• He Q,

    Ik ben erg fan van animatiefilm, ik heb in de vakantie over 20 animatiefilm gekeken en nu zoek ik een leuke afsluiter van de vakantie. 2d, 3d, anime, stopmotion het maakt me weinig uit. So, tell me your favorite animated movie.

    Mvg,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    - Professor Layton en de Eeuwige Diva / Professor Layton and the Eternal Diva
    - Iets van Asterix & Obelix, geen idee welke, maar ik vind dat geweldig grappig


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    - Professor Layton en de Eeuwige Diva / Professor Layton and the Eternal Diva
    - Iets van Asterix & Obelix, geen idee welke, maar ik vind dat geweldig grappig


    Ik dacht dat dat een game was?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik dacht dat dat een game was?


    Er is ook een film van, maar het concept Professor Layton is van oorsprong een game, das stimmt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is uiteindelijk Grave of the fireflies geworden, ontzettend mooie film. Het schijnt een hele bekende anime film te zijn maar ik had er nog nooit van gehoord.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 20:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    The hunchback of Notre Dame, 101 dalmatiërs...


    Searching heavens for another earth

    Brave
    Cinderella 1,2&3
    Pocahontas
    De Klokkenluider van de Notre Dame
    Lilo & Stitch
    Hercules
    Peter Pan
    Bambi
    Lady en de Vagebond


    26 - 02 - '16