• Ik weet dat dit cliché is, maar toch vind ik het altijd wel leuk



    Het is zomervakantie, en op Tv start een nieuw programma, Summer Life. Het gaat over een groep tieners die op vakantie gaan, en allerlei dingen meemaken. Deze rollen worden gespeeld door tien tieners, allen tussen de zestien of achttien jaar. De serie duurt de hele zomer, en de rest van de tijd mogen ze in het huis waar alles wordt gefilmd rondhangen. Gaat het allemaal wel goed? Komt er ruzie? Ontstaat er vriendschap?
    (Nooit goed geweest in intro 's)

    De serie:

    Rollen:
    Jack: Een rijke, arrogante jongen, die alleen maar oog voor zichzelf heeft. Hij werd door zijn ouders naar het huis gestuurd omdat hij moest leren dat hij soms ook om anderen moet geven.

    Lucas: Een vriendelijke jongen, maar hij is erg verlegen. Hij kwam naar het huis om zijn verlegenheid te overwinnen.

    Matthew: Hij is een skater boy. Verder probeert hij altijd stoer over te komen, zelfs als hij het op dat moment niet is. Hij ging naar het huis omdat hij met zijn vrienden gewed had en verloren heeft.

    Jared: Jared is een grappenmaker. Hij kan niet echt veel serieus nemen, en houdt van het leven. Hij kwam naar het huis omdat hij geen zin had om thuis te zijn in de zomer en zijn ouders niet op vakantie gaan.

    Flynn: Flynn blijft vaak op de achtergrond. Hij durft niet echt veel, maar niemand weet zijn geheim. Hij kwam naar het huis omdat hij problemen thuis heeft.


    Allischa: Ze is een typisch modepopje, ze heeft slaafjes nodig om zich heen en voelt zich al snel de baas. Ze kwam naar het huis omdat haar ouders dit programma financieren.

    Jade: Jade is een stoere meid, die weet wat ze wil. Ze trekt zich niks aan van anderen. Ze kwam naar het huis omdat ze wil laten zien dat ze meer is dan wat mensen denken.

    Autumn: Een verlegen meisje. Ze heeft erge dingen meegemaakt, en wil daar niet over praten. Ze probeert haar gevoelens te verbergen. Ze kwam naar dit huis om te vluchten voor haar normale leven.

    Lisa: Lisa is een tuttig, en niet al te slim meisje. Ze is meestal het slaafje van populaire meiden. Ze kwam naar dit huis omdat haar ouders van haar af wouden.

    Melissa is een meid die niet goed weet wie ze is. Ze kwam naar dit huis om daar achter te komen.


    Het verhaal:

    Deze tien tieners zijn allemaal naar dit huis gekomen voor een rede. Ze worden zes weken bij elkaar in dit huis gestopt en moeten er iets van maken. Maar sommigen hebben een geheim. En anderen komen om uit te vinden wie ze zijn. Kunnen ze elkaar helpen? Worden ze vrienden? Vijanden? Geliefden?


    Het is dus de bedoeling dat we zowel binnen, als buiten de serie spelen. Je mag een rol kiezen (Bijvoorbeeld de acteur van Jack) en dan ben je Jack in de serie emn buiten de serie bijvoorbeeld Bob.

    Rollen:
    Acteur Jack: James Julian Montrose || Cheesburger
    Acteur Lucas: Alexander Max Mc.Down || Nyan
    Acteur Matthew: Carter "Elijah Dax" Gunner ||BlueHeaven
    Acteur Jared: Tyler Sky Draw || DamnBieber
    Acteur Flynn: Josh Matthew Sky || XxPeetaxX


    Actrice Allischa: Audrey Felicia Longstride || Unchained
    Actrice Jade: Charissa 'Char' Morgan || Dallam
    Actrice Autumn: Dessy Amelia Jones || Depay
    Actrice Lisa: Katherine Rose Simons || AppleBottom
    Actrice Melissa: Melissa Johanna van der Meer || MissCastle


    Regels:
    #Minimaal vijf regels per post
    #Geen perfecte personages
    #Ik laat weten welke scène er komt en wie erin speelt
    #Maak duidelijk of je in, of uit een scène bent
    #Maximaal 1 rol aangezien we anders met rond de vijf personen zijn.
    #OOC tussen haakjes: []{}() of ||zo||

    Start:
    Iedereen komt aan bij het huis, en ze moeten allemaal naar de set om kennis te maken.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Okay, gimme a sec, I'm on my way (: ]


    The artist is the kid that survived.

