• "Tien mensen, allemaal even beroemd, allemaal even mooi. Deze tien mensen zullen u de komende drie maanden vermaken in het huis in Californië. Ze zullen feesten, drinken en nog eens drinken, maar ze moeten ook werken.
    U kent deze mensen van TV-shows, films, serie's, concerten en blogs.
    Hier zijn ze dan; onze tien kandidaten!"


    USA Shore is een rip off van Jersey Shore, maar dan met beroemdheden.
    Drie maanden feesten, zuipen en jezelf voor gek zetten, maar dan met een camera erbij.
    Klinkt niet slecht, maar er ontstaan ruzie's, gevechten en liefde's.
    Voor sommige is het de hemel, voor andere de hel.

    Regels;
    - Minimaal vier regels
    - Niet iemand anders personage besturen
    - Geen off topic ruzie's of gescheld
    - Als je off topic gaat tussen haakjes
    - 16+ is toegestaan
    - De beroemdheden mogen echt bestaan, maar dat hoeft niet
    - Niemand is perfect!

    Informatie;
    De kandidaten werken bij een souvenirshop, de baas van de shop heet Freddy en is een beetje een viezige man van 40.
    Ze hebben allemaal diensten, de eerste drie van 9 tot 12, dan drie van 12 tot 3 en de laatste groep van 3 tot 6.
    Ze werken allemaal vier dagen per week, op vrijdag en in het weekend mogen ze doen wat ze willen.
    Het is toegestaan om mensen van buiten het huis mee te nemen naar het huis, maar ze mogen er niet langer dan een nacht en een dag blijven.
    Er is een jongens en een meisjeskamer.

    Het huis
    Slaapkamer meisjes
    Slaapkamer jongens
    Woonkamer

    Invullijstje;
    Naam;
    Leeftijd [16-24];
    Bekend door;
    Innerlijk;
    Uiterlijk [+foto];
    Extra;

    Rollen;
    Jongens [5]
    - Francisco Lachowski Carlisle
    - Josh Hutcherson XxPeetaxX
    - Luke Bylik Depay
    - Niall Horan Ipayphone
    - Justin Bieber Bieberen

    Meisjes [5]
    - Bridgit Mendler Bolin
    - Vanessa Hudgens LEVEL
    - Selena Marie Gomez.BlueHeaven
    - Ashley Benson MinnieMousex
    - Rita Sahatçiu Ora Luminoase

    HAVE FUN!

    Naam; Vanessa Hudgens
    Leeftijd [16-24]; 19
    Bekend door; Acteren
    Innerlijk; Hoewel Vanessa een lief meisje is, zit ze in een slechte periode. Ze is a good girl gone wild, het enige wat ze nog doet is feesten, drinken en blowen. Haar ouders zijn ten einde raad en ze is bijna al haar oude vrienden kwijt, maar het boeit haar allemaal niet. Het enige wat ze wil doen is lol maken. Om die reden gaat ze ook meedoen aan USA Shore. Haar omgeving hoopt dat ze na het Shore avontuur een beetje is uitgeraasd.
    Vanessa heeft een vredige jeugd gehad en daarna verschillende, lieve vriendjes. Nu is ze een paar maanden single en ook niet van plan om meer te doen dan een nachtje met iemand zijn.
    Uiterlijk [+foto];



    Vanessa heeft donker, krullend haar tot over haar schouders, haar ogen zijn chocoladebruin en ze heeft kuiltjes in haar wangen als ze lacht. Ze is altijd al mooi geweest, en heeft ook een leuke uitstraling. Haar lichaam is slank, maar gevormd. Ze draagt graag "hippie-outfits"; highwaisted shorts, bloemenkettingen in haar haar, croptops, veel flowerpower en nét iets anders dan de rest.
    Extra; Vanessa rookt en blowt regelmatig.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:50 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Oke, ik was net aan het drinken toen ik dat las en verstikte bijna omdat ik zo hard moest lachen! Whaha. Awkward..
    Bij mij is het al wat minder, maar nu ben ik melig..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hhaha, ja dat is heel awkward. Ik heb zo veel awkwarde dingen meegemaakt.
    Vandaag ook, mijn beste vriend is jarig en als cadeautje gingen zijn vriendin en ik condooms kopen (lang verhaal), staan we dat net af te rekenen komt m'n oude buurjongen langs. Hij zo; 'hallo!' Toen ie de condooms zag kreeg ie een knalrood hoofd en mompelde hij iets over wegmoeten.
    Oh god, wat schaamde ik me.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Naam: Justin Drew Bieber

    Leeftijd: 19 jaar, 1 maart 1994 London, Ontario.

