• Tweetgenie kan aan de hand van taalgebruik, de leeftijd en het geslacht van Nederlanstalige twitteraars raden.
    http://www.tweetgenie.nl/user/guess

    Klopt het bij jullie? :Y)

    -

    Bij mij alvast niet. Ik heb mijn account vooral op mijn 16/17 jaar gebruikt en toch zegt het dat ik 18 ben. Wat op zich wel klopt, maar niet logisch is. En ik wordt een man genoemd. :W

    Bron: hln.be

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 10:16 ]


    Let the Night embrace you

    Ik heb geen Twitter :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij klopte hij half, geslacht was goed maar met mijn leeftijd zat hij er z'n kleine 4 jaar langs :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Er staat dat hij alleen Nederlands begrijpt, maar ik tweet alles in het Engels, haha. Toch geprobeerd en er kwam uit dat ik een vrouw van achttien ben, wat klopt:Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Er staat dat ik een vrouw ben van 17 jaar oud. That's right c:


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is m1tch377 een... vrouw en circa 20 jaar oud.

    Nope, dat ben ik toch echt niet. Ik word vrijdag pas 19, lol. Maar goed, betekent wel dat ik volwassen tweets heb gezien het feit dat ik er zeker 1 à 2 jaar niet meer opzit (en blijkbaar ook wijfachtige tweets) :Y)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 10:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij heeft die 1 ding niet goed geraden maar zat er wel erg dicht in de buurt, dat was mijn leeftijd, hij schatte dat ik 22 jaar ben, terwijl ik pas 22 wordt in november dit jaar. n.n
    Daarbij zijn mijn meeste tweets in het Engels.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 10:53 ]

    Vrouw van rond de 20


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    vrouw 19 jaar. lol vrouw klopt maar ik ben driej aar jonger. Oke ik zit er niet veel op eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volgens mij is _Limerry een... vrouw en circa 17 jaar oud.
    Het klopte, alleen ben ik 16. :Y)
    Ik heb ook m'n fanaccount eens gedaan en die klopt wel, lol.
    Volgens mij is glowinglouis een... vrouw en circa 16 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 12:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben een vrouw en zestien jaar oud, terwijl ik zelf vijftien ben. Ik ben wel tevreden :')


    Pretty is just a pretty word.

    vrouw, klopt
    23, niet echt ik ben 18


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben een vrouw van achttien. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe zo goed als niks op Twitter, maar ik heb hem wel ingevuld.
    Ha, mijn Twitter is afgeschermd :')


    Tijd voor koffie.

    Klopt bij mij totaal niet. Volgens TweetGenie ben ik een negentien jarige man, terwijl ik maar vijftien ben en van het vrouwelijk geslacht.


    Ex astris, sciencia

    een... vrouw en circa 15 jaar oud... Ik ben twee jaar jonger maar oké xd


    El Diablo.