    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    Een meisje komt de trap op geschommeld met haar koffer vast, eventjes denk ik na wie het zou kunnen zijn maar ik kan me het niet meer herinneren. Langzaam loop ik langs de jongen met de krulletjes door en grijp naar haar koffer voor die weer naar onder tuimelt. Met een glimlach kijk ik haar aan. "Voorzichtig." Zeg ik dan zachtjes, terwijl ik de koffer naar boven trek. De trap was best gevaarlijk als je het mijn vraagt en haar koffer was best zwaar. Met een glimlach kijk ik weer op naar haar, ze had mooie bruine haren en appel wangetjes, een geweldige glimlach en een lichtjes getinte huid, niet te dik niet te dun, over het algemeen ze was prachtig. Haar koffer drop ik langs me neer en langzaam trek ik mezelf recht aan de trap leuning en steek mijn hand naar haar uit. "Hallo, ik ben Katie." Zeg ik met een glimlach.


    The artist is the kid that survived.

    (sorry voor mijn late reactie,was een film kijken met mijn familie ;3 )
    Alexander Max Mc.Down ||uit scene

    Het meisje draaide zich in een ruk om en keek me aan.Er verscheen een glimlach op haar gezicht en ze wandelde naar me toe.
    "Hello, jij bent Alexander geloof ik, toch?" zei het meisje en ik glimlachte even naar haar. "Ja dat klopt,ik ben Alexander,maar je mag me Alex noemen hoor."zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.
    Ik was best wel verbaasd dat ze me kende,misschien had ze al opzoekwerk gedaan.
    "Leuk je te ontmoeten." glimlachte ze en haalde een hand dor haar blonde haren.Daarna stak ze haar hand uit ,die ik vastnam en even schudde om vervolgens weer los te maken. "Aangenaam."glimlach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AppleBottom schreef:
    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    Een meisje komt de trap op geschommeld met haar koffer vast, eventjes denk ik na wie het zou kunnen zijn maar ik kan me het niet meer herinneren. Langzaam loop ik langs de jongen met de krulletjes door en grijp naar haar koffer voor die weer naar onder tuimelt. Met een glimlach kijk ik haar aan. "Voorzichtig." Zeg ik dan zachtjes, terwijl ik de koffer naar boven trek. De trap was best gevaarlijk als je het mijn vraagt en haar koffer was best zwaar. Met een glimlach kijk ik weer op naar haar, ze had mooie bruine haren en appel wangetjes, een geweldige glimlach en een lichtjes getinte huid, niet te dik niet te dun, over het algemeen ze was prachtig. Haar koffer drop ik langs me neer en langzaam trek ik mezelf recht aan de trap leuning en steek mijn hand naar haar uit. "Hallo, ik ben Katie." Zeg ik met een glimlach.


