• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Ik zou het niet erg vinden moest het Amaris zijn, alleen zit ze momenteel nog niet in de clan.
    Dus ik weet niet of het praktisch zou zijn.

    Amaris is goed hoor, en het idee van Endure vind ik ook prima. Zo komt ze er wel op een goede manier in. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Amaris is goed hoor, en het idee van Endure vind ik ook prima. Zo komt ze er wel op een goede manier in. :].

    Als je wilt mag je van mij een stukje schrijven waarin ze haar brengen, dan heb je ook een beginpost (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Als je wilt mag je van mij een stukje schrijven waarin ze haar brengen, dan heb je ook een beginpost (:

    Alright thanks, I'll keep that in mind. Eerst even een character sheet afschrijven en dan zal ik aan het stukje beginnen. Jij had al gepost, right?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Alright thanks, I'll keep that in mind. Eerst even een character sheet afschrijven en dan zal ik aan het stukje beginnen. Jij had al gepost, right?

    Is goed en ja ik had al gepost (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal morgen eens kijken wat ik kan reageren :Y) Maar tot de vampiers de opdracht hebben gekregen kan ik nog niet veel, dus verwacht er niet te veel van (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er zijn nog een aantal mensen die nog niet gereageerd hebben, waarom weet ik niet,
    misschien hebben jullie het druk, maar de eerste post wordt vaak het snelst vergeten,
    vandaar dat ik jullie er even aan herinneren (; :

    Praelectio

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 10:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit lijkt me wel een leuke rpg,
    wat voor persoontjes heb je nog nodig? of maakt dat niet zo heel erg veel uit :) ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Maakt niet uit (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lolicia mag wel van de lijst af. c:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    He hoe bedoel je?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 0:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooh zo haha, ik zit op mobiel dus verander t morgen even. Maar ik had de nieuwe reacties idd al gezien (:

    Ik heb nog een film gevonden die plaatsvindt in begin 19e eeuw! Pride and Prejudice en daar zijn ook
    veel plaatjes etc van te vinden, dus mocht je je nog niet echt een voorstelling hebben van begin 19e eeuw,
    zoek even Pride and Prejudice op (;

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 11:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Welke vampier wil een gesprekje met Alice aanknopen? :Y)
    Ik had haar graag op iemand afgestuurd, maar dan gaat ze nogal OOC.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil Cedric wel naar jouw karakter Alice sturen? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Graag. Anders doe je maar dat ze vrienden zijn oid. Mobiek, sorry


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke dan wordt dat even moeilijk om te kiezen :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.