• Hee mensen!

    Misschien is het een stom idee, maar ik vond het toch de moeite waard om hem naar voren te brengen. Is het niet een idee om eens in de zoveel tijd iemand van de site, die geen vaste columnist is, een column te laten schrijven? Dus gewoon iemand van de site die het leuk lijkt om voor een keer een column te schrijven. Mij lijkt dit persoonlijk erg leuk omdat dan wat meer mensen de kans krijgen om dit eens een keer te doen. Natuurlijk kan deze dan gewoon nog steeds gecheckt worden door een vaste columnist zodat deze wel van kwaliteit is.

    Columns schrijven is namelijk ook een groot onderdeel van schrijven en aangezien deze site daar wel redelijk om gaat, lijkt het me leuk om meer mensen de kans te geven om dit eens een keer te doen.

    Just a suggestion. Misschien is het ook wel teveel werk om te regelen. Echter wilde ik het in elk geval voorgesteld hebben.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik zou ze wel willen bekijken, maar dat hangt ook van de andere columnisten af...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alleen als ze over mij schrijven. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat lijkt me een erg leuk idee. Ik wil best eens een column schrijven, heb alleen geen zin om dat elke maand te moeten doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het ook een leuk idee!

    Het staat genoteerd en ik hoop het binnenkort in elkaar te kunnen zetten (Y)


    Dit is mijn signature...

    DarkSavior schreef:
    Dat lijkt me een erg leuk idee. Ik wil best eens een column schrijven, heb alleen geen zin om dat elke maand te moeten doen.

    Ik denk dat dat de bedoeling ook niet is. Want dan ben je bijna een 'gewone' columnist.
    Ik denk dat het eerder eenmalig is. Als je nu echt veel zin zou hebben, kan je waarschijnlijk wel vaker dan 1 maand iets kunnen inzenden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is een leuk idee, dan kan iedere quizletter misschien een column inzenden! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat de bedoeling ook niet is. Want dan ben je bijna een 'gewone' columnist.
    Ik denk dat het eerder eenmalig is. Als je nu echt veel zin zou hebben, kan je waarschijnlijk wel vaker dan 1 maand iets kunnen inzenden. =)

    Ik bedoel juist dat ik het wel eens wil doen, maar geen columnist wil zijn die het elke maand doet ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik bedoel juist dat ik het wel eens wil doen, maar geen columnist wil zijn die het elke maand doet ;p

    Dat bedoel ik ook. =P
    Als je het iedere maand zou doen, zou je eerder een vaste columnist zijn. Vandaar dat ik zeg dat het misschien meer iets eenmalig zou zijn. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Opzicht zou ik juist wel elke maand of om de 2 weken een column willen schrijven, maar gezien ik gewoon geen idee heb wat voor boeiende dingen ik in een column zou kunnen zetten, begin ik er niet aan :'D
    Maar zo eenmalig of eens af en toe een column schrijven, lijkt me zeker wel een leuk idee. Ook tof om te lezen dat Rutger het opneemt in de to-do-lijst en dat het binnenkort kan (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik ook. =P
    Als je het iedere maand zou doen, zou je eerder een vaste columnist zijn. Vandaar dat ik zeg dat het misschien meer iets eenmalig zou zijn. =)

    Dat is precies wat ik bedoel en de hele tijd zeg D:
    Ik wil geen vaste columnist zijn, maar een keer iets schrijven lijkt me wel leuk.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 14:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svale schreef:
    Leuk idee! Ik ben voor. (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Echt super tof dat het zo goed wordt opgevat!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind dat een leuk idee! ^^
    En een wedstrijd ervan maken lijkt me ook leuk.


    Let the Night embrace you

    Super idee, het lijkt mij ook leuk om af en toe wat te kunnen schrijven, en dan ben je niet verplicht om steeds wat te schrijven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Chekhov schreef:
    Dat lijkt me echt een super idee! (:


    Tijd voor koffie.