• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, maar hopen dat het stopt met regenen. Ik wil niet dat mijn nieuwe hardloopschoenen nu al nat en vies worden. :c


    Your make-up is terrible

    Ik word nog eens gek van al die moodswings.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Over een uur moet ik al gaan hockeyem. Ik heb er zo geen zin in al helemaal niet in jouw gezeur.


    •*• Lululu •*•

    Oh, je bent zo erg veranderd, ik herken je niet eens meer terug, ik mis de oude jij, waar ik iedere dag zorgeloos mee praatte...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahahaha. You two should be a comedy-duo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frans debat uitgesteld? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!


    Take me to wonderland

    Ik ben echt heel misselijk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan jou echt even niet zien of luchten. Je flikt me altijd vanalles en als ik daar eens wat van zeg dan snap je niet waarom ik 'ineens' zo boos ben. Tyf toch op man.


    26 - 02 - '16

    Lirio schreef:
    Ik word nog eens gek van al die moodswings.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn tijd komt nog wel. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ga dit toch nooit volhouden :']


    Caution first, always.

    Ik mis je.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    I would give that cookie to you.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 19:31 ]


    26 - 02 - '16

    Godverdomme, kut hoerenjoch, ik heb verschrikkelijk mijn best gedaan op mijn shelter en ik wou 'm gebruiken voor mijn portfolio voor de kunstopleiding, en dan ga je er met je dikke vette hipsterpoten op staan en lachen. Ik hoop dat je mag branden in de diepste kerkers van Hades, vuile hond. Jij, lul, je hebt geen idee met je vuile wannabegedrag, geen BENUL dat je andere mensen kwetst, stom klote kind. Sterf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb het gevoel dat er 2 verschillende personen in me leven :o