• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Buuuh, die verkoudheid moet eens weggaan D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Requille schreef:
    (...)

    Het ligt er ook maar aan wat voor reden hij heeft, is het een goede reden of niet? Want zo niet, dan zou hij niet zo moeten doen.

    De reden is opzich wel goed. :C


    -

    Genius schreef:
    (...)
    De reden is opzich wel goed. :C


    Dan is 't afwachten inderdaad en hopen voor 't beste. ):
    De eerste keer dat mijn vriend een poging deed om bij me weg te gaan was het pure onzin en alleen maar onzekerheid die een ander buiten onze relatie had veroorzaakt. De tweede keer daarintegen was het vrij ernstig en dacht ik echt dat ik hem voorgoed kwijt was en het was onmogelijk voor mij om er iets aan te fixen omdat het wéér wat was, wat ik niet had aangericht, maar m'n vader.
    Dus geef 't nog niet op, want zelfs wanneer je denkt dat het onmogelijk is om recht te zetten, kan het nog goed komen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Dan is 't afwachten inderdaad en hopen voor 't beste. ):
    De eerste keer dat mijn vriend een poging deed om bij me weg te gaan was het pure onzin en alleen maar onzekerheid die een ander buiten onze relatie had veroorzaakt. De tweede keer daarintegen was het vrij ernstig en dacht ik echt dat ik hem voorgoed kwijt was en het was onmogelijk voor mij om er iets aan te fixen omdat het wéér wat was, wat ik niet had aangericht, maar m'n vader.
    Dus geef 't nog niet op, want zelfs wanneer je denkt dat het onmogelijk is om recht te zetten, kan het nog goed komen.

    Hij heeft zelf gezegd dat ik eerder wat had kunnen doen eraan. :C Maar ik wacht gewoon af..


    -

    FFFFUUUUUU m'n markers voor m'n neus weggekaapt. Okay, bod nummer twee.
    Balen. Balen balen balen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil straks geen sportoriëntatie. Kom op, ik weet toch al dat ik volleybal niet leuk vind...


    Caution first, always.

    You troll, telkens een euro er overheen.
    Okay, dan ga ik ook sneaky spelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben gisteren op het werk door mijn rug gegaan en het doet gewoon pijn. Dus ik bel naar mijn werk dat ik er nog steeds last van heb en dat ik morgen dus waarschijnlijk niet kan werken. ''Ja maar je moet blijven bewegen blabla''. Dus het komt erop neer dat ik gewoon moet werken morgen maar ik mag wel eerder naar huis :')


    -

    Aaaaauw ik stoot echt te hard mijn kleine teen. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het lukt me maar niet om te stoppen met denken aan me ex!!! help :(


    we all deserve to die

    Kan de zon please gaan schijnen?


    'Darling, just hold on'

    Hmm, hoe ga ik dit oplossen? Ik kan niet weer een excursiedag missen voor de dokteren etc., al is dat de waarheid. Dang it, maar die afspraak moet doorgaan, ik flip 'm anders hier. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waar is die warmte en zon D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    My mouth hurts D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jongen, jij bent jaloers op andere mannen dat ze met mij skypen? Ik ben je fucking vriendin niet! Je hebt een vriendin, klojo.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.