• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil geen kunstgeschiedenis donderdag ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Licet schreef:
    (...)

    Die willekeurige links


    Dat is geen reclame van Quizlet. Dit is iets wat zich op je computer geïnstalleerd heeft. Als je Chrome hebt moet je even tussen je extensies kijken of er iets bijstaat dat je niet kent, dat moet je eraf halen. Als het nog niet weg is de virusscanner aanzetten.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Dat is geen reclame van Quizlet. Dit is iets wat zich op je computer geïnstalleerd heeft. Als je Chrome hebt moet je even tussen je extensies kijken of er iets bijstaat dat je niet kent, dat moet je eraf halen. Als het nog niet weg is de virusscanner aanzetten.


    Oke, ik dacht eerst ook dat het een virus was maar ik zie het alleen bij quizlet. Ik zal CCleaner even laten lopen. Bedankt voor de tip!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Oke, ik dacht eerst ook dat het een virus was maar ik zie het alleen bij quizlet. Ik zal CCleaner even laten lopen. Bedankt voor de tip!

    Vooral je extensies van je webbrowser doorkijken. Daar zal het waarschijnlijk zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vooral je extensies van je webbrowser doorkijken. Daar zal het waarschijnlijk zitten.


    Hoe open die?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aaaaaah, hopelijk krijg ik morgen eerste rij kaartjes voor Baantjer! :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Licet schreef:
    (...)

    Hoe open die?

    Bij Chrome druk je op dat instellingen icoontje (die 3 streepjes onder elkaar), dan ga je naar Extra en daar druk je op Extensions. Verwijder alles wat je niet kent of persoonlijk erop hebt gezet. Het kan zich makkelijk verbergen onder een anti-virus extensie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wou dat ik een superheld was. Dat deed ik alles wat ik altijd al wilde doen en dan zou ik iedereen die dat nodig had helpen. Maar ja, ik ben een stotterend pubertje die faalt in helpen.

    Altijd weer krijg ik een dodende blik van je en dan krijg ik de schuld als ik vraag wat ik van je aan heb? Zoek een leven, zeg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Bij Chrome druk je op dat instellingen icoontje (die 3 streepjes onder elkaar), dan ga je naar Extra en daar druk je op Extensions. Verwijder alles wat je niet kent of persoonlijk erop hebt gezet. Het kan zich makkelijk verbergen onder een anti-virus extensie.


    Ik zie er niks raars tussen staan..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zie er niks raars tussen staan..

    Ik raad je aan alles eruit te gooien en dan alles weer te downloaden uit de webstore van google chrome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog steeds chagrijnig, stomme kut lul, ik ga je levend villen. Sterf. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    België, Ierland, Servië en Rusland mogen van mij door. Ja.


    We need a bigger boat.

    And you can fuck off, asshole. Ik heb echt zwaar genoeg van je bullshit. Koop jezelf een ballon en ga een eindje lopen maar laat mij verdomme met rust. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    xPOMPOMS schreef:
    België, Ierland, Servië en Rusland mogen van mij door. Ja.


    Ik vind België en Denemarken alleen heel erg goed, en Nederland, terwijl ik normaal de Nederlandse inzendingen echt vreselijk vind.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife