• De rechten van dit topic gaan naar quin98
    Ik ben en blijf onschuldig.




    One Direction heeft een break gehad.
    De jongens zijn allemaal terug naar school gegaan, om hun studie verder te volgen.
    Het gene leren wat ze nodig hebben om hun eerst beroep uit te kunnen oefenen. Iets wat makkelijker gezegd is dan gedaan, want ze blijven wereldberoemd en school is dus ook niet makkelijk.
    Na een tijd besluit iemand dat het toch tijd is. Tijd om weer terug te keren naar de top. Dit liet hun inzien hoeveel ze One Direction missen. Hij gaat alle andere scholen van de jongens af. Dit met een doel. Dit doel is de terugkeer van de beroemde boyband One Direction. Terug te keren naar de top en de plek waar ze zijn gestopt.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wilt dat de jongens (weer) terugkeren/blijven: ( Dit is voor de vrienden)


    b]Rollen:[/b]
    -Niall James Horan: LittleBirdie
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: Luminoase
    -Harry Edward Styles: Praelectio
    -Zayn Javadd Malik: quin98


    De schoolvrienden van de jongens
    - Schoolvriendin Zayn: Ginaelie Esmae Bonnet: Praelectio
    - Schoolvriendin Liam: Charmila Jase Carell Curlies
    - Schoolvriendin Niall: Hannah Emma StonesFleeko
    - Schoolvriendin Harry: Clara Oswin Oswald Llamarmy
    -Schoolvriend Louis: Stanley Lucas Confontare


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Met 3 waarschuwingen word je zonder pardon uit de RPG gezet.
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen OhMyZiall en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het is maandagochtend. Iedereen is net op school aangezien het eerste uur zo gaat beginnen. Iedereen ziet het als weer een saaie schoolweek, maar niemand weet dat deze week weer iedereens leven gaat veranderen.


    Zayn zal degene zijn die gaat zorgen dat One Direction terugkomt. Hij zal beginnen bij Lou -> samen naar Harry -> Niall -> Liam

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Emma trekt een geschrokken gezicht als ik vertel dat ik nog niks gegeten heb. 'Niall die nog niets gegeten heeft?! Dat overleef je niet!' Ze grinnik met een aanstekelijke lach, waardoor ik niks anders kan doen dan mee lachen. Als de leraar weer weg is, grijpt ze haar tas beet en rommelt er even door heen. Na een tijdje reikt ze een snicker naar me aan. 'Hier je redding,' zegt ze met een grote lach en een knipoog. 'En ja, ik ga graag mee naar Starbucks,' weet ze er nog net uit te krijgen, voor ik me op haar stort.
    'Em, je bent echt mijn hero!' roep ik uit, voor ik mijn armen om haar heen sla en haar in een verstikkende knuffel trek. Daarna pak ik de snicker vast en trek met een simpele beweging het plastic omhulsel er af en gooi die naar achteren. Gelijk neem ik een grote hap en begin tevreden te kauwen. 'Ik hou echt van chocola,' zeg ik, zonder te beseffen dat ik met mijn mond vol praat.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hannah Emma Stones
    "Em,you're my hero!"kirde Ni blij.
    Hij trok me in een verstikkende knuffel ,waardoor ik wat rare bewegingen maak om toch nog lucht te krijgen.
    Uiteindelijk laat hij me los.
    Hij opende verpaking en stak het meteen in zijn mond.
    "Ik hou echt van chocola,"zei hij met volle mond ,waardoor ik even grinnik."Mond toe als je eet."zei ik meneer Grumpy imiterend.
    "Ik krijg wel nog iets van je tegoed hé."zeg ik met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stanley Lucas.
    Ik kon net horen wat Louis Zayn toefluisterde. Ik kon niet ontkennen dat ik jaloers was en ik had een goede reden. Tenminste, dat vond ik. Ik wilde Louis gewoon niet verliezen, zeker niet aan 1 iemand van One Direction. Hopend dat Louis mijn jaloerse blik niet zag, slaakte ik een zucht uit. Na geluisterd te hebben naar wat hij tegen me zei, kon ik het niet laten om te grinniken. 'Voor mij ben je echt niet vervelend en ik ga ermee akkoord dat we even lief zijn!' Ik knipoogde kort en gaf weer een zachte ruk aan Louis' arm, als teken dat hij van Zayn af moest. Door de jaloezie in mijn buik was de glimlach al deels verdwenen op mijn gezicht. 'Ik wil wel mee hoor,' zei ik zachtjes en ik gaf nog een iets zachtere ruk dan net aan Louis' arm. De twinkeling van jaloezie in mijn ogen werd alsmaar sterker en dat vond ik zeker niet leuk.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 23:05 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn Malik

