• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Hell yeah! \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe solliciteer je in godsnaam bij Invito als je er niet eens schoenen koopt omdat ze allemaal te breed zijn en er slechts een keertje bent geweest om met een vriendin haar schoenen op te halen. Oh God. Maar ja, ik moet ergens beginnen met solliciteren, en ik kan altijd nog naar Jan Sikkes gaan voor sollicitatie, toch? Ze waren wel tevreden over de stage. Hmm.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 15:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben net terug uit Londen en het was zo fucking awesome. We hebben een heel ander programma gedaan dan de rest van de school (ik was m'n paspport kwijt dus moesten we naar de ambassade en de politie) en het was zo gezellig!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Huilen huilen en nog eens huilen tijdens de nieuwste aflevering. So beautiful and sad at the same time.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik haat je :'l


    Caution first, always.

    mag het volgend jaar zomervakantie zijn alsjeblieft? c:

    Ik voel me zo goed èh! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Teveel koekjes vandaag...


    Your make-up is terrible

    Oh, heel gezeik hier over 't ROC. Ik ga daar gewoon heen, klaar. Niet zo stom doen, nu moet ik ook nog bellen en ik weet z'n fucking naam niet eens -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarom laden de video's zo langzaam D:


    Caution first, always.

    En toen zat ik vol n.n'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben te lui om mijn binnen gekomen twilight boeken op te halen bij de boekenwinkel, maar ik moet wel D;

    Zelfs een van mijn katten heeft veel stress, dat dat arme beestje dat mee moet maken. Hij heeft allemaal kale plekken in zijn vacht. Ik vind dit echt heel erg ):


    26 - 02 - '16

    Ik haat google. Ik wilde dit helemaal niet weten!


    •*• Lululu •*•

    Pabiloso schreef:
    Hoe solliciteer je in godsnaam bij Invito als je er niet eens schoenen koopt omdat ze allemaal te breed zijn en er slechts een keertje bent geweest om met een vriendin haar schoenen op te halen. Oh God. Maar ja, ik moet ergens beginnen met solliciteren, en ik kan altijd nog naar Jan Sikkes gaan voor sollicitatie, toch? Ze waren wel tevreden over de stage. Hmm.

    Ik ging er een keer een sollicitatie formulier ophalen en toen had ik schoenen aan met een dikke gat erin :'D


    -