• Het vriendje van mijn beste vriendin heeft het met haar uitgemaakt via whatsapp. Ik vind dit zelf heel sneu en onvolwassen. Ik vind het ook heel zielig voor mijn vriendin, en hij heeft niet eens een reden gegeven waarom. Ik vroeg me af wat vinden jullie hiervan. Kan dit of niet?

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind het altijd erg kinderachtig en vooral laf als mensen dat doen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:33 ]


    Your make-up is terrible

    Echt laf als iemand dit doet. Zeg het dan tenminstte tegen haar, face to face. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cas schreef:
    Ik vind het altijd erg kinderachtig en vooral laf als mensen dat doen.


    26 - 02 - '16

    Dat die jongen een lafaard is en als je het uitmaakt, doe het dan persoonlijk en niet via internet. Ik vind dat altijd zo laf en vooral als jongens het doen, want die zijn over het algemeen minder gevoeliger dan meiden. Het is echt wel erg zielig voor je vriendin en vooral zo lullig dat hij geen reden bij geeft, dat is nog wel het minste wat je kunt doen lijkt me.

    Wens je vriendin veel sterke toe :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nee, ik vind het triest.
    Net alsof hij geen ballen heeft om het gewoon recht in haar gezicht te zeggen.
    En een reden is hij ook wel aan haar verschuldigd (':

    Hoelang hadden ze? en wonen ze dichtbij elkaar?


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Cas schreef:
    Ik vind het altijd erg kinderachtig en vooral laf als mensen dat doen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heel laag en laf, heb dan ook de ballen om het uit te maken met haar in persoon.


    Take me to wonderland

    Sorry, maar uitmaken via een medium vind ik nogal sneu.


    We need a bigger boat.

    Dat soort dingen vind ik echt triest, of een jongen dat nou doet of een meisje. Als je een beetje respect hebt voor de ander doe je zoiets recht in het gezicht, ookal is het misschien niet het makkelijkste om te doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hangt er ook een beetje van af hoe serieus de relatie was..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xPOMPOMS schreef:
    Sorry, maar uitmaken via een medium vind ik nogal sneu.


    Spraak is ook een medium.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    Ik vind het altijd erg kinderachtig en vooral laf als mensen dat doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Licet schreef:
    (...)

    Spraak is ook een medium.


    Dat is nogal betweterig. Iedereen weet toch wat ze bedoelde. :')

    On-topic: Inderdaad erg laf. Hij moet dat face-to-face doen én een reden geven.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eavan schreef:
    Dat soort dingen vind ik echt triest, of een jongen dat nou doet of een meisje. Als je een beetje respect hebt voor de ander doe je zoiets recht in het gezicht, ookal is het misschien niet het makkelijkste om te doen.


    To love is to destroy.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Dat is nogal betweterig. Iedereen weet toch wat ze bedoelde. :')

    On-topic: Inderdaad erg laf. Hij moet dat face-to-face doen én een reden geven.


    Als je dure woorden gaat gebruiken moeten ze ook in de goede context :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'