    'Sorry maar ik had je actie gewoon niet verwacht, ik was ook te geconcentreerd op je leraar' grinnik ik zachtjes. 'Hmm misschien moet je wat meer doen voor een brede glimlach. een verassing? ik ben benieuwt' zeg ik met een glimlach en al een beetje nieuwsgierig. Ik grinnik door wat Lou zegt, 'je bent gek' zeg ik lachend en glimlach even bij het bedankje. ' Geen probleem' zeg ik met een glimlach, veel moeite was het niet. Ik luister naar Louis zijn voorstel en hou mijn schouders op, ik ben toch al niet op mijn school dus mij maakt het niet uit waar we heen gaan ik vindt het allemaal prima' zeg ik met een glimlach. ' We moeten alleen ook wel de andere jongens binnenkort ophalen want wat mij betreft gaan we zo snel mogelijk terug naar waar we gebleven waren' zeg ik, de break had voor mij lang genoeg geduurd en ik denk dat onze fans, die we nog hebben tenminste, het daar wel mee eens zijn.

    Louis Tomlinson
    'Sinds wanneer is mijn leraar interessanter en ken je mijn acties niet?' Vroeg ik lachend. 'Lou weet wat hij moet doen, dus komt goed. En ik ook, Zaynie, ik ook.' Ik wist natuurlijk wel hoe die jongen in elkaar zat. 'Daar kan ik meeleven, maar ben inderdaad gek.' Ik knikte langzaam bij zijn woorden, maar voegde er verder niets aan toe. Ik trok mijn mond pas weer, met een brede glimlach, open toen beide jongens hadden instemt dat het goed was, om hier te vertrekken. 'Helemaal mee eens, maar wie is de volgende? Niall, Harry of Liam?' Vroeg ik voor mijn aandacht en blik naar Stanley gingen toen hij een zucht slaakte. Natuurlijk hoefde ik niet te vragen waar hij met zijn gedachten zat. Dat wist ik na al die tijd wel en daarbij zou ikzelf ook zo doen. Gelukkig kon hij al snel weer grinniken. 'Dat is lief van je en ondanks ik het er niet mee eens ben, zal ik het er ook bij houden.' Ik glimlachte liefjes en was ondanks zijn reactie te lui om van Zayn af te gaan. Ik liet hem wel met een arm los, om deze om Stanley heen te slaan. Al wilde ik het liefst van gedachten veranderen doordat zijn glimlach al deels was vervaagd. De verdere reacties en blikken zorgde er toch voor dat ik niet veel later met beide benen op de grond stond. Nee, ik kon daar niet tegen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ' Sinds nooit want jij bent echt veel interessanter en ik ken je acties eigenlijk wel maar was nu gewoon afgeleid en niet echt aan het opletten' zeg ik en grinnik even. ' Ohh ja, nou regel dan dat die breder wordt. jij ook benieuwd naar je eigen verassing' lach ik en kijk hem kort vragend aan. ' Wel leuk gek' zeg ik met een glimlach. Na zijn vraag denk ik even na, 'Hazz' zeg ik uiteindelijk, da zou Lou waarschijnlijk echt geweldig vinden en volgens mij zat hij vanaf hier minder ver dan de rest maar dat weet ik niet zeker. Na een tijdje is Louis weer van mijn rug af en i kijk hem even aan, normaal blijft die altijd zitten maar ja. Het zal wel

