• Weet er iemand hoe je een foto ergens moet plaatsen? Iedere keer als ik de url van het plaatje doe en dan daar op het fotootje (img) tik dan komt er een leeg kadertje... Alvast bedankt!!


    I'm a girl in the world

    Dat zou moeten werken.. :')
    Upload anders je foto op tinypic en dan neem je de url waarbij er al [IMG] en [/lMG] omheen staan?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Dat zou moeten werken.. :')
    Upload anders je foto op tinypic en dan neem je de url waarbij er al [IMG] en [/lMG] omheen staan?


    Inspiration can hit you any time

    Welke link gebruik je? Misschien gebruik je de verkeerde link, want op het einde van de link moet er iets staan van .jpg/.png//.gif. :')


    Take me to wonderland

    Ik doe het zo=je hebt eerst de url van het plaatje. Dan selecteer ik dat. Daarnaa tik ik op het fotootje en dan komt er vanvoor en vanachter [/img]. (Zie hieronder wat het word
    Een lege kader

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:09 ]


    I'm a girl in the world


    I'm a girl in the world

    Bubblefun schreef:


    Je gebruikt de verkeerde url, hij moet op .jpg eindigen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:10 ]


    Ex astris, sciencia

    Je gebruikt de verkeerde url. Ik weet niet of je chrome hebt, maar anders druk je op je rechtermuisknop, properties en dan kopier je de link.(:
    Ik heb maar even de link op google ingetypt, maar aangezien je dan heel veel plaatjes krijgt... Ik wist nuiet welk plaatje je bedoelde. :')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 11:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bubblefun schreef:


    Je hebt nu de link naar Google afbeeldingen gegeven. Je moet de link specifiek van het plaatje nemen. :')


    Take me to wonderland

    Sorry maar ik weet niet hoe je de link van een plaatje zelf neemt lukt niet :X


    I'm a girl in the world

    En ja! Het was dat plaatje met dat varkentje dat ik bedoelde!
    Hoe zet je het???


    I'm a girl in the world

    Druk er met je rechtermuisknop op en dan op 'URL kopiëren' of je klikt op het plaatje bij Google, dan op 'ga naar originele afbeelding' en kopieer dan de link uit de balk.


    Your make-up is terrible

    Gaat dat ook met een ipad?


    I'm a girl in the world

    Dan moet je op het plaatje klikken voor zo'n 3 seconden, en dan komt er de optie kopiëren. Ga dan rechtsbovenin, naar de zoekbalk. Druk daar op plak, en copiër dat vervolgens weer. Anders werkt het niet. Daarna zet je het gewoon weer in de juiste (img)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    I'm a girl in the world