• Out of Sight, Out of Mind
    De vorige is nooit gestart, omdat ik tijdelijk stopte met Q. Daarom heb ik hem heropend.

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Tortura
    Rechterhand:(1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Thasarine
    - (2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion

    - (1) Oliver William Dust - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - ('6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - ('6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia


    Mensen:
    - (5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Lexus
    - (3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Catesby
    - {7} Lucas Nilsson - 25 - Neutraal - TicTac

    - (1) Lisa ella Morens - 17 - Tegen - nakito
    - (3) Félice Mabel Delamore - 19 - Voor- Bran|
    - (9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - (9) Elizabeth Maria Avanti - 20 - "Neutraal" - Ophilia



    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BloodyFace > Ophilia

    En dan ga ik zo bezig met Francois ! :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik zal je er morgen tussen zetten en tof. Ben benieuwd (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pfft, ik wil wel posten met Alice, maar ik weet niet zoveel :p Dus als er een vampier is die bij hun in wilt vallen op het "misschien is het wel een vijandelijke clan"-gedeelte, dan is het nu jullie kans.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Pfft, ik wil wel posten met Alice, maar ik weet niet zoveel :p Dus als er een vampier is die bij hun in wilt vallen op het "misschien is het wel een vijandelijke clan"-gedeelte, dan is het nu jullie kans.

    Ik wil wel inspringen, ben namelijk hartstikke verveeld ._,


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Was er eventueel ook al iemand voor Elizabeth?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    haha ik had net memoria al gevraagd, maar wat mij betreft mag jouw personage ook joinen, krijgen we straks gewoon gezellig moker gesprek (:
    En Elizabeth kan je het beste gewoon het dorp in sturen gok ik zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thasarine schreef:
    (...)
    Ik wil wel inspringen, ben namelijk hartstikke verveeld ._,

    Doe maar gewoon. Ik kan nu toch niets posten en ik later altijd bijspringen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Okej, nu tijd om te posten al staat Lucas er wel nog niet bij zo vanboven x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Oh haha, ik zal hem er bij zetten!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Memoria schreef:
    (...)
    Doe maar gewoon. Ik kan nu toch niets posten en ik later altijd bijspringen. :3


    Als je wilt kan je mij betreft nog altijd inspringen als je niks te doen hebt :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik moet eerst Frans leren, haha.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haha, jij ook al? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben ook bezig met Frans :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow, ik dacht dat ik de enige was x3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:33 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hahaha, niet dus :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.