    Louis Tomlinson
    'Zayn moet is zorgen dat hij niet zo snel word afgeleid, maar aan de andere kant is dit ook wel een keer grappig om te zien. Maar wel lief om te horen dat je mij een stuk interessanter vind.' zei ik lachend. 'Geef het wat tijd, Zaynie,geef het wat tijd. En is het toevallig niet een goed begin dat we weer voor elkaar staan? Maar ja, ik ben inderdaad benieuwd. zei ik lach en knikte. 'En jouw gek.' voegde ik er nog lief aan toe. Mijn ogen werden groot en een grijns verscheen op mijn gezicht bij het horen van Hazz. 'Dan gaan we naar Hazza toe.' Ik keek even rond en maakte een gebaar dat iedereen stil moest zijn. 'Ik ben zo terug.' zei ik zachtjes waarna ik naar het juiste lokaal liep. De deur gooide ik open en kreeg gelijk al een preek van de leraar. 'Meneer, u en uw preken gaan iemand anders maar vervelen.Mij kunt u niets maken, want ik ben weg. Het enige waarvoor ik hier nog ben is mijn tas ophalen.' zei ik waarna ik deze ook pakte en het lokaal weer uitliep. De deur gooide ik met een klap dicht en hupte weer naar de andere twee jongens. Ondanks alles sprong ik weer bij Zayn op zijn rug en haalde een zak snoep uit mijn tas. Deze kwam, na een doffe klap in aanraking met de grond. 'Noem me maar lui, maar ik heb suiker nodig. Iemand anders ook?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ' Ja dat klopt wel, maar vaak ben ik dat ook niet hoor. Blij dat je het grappig vond want dan dat tenminste nog wel. Het is toch logisch want jij bent gewoon veel interessanter' zeg ik lachend. ' Doe ik wel Lou, maar ik ben nog steeds geen goed geduld. Dat is een heel erg goed begin want daardoor heb ik al hartstikke blij ' zeg ik met een glimlach. Het is geweldig hem weer hier te hebben. Bij zijn woorden over dat ik zijn gek ben knik ik grijnzend. Ik begin te lachen door zijn reactie, ' Ik had zoiets al verwacht' zeg ik met een glimlach. Ik kijk Louis achterna en grinnik zachtjes hoe hij praat tegen de leraar, gelukkig komt die niet meer terug anders zou dat echt niet goed gaan. Dit keer merk ik het wel dat Louis bij mij op me rug gaat springen dus schik ik niet maar doe net als net mijn armen onder zijn benen. 'Ja ik wil' zeg ik over de snoep die hij inmiddels gepakt had en kijk naar zijn tas op de grond. ' Gaan we?' vraag ik daarna omdat dat het pan was.

    Louis Tomlinson
    'Mwha, alles bij elkaar zorgt ervoor dat je mijn geweldige beste vriend bent. Niets veranderen of iets dus. Maar ik ben blij dat een paar mensen me nog interessant vinden.' Grijnsde ik. 'Je weet dat ik ook niet veel geduld heb, dus dat moet goed komen. Daarbij vind ik het ook een geweldig begin en ben blij dat je blij bent.' Het is echt geweldig om deze jongen weer in mijn armen terug te kunnen sluiten en gewoon de vreemdste/ leukste dingen met elkaar te kunnen doen. Het was zijn lach die me weer breed liet glimlachen. 'Jij verwacht alles. Zelfs mijn vreemdste acties.' Lachte ik en het duurde niet lang voor ik weer terug was met mijn spullen. Ik was toch blij dat ik met dit plan had ingestemd. 'Maar alleen omdat jullie het zijn, want als ik eenmaal suiker nodig heb, dan lijk ik heel erg op Niall.' Ik stopte een snoepje in mijn mond en knikte. 'Maar alleen als jij me draagt, want ben te lui om te lopen. En ik hoop dat je je hebt voorbereid op 4 gillende zusjes. Die zullen blij zijn dat je er bent.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (het kan dat ik kortere stukken ga schrijven, maar Zit ook weer ziek thuis en doe via mobiel.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stanley Lucas.
    Ik kromp in elkaar bij elk woord die Louis tegen Zayn zei. Ik weet het, misschien overdreef ik enorm, maar het is erg moeilijk om je beste vriend te behouden, en anders had ik sowieso niemand. Ik keek naar Louis en begon snel met praten voordat Zayn het kon doen. 'Ik word altijd kwaad als ik één dag geen suiker op heb, pas me de snoep?' Ik keek lief naar Louis en ik grinnikte weer zachtjes. 'En iedereen is voorbereid op die schatten en het is geen wonder van wie ze die drukte hebben, hè Lou,' grinnikte ik, proberend om de twinkeling van jaloezie weg te krijgen en gewoon weer blij zou gaan doen. 'En je weet, je mag ook altijd op mijn rug, ik kan je wel houden.'

