• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    Naam; Vanessa Hudgens
    Leeftijd [16-24]; 19
    Bekend door; Acteren
    Innerlijk; Hoewel Vanessa een lief meisje is, zit ze in een slechte periode. Ze is a good girl gone wild, het enige wat ze nog doet is feesten, drinken en blowen. Haar ouders zijn ten einde raad en ze is bijna al haar oude vrienden kwijt, maar het boeit haar allemaal niet. Het enige wat ze wil doen is lol maken. Om die reden gaat ze ook meedoen aan USA Shore. Haar omgeving hoopt dat ze na het Shore avontuur een beetje is uitgeraasd.
    Vanessa heeft een vredige jeugd gehad en daarna verschillende, lieve vriendjes. Nu is ze een paar maanden single en ook niet van plan om meer te doen dan een nachtje met iemand zijn.
    Uiterlijk [+foto];



    Vanessa heeft donker, krullend haar tot over haar schouders, haar ogen zijn chocoladebruin en ze heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Ze is altijd al mooi geweest, en heeft ook een leuke uitstraling. Haar lichaam is slank, maar gevormd. Ze draagt graag "hippie-outfits"; highwaisted shorts, bloemenkettingen in haar haar, croptops, veel flowerpower en nét iets anders dan de rest.
    Extra; Vanessa rookt en blowt regelmatig.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:50 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    BlueHeaven schreef:

    Naam:
    Selena Marie Gomez.
    Leeftijd:
    20, 22-06-1992.
    Bekend door:
    Acteren en zingen.
    Innerlijk:
    Komt.
    Uiterlijk:



    klik || klik || klik || klik

    Extra:
    Komt.


    Ik Maak hem nog af!


    I FUCKING LOVE HER.
    En ze is zo mooi!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Yeah, I know, weet alleen nog niet wat ik met het karakter ga doen..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    BlueHeaven schreef:
    Yeah, I know, weet alleen nog niet wat ik met het karakter ga doen..


    Haha, dat vind ik ook altijd zo moeilijk, maar dat vormt zich wel als de RPG begint. (:


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Luminoase schreef:
    Naam; Rita Sahatçiu Ora, ook wel bekend als gewoon Rita Ora
    Leeftijd [16-24]; Tweeëntwintig, zesentwintig november wordt ze drieëntwintig
    Bekend door; Zingen, acteren. De meesten kennen haar van het liedje How We Do (Party), maar ze is ook bekend van haar hits Hot Right Now en RIP. Nu is ze één van de bekendste zangeressen. Ook heeft ze een meerdere
    Innerlijk; Rita is een leuk en lief meisje die veel mensen accepteert, en graag met mensen omgaat. Natuurlijk is ze echt gek op uitgaan en feesten, want er is geen één feestje zonder haar. Kijk maar wat de inspiratie is voor haar liedjes. Stomdronken komt ze thuis, of ze is ergens achter gebleven op een bankje in een park. Haar accent is een mix tussen veel soorten. Rita is namelijk opgegroeid in Londen terwijl ze officieel Kosovaars-Albanees is. Gemeen kan ze zijn, als jij rot tegen haar of haar vrienden doet. Het klinkt nogal cliché maar ze is heel beschermend over haar vrienden. Voor de rest kan het Rita geen barst schelen wat jij van haar vindt. Of je haar nou een bitch vindt of een heel leuk meisje, jou mening hoeft ze niet te horen. Haar mening daar in tegen moet je de hele dag aanhoren. Soms irritant, vreselijk irritant, maar soms is het ook echt de waarheid en kan je er nog eens over nadenken.
    Uiterlijk [+foto];



    Extra; -


    Af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @LEVEL";

    Wanneer begint de RPG ? :'3 .
    Is het BTW goed als ik het lijstje een andere keer invul?

    X


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    @Ipayphone Vrijdag maak ik de speeltopic!
    En tuurlijk, als je 'm voor vrijdag afhebt is het goed!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    @Luminoase Oké, ik mag je character!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Yay. ^-^. Ik houd echt van Rita Ora.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    LEVEL schreef:
    @Ipayphone Vrijdag maak ik de speeltopic!
    En tuurlijk, als je 'm voor vrijdag afhebt is het goed!


    Okè, ik probeer hem zo snel mogelijk te maken :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    JONGENS IK BEN ZO HYPER EN VROLIJK.
    Sorry, ik moest dit even delen.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    LEVEL schreef:
    JONGENS IK BEN ZO HYPER EN VROLIJK.
    Sorry, ik moest dit even delen.


    OMG IK OOK, OFJA.. MEER HYPER ACTIEF! EN VRAAG ME NIET WAAROM CAPSLOCK AANSTAAT, MAAR IK HEB GEEN ZIN OM HET UIT TE ZETTEN, MAAR CONCLUSIE, LETS BE HAPPY TOGETHER! XD

    Dat moest ook even..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    HAHAHA WOEOEOEOE


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    KEN JE DAT DAT JE GEWOON NIET JE MOND KAN HOUDEN EN IEDEREEN WILT KNUFFELEN EN ALLEEN MAAR WILT DANSEN EN ZINGEN EN RONDSPRINGEN EN DAT JE BUREN HET DAN ZIEN, AI.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    JEP, I KNOW THAT FEELING, HAVE IT ALL OF THE TIME..

    Of dat je keihard zit te zingen in de douche en dan pas beseft dat het raam openstaat en al de buren buiten zitten..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hahahaha, dat heb ik ook wel eens meegemaakt.
    Of dat je aan het logeren bent en je vriendin je uitdaagt om keihard, om 11 uur savonds'IK BEN LEKKER' uit het raam te schreeuwen en dat je uberlekkere buurjongen net buiten staat met zijn hele vriendengroepje en ze allemaal beginnen te lachen.
    JEZUS IK BEN NOG STEEDS HYPER.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.