

    Eigenlijk worden gewoon alle bemiddelaars mod en was dit verloren moeite. Adios blauw kleurtje.(pirate)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Eigenlijk worden gewoon alle bemiddelaars mod en was dit verloren moeite. Adios blauw kleurtje.(pirate)

    Sssshht! Dat was nog geheim!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jullie genieten hier echt veel te veel van!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Lawl, kijk eens hoeveel mods er online zijn en Krull ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Lawl, kijk eens hoeveel mods er online zijn en Krull ^^

    Wat ben je toch gemeen. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wat ben je toch gemeen Marleen. (no_chears)


    :') kijk eens naar mijn username Mitchell


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    :') kijk eens naar mijn username Mitchell

    Sssth, heb het al aangepast.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zucht.... jullie mods kunnen echt gemeen zijn xD


    Stenenlikker

    Stiekem zijn ze allang gekozen en werken ze undercover. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:39 ]