    Bekend door: Zingen. Scooter Braun heeft Justin ontdekt via Youtube in 2009 en liet hem samen met zijn moeder overvliegen naar Atlanta. Daar heeft Justin zijn contract getekend en is onderdeel geworden van Def Jam Island Records. Justin staat grotendeels bekend om zijn nummer 'Baby'. In 2011 bracht Justin zijn eigen film uit: Never Say Never. Daarvoor heeft hij enkele gastrollen gehad in televisieseries zoals CSI, True Jackson en meerdere. Momenteel is hij aan het touren; The Believe Tour. Ergens deze zomer zal zijn volgende film uitkomen: Believe 3D.

    Innerlijk: Justin is nogal ijdel als het gaat om zijn haar, het moet altijd goed zitten. Justin is een lief persoon, en is goed als het gaat om romantiek. Justin zijn muziek, fans, familie en vrienden staan op nummer 1. Justin is een blij persoon, ondanks alle haat die hij krijgt van de media. Pattie denkt dat Justin 3 maanden op vakantie is met vrienden; maar hij weet wel beter. Justin was toe aan het niet-sterren leventje voor eventjes; gewoon zichzelf kunnen zijn met mede-sterren en niet alles moeten doen als het gaat om shows. Een relatie heeft hij niet op dit moment; hij is single voor al zo'n 3 maanden. Maar, Justin is zeker niet bang om wat te drinken; als hij drinkt, drinkt hij goed ook. Een shotje gaat er altijd wel in, net zoals bier. Een feestje is altijd leuk, zeker tot laat.
    [Kan nog veranderen gedurende de RPG]

    Uiterlijk [+foto]:


    Justin is rond de 1.75, niet heel groot dus. Hij is vaak in de sportschool te vinden om zijn spieren 'bij te werken.' Justin heeft ook meerdere tattoo's, die alle een betekenis hebben en niet random zijn. Justin zijn kledingstijl is nogal stoer. Het liefst draagt hij supra's, maar ook vans zijn zijn favoriet.

    Extra: Justin was in vollegang aan het touren, en heeft dit afgerond. Nu zou hij een tussenjaar nemen, gewoon om tot rust te komen, nieuwe muziek te maken maar geen tours. 3 maanden hiervan offert hij hiervoor op; USA Shore. Chaz, Ryan en Alfredo zijn de enige die weten dat Justin dit ook echt doet en niet 3 maanden rond reist met een vriend. Ondanks dat zijn fans veel voor hem betekenen, weten ook zij hier nergens vanaf. Nouja, tot het word uitgezonden. Justin zal zich echt niet totaal uitsloven, hij blijft zichzelf. Zijn fans weten dat hij drinkt; dus dat is geen probleem.
    Selena en hij zijn al 3 maanden uit elkaar, ze weten dus dan ook niet van elkaar dat ze meedoen aan dit programma. Ze zijn nog wel vrienden, maar de spanningen liggen hoog soms, héél hoog.

    Misschien verander ik hier en daar nog wat, maar dat denk ik niet!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 23:30 ]

    @Bieberen Hij is super! En god, wat is Justin toch lekker!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Justinnn <3__<3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    LEVEL schreef:
    @Bieberen Hij is super! En god, wat is Justin toch lekker!

    hihi, dankje! al enig idee wanneer we beginnen? (:
    Oh en trouwens voor iedereen die mee doet met de RPG: Just call me Merel instead of Bieberen (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 21:57 ]

    HALLO MEREL
    Guys, noem mij maar Griekse God in plaats van Carlisle


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bieberen schreef:
    (...)
    hihi, dankje! al enig idee wanneer we beginnen? (:
    Oh en trouwens voor iedereen die mee doet met de RPG: Just call me Merel instead of Bieberen (:


    Jup, vrijdag maak ik de speeltopic aan!
    En is goed, Merel!
    Noem mij maar Hanne!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Yo griekse god, ik ben Athene

    oke, wat zeg ik, ik ben een beetje raar


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Nee, jij bent Hanne


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Griekse god! Love that name! XD

    Just call me Naomi... Ik ben niet zo orgineel voor zo'n bijnaam! ;D

    En ja, Justin is hot. Kan het niet ontkennen!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Griekse God hahaha.
    Noem mij maar Amy ipv Depay


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Yo Naomi!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    BlueHeaven schreef:
    Griekse god! Love that name! XD

    Just call me Naomi... Ik ben niet zo orgineel voor zo'n bijnaam! ;D

    En ja, Justin is hot. Kan het niet ontkennen!

    Haha :'D okay, hallo Naomi, Hanne, Amy en Griekse God HAHA.
    Anyway: Naomi: ik heb Justin aangepast; het staat bij extra onderaan! hopelijk is t goed (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:04 ]

    Ik moet zo m'n tas in gaan pakken voor Londen. (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:05 ]


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.