• He Q,

    Ik ben erg fan van animatiefilm, ik heb in de vakantie over 20 animatiefilm gekeken en nu zoek ik een leuke afsluiter van de vakantie. 2d, 3d, anime, stopmotion het maakt me weinig uit. So, tell me your favorite animated movie.

    Mvg,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Up, maar die heb je vast al eens gezien. :3
    Anders heb je nog Paranorman, Hotel transylvania en nog meer van die films.


    Your make-up is terrible

    Mulan en The Road to El Dorado blijf ik iedere keer geweldig vinden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mulan en The Road to El Dorado blijf ik iedere keer geweldig vinden. :'D


    Hahaha helemaal met je eens! Maar ik zoek eigenlijk een film die ik nog nooit gezien heb of al langere tijd niet gezien heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha helemaal met je eens! Maar ik zoek eigenlijk een film die ik nog nooit gezien heb of al langere tijd niet gezien heb.


    Dat snap ik. ^^ Maar nou ja, wij weten natuurlijk niet welke films je nog niet hebt gezien. Misschien moet je proberen om een lijstje te maken van wat je wel al kent? Al klinkt het wel alsof dat een lange lijst zou worden, haha. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat snap ik. ^^ Maar nou ja, wij weten natuurlijk niet welke films je nog niet hebt gezien. Misschien moet je proberen om een lijstje te maken van wat je wel al kent? Al klinkt het wel alsof dat een lange lijst zou worden, haha. (:


    Haha snap ik, ik had gehoopt dat mensen hen lievelings animaties zouden opnoemen dat ik dan gewoon rond kon kijken welke in wel of niet gezien had.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Spirited Away?


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Spirited Away?


    Haha ik ben net klaar met mijn Miyazaki marathon


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je hebt Corpse Bride zeker ook al gezien dan, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Prince of Egypt :3


    Caution first, always.

    Alphonse schreef:
    Je hebt Corpse Bride zeker ook al gezien dan, haha.


    Haha indeed my friend, maar dat is wel een goede om opnieuw te kijken!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kalgoorlie schreef:
    The Prince of Egypt :3


    Staat in mijn top 5 animatiefilms :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Up, Prince of Egypt, Keizer Kuzco (echt briljante humor), Howe's moving castle en Spirited Away,


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    (...)

    Haha indeed my friend, maar dat is wel een goede om opnieuw te kijken!


    Hehe. Ik wil je wel een Franse film aanraden (al is hij te koop met Nederlandse ondertiteling0.
    Le Magasin des Suisidès (De zelfmoordwinkel). Ik moet hem zelf nog zien, maar hij lijkt me echt geweldig (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alphonse schreef:
    (...)

    Hehe. Ik wil je wel een Franse film aanraden (al is hij te koop met Nederlandse ondertiteling0.
    Le Magasin des Suisidès (De zelfmoordwinkel). Ik moet hem zelf nog zien, maar hij lijkt me echt geweldig (:


    Klopt! Iemand had een tijdje geleden een trailer daarvan hier neergezet. Zal kijken of ik hem ergens kan vinden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anarose schreef:
    Up, Prince of Egypt, Keizer Kuzco (echt briljante humor), Howe's moving castle en Spirited Away,





    *eyegasm*


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'