• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    Naam; Vanessa Hudgens
    Leeftijd [16-24]; 19
    Bekend door; Acteren
    Innerlijk; Hoewel Vanessa een lief meisje is, zit ze in een slechte periode. Ze is a good girl gone wild, het enige wat ze nog doet is feesten, drinken en blowen. Haar ouders zijn ten einde raad en ze is bijna al haar oude vrienden kwijt, maar het boeit haar allemaal niet. Het enige wat ze wil doen is lol maken. Om die reden gaat ze ook meedoen aan USA Shore. Haar omgeving hoopt dat ze na het Shore avontuur een beetje is uitgeraasd.
    Vanessa heeft een vredige jeugd gehad en daarna verschillende, lieve vriendjes. Nu is ze een paar maanden single en ook niet van plan om meer te doen dan een nachtje met iemand zijn.
    Uiterlijk [+foto];



    Vanessa heeft donker, krullend haar tot over haar schouders, haar ogen zijn chocoladebruin en ze heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Ze is altijd al mooi geweest, en heeft ook een leuke uitstraling. Haar lichaam is slank, maar gevormd. Ze draagt graag "hippie-outfits"; highwaisted shorts, bloemenkettingen in haar haar, croptops, veel flowerpower en nét iets anders dan de rest.
    Extra; Vanessa rookt en blowt regelmatig.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:50 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik reserveer een jongen - Justin Bieber (:
    Ik vul 'm ergens deze avond in!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:21 ]

    Moet het perse een Amerikaans iemand zijn?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan neem ik wel een jongen :'3. Doe maar Niall Horan [:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh, ik vul Rita Ora in ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam; Luke Bilyk
    Leeftijd [16-24]; Luke is geboren op 10 november 1994 en is nu dus 18.
    Bekend door; Luke is vooral bekend van zijn rol als Drew Torres in Degrassi. Hij heeft in diverse andere series ook een opkomst gemaakt.
    Innerlijk; Mag ik zelf wat verzinnen of moet ik zeggen hoe hij echt is, want daar heb ik eigenlijk geen idee van haha..
    Uiterlijk [+foto];



    Luke heeft een lichtgetinte huid en is zo'n 1.85 meter lang. Hij heeft grijs/groene ogen en kort, zwart haar. Hij heeft een gespierd lichaam. Hij draagt graag een simpele spijkerbroek of chino en houdt van blousejes.
    Extra; Hierbij dezelfde vraag als bij innerlijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam; Rita Sahatçiu Ora, ook wel bekend als gewoon Rita Ora
    Leeftijd [16-24]; Tweeëntwintig, zesentwintig november wordt ze drieëntwintig
    Bekend door; Zingen, acteren. De meesten kennen haar van het liedje How We Do (Party), maar ze is ook bekend van haar hits Hot Right Now en RIP. Nu is ze één van de bekendste zangeressen. Ook heeft ze een meerdere
    Innerlijk; Rita is een leuk en lief meisje die veel mensen accepteert, en graag met mensen omgaat. Natuurlijk is ze echt gek op uitgaan en feesten, want er is geen één feestje zonder haar. Kijk maar wat de inspiratie is voor haar liedjes. Stomdronken komt ze thuis, of ze is ergens achter gebleven op een bankje in een park. Haar accent is een mix tussen veel soorten. Rita is namelijk opgegroeid in Londen terwijl ze officieel Kosovaars-Albanees is. Gemeen kan ze zijn, als jij rot tegen haar of haar vrienden doet. Het klinkt nogal cliché maar ze is heel beschermend over haar vrienden. Voor de rest kan het Rita geen barst schelen wat jij van haar vindt. Of je haar nou een bitch vindt of een heel leuk meisje, jou mening hoeft ze niet te horen. Haar mening daar in tegen moet je de hele dag aanhoren. Soms irritant, vreselijk irritant, maar soms is het ook echt de waarheid en kan je er nog eens over nadenken.
    Uiterlijk [+foto];



    Extra; -

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @depay tuurlijk! Ik heb ook verzonnen, haha!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik begin vanavond aan een 36 uurs reis naar Londen met m'n school dus ik zet vrijdag pas een speeltopic erop.
    Sorry!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    LEVEL schreef:
    Ik begin vanavond aan een 36 uurs reis naar Londen met m'n school dus ik zet vrijdag pas een speeltopic erop.
    Sorry!


    Veel plezier in Londen! :'3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jammer, ik ben weer te laat bij zoiets :'D
    Het is al vol schijnbaar


    26 - 02 - '16

    Naam; Josh hutcherson
    Leeftijd [16-24]; 21
    Bekend door; Hij acteerd al sinds jonge leeftijd. Zijn eerste rol was Charlie Logan in Miracle Dogs.
    Innerlijk; (Bij beroemde mensen durf ik dit nooit te doen aangezien ik dan bang ben het helemaal verkeerd te doen. Ik heb di dus helemaal zelf verzonnen xD) Josh wist al op jonge leeftijd dat hij wou acteren. Hij heeft in veel films gespeeld, en heeft een lief imago. Hij wil daar van af, en besloot daarom maar wat te veranderen. Hij is veel meer gaan feesten, maar doet niet aan roken of drugs of zo iets. Hij is binnen en paar weken een echt partybeast geworden, en om te bewijzen dat hij echt van feesten houdt, doet hij mee aan het programma.
    Uiterlijk [+foto];