    [Awh, beterschap :3, ik ben vandaag ook thuisgebleven.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zayn Malik

    ' De mensen die jou niet interessant vinden zijn gek want dat ben je dus echt wel' zeg ik met een glimlach. ' Dat weet ik ja daarom heb ik er ook alle vertrouwen in dat het snel gaat gebeuren. Ik vindt het ook een geweldig begin' glimlach ik en lach even kort. ' Ja want jou vreemde actie's zijn gewoon Lou actie's die je kan verwachten als je jou goed kent' zeg ik met een glimlach. Ik wil antwoorden op het volgende wat die zegt maar dat Stanley algauw waardoor ik het maar laar, mij maakt het niet zoveel uit. 'Ooh ik kan Lou prima dragen hoor en die vier gillende zusjes van jou wil ik wel weer is zien want die heb ik toch ook wel een beetje gemist' zeg ik met een glimlach en kijk even kort naar Stanley. 'Kom! we gaan' roep ik waarna ik lachend met Louis op me rug begin te rennen en een keer lachend en rondje draai.

    Louis Tomlinson
    'Dankjewel Zaynie..Zulke woorden helpen toch altijd wel weer. Soms moet je het gewoon even horen.' Glimlachte ik, want ik kon niet anders dan die jongen vertrouwen. 'Het komt allemaal goed en gaat net als het begin.' Misschien dan zonder de boosheid. Ik lachte zacht door zijn woorden. 'Niet alles, maar wel een hoop en dat zijn zeker mijn acties.' Ik richtte me op Stanley, die niet het vrolijk leek tot hij begon te praten. 'Dat heb ik een keer meegemaakt en hoopte ook dat -dat de laatste keer was.' Grinnikte ik en hield de zak snoep voor zijn neus. Heel onschuldig stopte ik ervoor nog een in mijn eigen mond. 'Van wie hebben ze het dan? Van mij niet in iedere geval, want ik ben de rustigste.' Een lieve, maar nog steeds onschuldige glimlach wierp ik hem toe. De twinkeling in zijn ogen was me niet ontgaan, maar snapte alleen niet hoezo. Mijn mond wilde ik openen bij zijn laatste woorden toen Zayn antwoord gaf. 'De volgende keer ben jij de eerste. En ze hebben jou ook gemist. Ze hielden hun mond maar niet dicht.' Het laatste was meer op Zayn gericht. Bij zijn woorden sloeg ik mijn armen weer om zijn nek. Net op tijd, want meneer zette het al op een rennen. Een lach verliet mijn mond en sloeg mijn armen iets steviger om hem heen. 'Zaynie, ik kan geen snoepjes eten zo.' Lachte ik. Het was goed om bij mijn beste vrienden te zijn. En het werd beter als de rest er straks ook was.

    (Dankje (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    'Geen dank Lou, ik zeg niet meer dan de waarheid maar ik snap wel dat je het fijn vindt om te horen' zeg ik met een glimlach. ' Ik weet dat het allemaal goed gaat, want ik heb mijn beste vriend terug dus dat moet gewoon goed gaan' grijns ik en kijk hem aan. 'Ja bijna alles, en dat weet ik' zeg ik met een glimlach en luister naar het gesprek tussen hem en Stanley wat ik eigenlijk niet heel erg interessant vond. 'Dat is leuk om te horen, ik zou ze zeker zo even begroeten en alles zodat ze toch nog mij even hebben gezien en gedaan, dan missen ze me vast niet meer' zeg ik met een glimlach. Lou zijn zusjes waren echt schatjes, wel druk maar het zijn wel schatjes. Ik voel zijn armen om mijn nek en luister naar zijn woorden terwijl ik ren. Ik stop met rennen en ga gewoon rustig lopen, 'Nou dan loop ik nu wel, want je moet natuurlijk wel snoepjes kunnen eten' lach ik vrolijk.

    Stanley Lucas.
    Ik pakte een handjevol snoep waarna Zayn met Louis wegrende. Ik probeerde erachteraan te sprinten en mompelde heel erg zachtjes toen Zayn stopte met rennen en ik half tegen hem aan botste. 'Sorry,' mompelde ik gauw en ik at een snoepje op. Ik stak mijn andere hand in mijn zakken en at de snoepjes op. Ik keek eventjes naar Louis en daarna weer naar Zayn. Ik liet een lange zucht ontsnappen uit mijn mond en ik stopte mijn andere hand ook in mijn zak. Ik probeerde mijn hand tot een vuist te knijpen, maar dat zou veel te veel opvallen.

    [Ik ben een pluk van mijn haar aqua aan't verven ;o.]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:46 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.