    Dessy Amelia Jones
    Actrice Autumn
    Uit scène


    Ik probeerde de trap op te komen met mijn koffer die uiteraard veel te zwaar was, en bijna gleed hij uit mijn handen. Een meisje komt naar me toegesneld. Ze heeft een bekend gezicht, maar ik weet zo niet waar ik haar van ken. Ze kijkt me even glimlachend aan en ik schud mijn haren onhandig uit mijn gezicht waarna ik moeilijk terug lach. 'Voorzichtig.' zegt ze zachtjes terwijl ze de koffer mee naar boven trekt. Wat aardig van haar, denk ik eventjes en ik glimlach weer. Samen trekken we de koffer naar boven op de gevaarlijke trap, zodat hij voor de deur van een slaapkamer staat. Of nou ja, ik denk dat het een slaapkamer is. We zetten samen de koffer neer en het meisje trekt zich recht aan de trap leuning. Ze steekt haar hand vriendelijk naar me uit. 'Hallo, ik ben Katie.' zegt ze met een stralende glimlach op haar gezicht. Ze had een vriendelijke uitstraling en ik vond het echt lief dat ze me geholpen had. Ik nam glimlachend haar hand aan. ´Ik ben Dessy, bedankt dat je even wilde helpen!´ zei ik vriendelijk. ´Echt aardig van je, mijn koffer is gewoon veel te zwaar.´ zeg ik met een lichte blos op mijn wangen door de inspanning en beschaamd, door het gewicht van mijn koffer.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    "Ik ben Dessy, bedankt dat je even wilde helpen!" Dessy, oké, ze heeft een vriendelijk stem en ik knik. "Echt aardig van je, mijn koffer is gewoon veel te zwaar." Voegt ze nog toe, ik giechel zachtjes. "Dat is toch normaal, we zijn meisjes voor iets." Ik schud mijn hoofd zachtjes en haal een hand door mijn haar. "Ik zou als ik jou was maar snel een kamer kiezen voordat alle mooie kamers al ingepikt zijn." Voeg ik dan nog toe, eventjes schiet het me te binnen dat ze Autumn gaat spelen. Ik haak mijn arm door de hare en trek haar verder de gang in. "Kamer zoektocht." Zeg ik vrolijk en ik kijk haar met een glimlach aan. Ze heeft diep blauwe ogen en een mooie glimlach die haar helemaal doet stralen, daar hou ik van, als mensen stralen van geluk, van blijdschap.


    The artist is the kid that survived.

    Dessy Amelia Jones
    Actrice Autumn
    Uit scène


    Ze giechelt even zachtjes. 'Dat is toch normaal, we zijn meisjes voor iets.' zegt ze en ik knik even. Ja, ze had wel een punt. Ik zie hoe ze haar hoofd schudt en een hand door haar haar haalt. 'Ik zou als ik jou was maar snel een kamer kiezen voordat alle mooie kamers al ingepikt zijn.' voegt ze er nog aan toe. Ze haakt vrolijk haar arm door de mijne en trekt me verder de gang in. 'Kamer zoektocht!' zegt ze vrolijk en ze kijkt me met dezelfde stralende glimlach als toen straks aan. Ze was een mooi meisje, ik zou willen dat ik wat meer op haar leek. Ik glimlachte vriendelijk terug en trok haar mee de gang door. Onderweg trok ik alle deuren even open om te kijken welke kamer het mooiste was. Bij één van de laatste kamers kwam een groot balkon tevoorschijn en ik maakte een goedkeurend geluidje. De deur duwde ik verder open en ik was op slag verliefd. In de kamer stond een groot tweepersoonsbed, met prachtige zachte lakens en kussens. Ook stond er een grote kast, waar al mijn kleren makkelijk in paste. Het balkon had uitzicht op het zwembad in de achtertuin. 'Yes, dit word mijn kamer.' zei ik grijnzend toen ik de kamer weer uitliep en snel mijn koffer naar de andere kant van de gang sleepte om hem daar voor de kast neer te zetten.
    'En jij, bent natuurlijk altijd welkom in mijn paleisje.' zei ik toen ik mijn armen in de lucht stak en gelukzalig een rondje draaide waarbij een brede lach op mijn gezicht sierde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    Eén voor één duwt ze deuren open op zoek naar de perfecte kamer, op een bepaald moment stoppen we bij een kamer met een groot balkon, mijn eigen kamer had ook een balkon, waar ik best blij mee was aangezien er een tafeltje met twee stoelen erbij op stond, een grote kast sierde de muur en een tweepersoonsbed dat netjes opgemaakt was maakte het een slaapkamer. "Yes, dit word mijn kamer." Zegt ze, ze grijnst en haalde haar koffer uit de gang om die dan voor de kast te plaatsen. "En jij, bent natuurlijk altijd welkom in mijn paleisje." Zegt ze dan, ze gooit haar armen in de lucht en draait een rondje, even grinnik ik. "Ik zie hier al een hele boel gebeuren." Lach ik, ik sla mijn hand voor mijn mond en kijk nog eens door de kamer. "Van een meidenavond tot omkleden om bij het zwembad rond te hangen." De glimlach op haar gezicht gaat er vandaag niet meer vanaf geraken, dat merk je al snel. "Zal ik je helpen met uitpakken?" Vraag ik dan. "Of, zullen we eerst het hele huis onderzoeken?"


