• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xPOMPOMS schreef:
    België, Ierland, Servië en Rusland mogen van mij door. Ja.

    Hahaha, trololol. Dat meen je niet serieus, mag ik hopen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahaha, trololol. Dat meen je niet serieus, mag ik hopen.

    Ik ben voor Lordi (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hopelijk heeft m'n opa morgen de serie De Brug bij als hij komt, kan ik weer lekker m'n favoriete acteur gaan aanbidden, my god, yes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahaha, trololol. Dat meen je niet serieus, mag ik hopen.


    Uhum. Half. Ze mogen best door, maar winnen zullen ze nooit.

    Anouk gaat t denk ik niet halen. Met dr vogels.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Uhum. Half. Ze mogen best door, maar winnen zullen ze nooit.

    Anouk gaat t denk ik niet halen. Met dr vogels.


    Nee, gaat ze ook niet, maar het neemt niet weg dat het, in mijn ogen, een erg mooi nummer is. Ik heb niets met Anouk, maar ik vind dit wel mooi. Ik vind die Deen persoonlijk erg goed, dat liedje blijft goed hangen. Voor de rest vind ik het matig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nee, gaat ze ook niet, maar het neemt niet weg dat het, in mijn ogen, een erg mooi nummer is. Ik heb niets met Anouk, maar ik vind dit wel mooi. Ik vind die Deen persoonlijk erg goed, dat liedje blijft goed hangen. Voor de rest vind ik het matig.


    O begrijp me niet verkeerd, ik vind het een erg mooi nummer. Het is alleen niet Songfestival-ish.

    Die Deen maakt inderdaad een goede kans ja.


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    O begrijp me niet verkeerd, ik vind het een erg mooi nummer. Het is alleen niet Songfestival-ish.

    Die Deen maakt inderdaad een goede kans ja.


    Nee, klopt, daarvoor zit er te veel gevoel en te weinig tempo in. Dat maakt ze zeker: ze is lief, goed nummer, het blijft hangen en ze is onschuldig. En die fluit, die fluit, die fluit en de trommels. Vooral die fluit. Die man is knap. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Nee, klopt, daarvoor zit er te veel gevoel en te weinig tempo in. Dat maakt ze zeker: ze is lief, goed nummer, het blijft hangen en ze is onschuldig. En die fluit, die fluit, die fluit en de trommels. Vooral die fluit. Die man is knap. c:


    Ja, inderdaad. En echt he o_o. Omnom.


    We need a bigger boat.

    Is er geen algemeen topic voor het songfestival aangemaakt? o.o


    Your make-up is terrible

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. En echt he o_o. Omnom.


    Haha, ja, het is een schatje, zowel op fluit, trommel als naturel. Zoals mijn moeder zegt: Een hapklaar brokje. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Haha, ja, het is een schatje, zowel op fluit, trommel als naturel. Zoals mijn moeder zegt: Een hapklaar brokje. (cat)


    Haha, jou moeder doet goede uitspraken :Y)

    ~Ik zie nog steeds de regenboog niet in de magische jurk van dat vrouwtje van Moldavië, Jan. Wel een vulkaan.


    We need a bigger boat.

    Papa, ik heb je zo gemist. Na twee jaar ben je er eindelijk achter gekomen dat die doos verkeerd is. Nu weet je hoe wij ons voelen. Na je een jaar niet meer te hebben gezien zie ik je morgen weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cas schreef:
    Is er geen algemeen topic voor het songfestival aangemaakt? o.o


    Zojuist gedaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Zojuist gedaan.


    Mooi, want je gaat wel heel vaak offtopic hier.


    Your make-up is terrible

    Oh, please.

    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'