    Extra; Komt miss. nog


    Spoiler alert: you will save yourself

    Depay schreef:
    Naam; Luke Bilyk
    Leeftijd [16-24]; Luke is geboren op 10 november 1994 en is nu dus 18.
    Bekend door; Luke is vooral bekend van zijn rol als Drew Torres in Degrassi. Hij heeft in diverse andere series ook een opkomst gemaakt.
    Innerlijk; Mag ik zelf wat verzinnen of moet ik zeggen hoe hij echt is, want daar heb ik eigenlijk geen idee van haha..
    Uiterlijk [+foto];



    Luke heeft een lichtgetinte huid en is zo'n 1.85 meter lang. Hij heeft grijs/groene ogen en kort, zwart haar. Hij heeft een gespierd lichaam. Hij draagt graag een simpele spijkerbroek of chino en houdt van blousejes.
    Extra; Hierbij dezelfde vraag als bij innerlijk.


    OMG I LOVE LUKE BILYK!!!


    Spoiler alert: you will save yourself


    Naam:
    Selena Marie Gomez.
    Bijnaam:
    Sel, Selly, Selenita, Conchita.
    Leeftijd:
    20, 22-07-1992. Ze is geboren in Grand Prairie, Texas, USA.
    Bekend door:
    Ze is een actrice, zangeres, modeontwerpster. Haar eerste rol op televisie was in 'Barney and Friends' toen ze nog heel jong was. Ze is pas echt ontdekt tijdens een auditie van Disney Channel, waarna ze haar eerste grootte rol kreeg in de serie 'Wizards of Waverly Place'. Ook kreeg ze nog vele gastrollen in andere series en heeft ze in een aantal films gespeeld. In 2008 is ze ook een zang Carrière begonnen en richtte een poprockband op 'Selena Gomez & the Scene' die vele hits hebben gescoord en nog zeker gaan scoren. Ze is dan nu ook een hele bekende zangeres, en kan zichzelf makkelijk bij de top plaatsen, er is dan ook bijna niemand die de naam 'Selena Gomez' wel niet herkent. Sinds midden 2010 heeft ze ook haar eigen kledinglijn "Dream out loud".
    Innerlijk:
    Selena is een ingewikkeld meisje wat je niet makkelijk in één woord kunt beschrijven. Ze is temperamentvol en zal je altijd duidelijk maken wat ze wil. Ze is dan ook niet bang om haar mening te uiten en is ontzettend koppig en geeft haar fouten niet snel toe. Ze is ook een eigenwijs meisje en wil altijd haar zin krijgen. Als ze dit niet krijgt zal ze een tijdje boos of chagrijnig zijn, maar zal het daarna wel weer accepteren. Selena is een echte doorzetter, als ze iets wil, dan zal ze het hoe dan ook bereiken. Ze is een lief en teder meisje, met zowel een harde kant maar ook zeker met een zachte kant. Ze heeft momenten waarop ze stil in een hoekje kan zitten en momenten waarop je haar constant ziet lachen. Ze is een meisje waar je geen ruzie mee moet krijgen want als je eenmaal ruzie hebt met haar, zal je niet zo snel van haar af komen. Ze zal er dan alles aan doen om je het leven zo zuur mogelijk te maken en ze is ook zeker niet bang om gemeen te zijn. Ze besteed veel tijd aan haar uiterlijk, waar ze dan ook heel zorgvuldig mee omgaat. Selena is wel vrij snel jaloers, wat van haar is, dat is van haar en dat zal het ook blijven. Meisjes moeten dus niet zomaar aan de jongen komen die zij leuk vind. Ze is niet bang om de leiding te nemen in een groep maar is ook hulpvaardig wanneer dat nodig is.
    (Kan het altijd nog iets aanpassen, of iets verander gedurende het RPG.)
    Uiterlijk:



    klik || klik || klik || klik

    Extra:
    Selena had een relatie met Justin Bieber, maar dit is uiteindelijk stuk gelopen. Justin en zij zijn al 3 maanden uit elkaar, ze weten dus dan ook niet van elkaar dat ze meedoen aan dit programma. Ze zijn dan nog wel vrienden, maar de spanningen liggen hoog soms, héél hoog. Selena is bekend als een lief, onschuldige meisje in de media, maar nu ze een keer vrij heeft wilt ze een keer helemaal uit haar dak gaan en even niet meer aan haar imago denken. Gewoon een keer hard feesten, drinken, uit haar dak gaan, gewoon doen wat ze zelf wilt. Ze wilt zich gewoon een keer helemaal laten gaan, niet meer denken aan wat anderen van haar vinden en denken.
    (Zie verder nog in RPG.)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    iPayphone schreef:
    (...)

    Veel plezier in Londen! :'3


    DANKJEWEEEEELL.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Cyborg schreef:
    Jammer, ik ben weer te laat bij zoiets :'D
    Het is al vol schijnbaar


    Awh, sorry!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.