    The artist is the kid that survived.

    (iemand voor Alex ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eerste scène!

    Alle acteurs moeten naar de set!

    De scène:
    Iedereen komt aan. Ze kunnen met elkaar gaan spreken enz.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexander Max Mc.Down ||uit scène

    Ik ga weer uit de kamer ,richting de woonkamer.Zo te zien ben ik juist op tijd,aangezien de camera ploeg hier al is.
    Aandachtig luister ik ,naar wat we moeten doen. Toekomen en doen alsof we elkaar nog niet kennen,ergens is dat geen probleem aangezien ik ze ook echt niet ken,maar dat komt wel nog.
    Ik haal even diep adem ,voordat ik me in mijn rol zet.
    Stil ,verlegen,ik ben wel aardig. Ik wandel naar de plek waar ik moet staan. Mijn haar word nog snel in gel naar achteren gezet,zodat je mijn krulletjes niet meer ziet.
    Ik wacht af tot iedereen klaar staat en er gezegt word dat ik mag beginnen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AppleBottom schreef:
    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    Eén voor één duwt ze deuren open op zoek naar de perfecte kamer, op een bepaald moment stoppen we bij een kamer met een groot balkon, mijn eigen kamer had ook een balkon, waar ik best blij mee was aangezien er een tafeltje met twee stoelen erbij op stond, een grote kast sierde de muur en een tweepersoonsbed dat netjes opgemaakt was maakte het een slaapkamer. "Yes, dit word mijn kamer." Zegt ze, ze grijnst en haalde haar koffer uit de gang om die dan voor de kast te plaatsen. "En jij, bent natuurlijk altijd welkom in mijn paleisje." Zegt ze dan, ze gooit haar armen in de lucht en draait een rondje, even grinnik ik. "Ik zie hier al een hele boel gebeuren." Lach ik, ik sla mijn hand voor mijn mond en kijk nog eens door de kamer. "Van een meidenavond tot omkleden om bij het zwembad rond te hangen." De glimlach op haar gezicht gaat er vandaag niet meer vanaf geraken, dat merk je al snel. "Zal ik je helpen met uitpakken?" Vraag ik dan. "Of, zullen we eerst het hele huis onderzoeken?"


    Dessy Amelia Jones
    Actrice Autumn
    Uit scène


    Ze grinnikt even. 'Ik zie hier al een hele boel gebeuren.' lacht ze en ze slaat haar hand voor haar mond om vervolgens nogmaals door de kamer te kijken. 'Van een meidenavond tot omkleden om bij het zwembad rond te hangen.' zegt ze en ik knik instemmend. 'Dat zou echt leuk zijn!' zeg ik. 'Zal ik je helpen met uitpakken?' vraagt ze. 'Of, zullen we eerst het hele huis onderzoeken?' Nadenkend bijt ik even op mijn lip. 'Hmm.. Laten we maar eerst mijn koffer uitpakken dan!' zeg ik als ik naar de kast loop en de deuren open gooi. Een grote lege kastruimte met enkele planken en één grote ruimte om dingen op te hangen. 'Oke, laten we maar beginnen dan.' zeg ik als ik mijn koffer voorzichtig open maak en mijn schoenen uit begin te laden. 'Zet die maar hier onderin.' zeg ik en voorzichtig haal ik er zo'n vier paar hakken uit om die mooi uit te stallen onderin de kast. Net als ik wil beginnen aan mijn sneakers hoor ik beneden iemand roepen dat het tijd is voor de eerste scène en dat alle acteurs naar de set moeten.
    'Uhm, zullen we maar gaan dan?' vraag ik als ik mijn arm in die van Katie haak en de kamer uit loop.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (wie voor Charissa)


    imperfection is beauty

    [Ik heb Carter..]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 13:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Okee, waar is hij?)


    imperfection is beauty

    [Ik kon gisteren niet schrijven, dus hij staat eigenlijk nog bij de ingan met zijn tassen, maar doe maar gewoon dat hij in de woonkamer zit en zijn spullen liggen al op zijn kamer. Is wat makkelijker.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp