• Ik weet dat dit cliché is, maar toch vind ik het altijd wel leuk



    Het is zomervakantie, en op Tv start een nieuw programma, Summer Life. Het gaat over een groep tieners die op vakantie gaan, en allerlei dingen meemaken. Deze rollen worden gespeeld door tien tieners, allen tussen de zestien of achttien jaar. De serie duurt de hele zomer, en de rest van de tijd mogen ze in het huis waar alles wordt gefilmd rondhangen. Gaat het allemaal wel goed? Komt er ruzie? Ontstaat er vriendschap?
    (Nooit goed geweest in intro 's)

    De serie:

    Rollen:
    Jack: Een rijke, arrogante jongen, die alleen maar oog voor zichzelf heeft. Hij werd door zijn ouders naar het huis gestuurd omdat hij moest leren dat hij soms ook om anderen moet geven.

    Lucas: Een vriendelijke jongen, maar hij is erg verlegen. Hij kwam naar het huis om zijn verlegenheid te overwinnen.

    Matthew: Hij is een skater boy. Verder probeert hij altijd stoer over te komen, zelfs als hij het op dat moment niet is. Hij ging naar het huis omdat hij met zijn vrienden gewed had en verloren heeft.

    Jared: Jared is een grappenmaker. Hij kan niet echt veel serieus nemen, en houdt van het leven. Hij kwam naar het huis omdat hij geen zin had om thuis te zijn in de zomer en zijn ouders niet op vakantie gaan.

    Flynn: Flynn blijft vaak op de achtergrond. Hij durft niet echt veel, maar niemand weet zijn geheim. Hij kwam naar het huis omdat hij problemen thuis heeft.


    Allischa: Ze is een typisch modepopje, ze heeft slaafjes nodig om zich heen en voelt zich al snel de baas. Ze kwam naar het huis omdat haar ouders dit programma financieren.

    Jade: Jade is een stoere meid, die weet wat ze wil. Ze trekt zich niks aan van anderen. Ze kwam naar het huis omdat ze wil laten zien dat ze meer is dan wat mensen denken.

    Autumn: Een verlegen meisje. Ze heeft erge dingen meegemaakt, en wil daar niet over praten. Ze probeert haar gevoelens te verbergen. Ze kwam naar dit huis om te vluchten voor haar normale leven.

    Lisa: Lisa is een tuttig, en niet al te slim meisje. Ze is meestal het slaafje van populaire meiden. Ze kwam naar dit huis omdat haar ouders van haar af wouden.

    Melissa is een meid die niet goed weet wie ze is. Ze kwam naar dit huis om daar achter te komen.


    Het verhaal:

    Deze tien tieners zijn allemaal naar dit huis gekomen voor een rede. Ze worden zes weken bij elkaar in dit huis gestopt en moeten er iets van maken. Maar sommigen hebben een geheim. En anderen komen om uit te vinden wie ze zijn. Kunnen ze elkaar helpen? Worden ze vrienden? Vijanden? Geliefden?


    Het is dus de bedoeling dat we zowel binnen, als buiten de serie spelen. Je mag een rol kiezen (Bijvoorbeeld de acteur van Jack) en dan ben je Jack in de serie emn buiten de serie bijvoorbeeld Bob.

    Rollen:
    Acteur Jack: James Julian Montrose || Cheesburger
    Acteur Lucas: Alexander Max Mc.Down || Nyan
    Acteur Matthew: Carter "Elijah Dax" Gunner ||BlueHeaven
    Acteur Jared: Tyler Sky Draw || DamnBieber
    Acteur Flynn: Josh Matthew Sky || XxPeetaxX


    Actrice Allischa: Audrey Felicia Longstride || Unchained
    Actrice Jade: Charissa 'Char' Morgan || Dallam
    Actrice Autumn: Dessy Amelia Jones || Depay
    Actrice Lisa: Katherine Rose Simons || AppleBottom
    Actrice Melissa: Melissa Johanna van der Meer || MissCastle


    Regels:
    #Minimaal vijf regels per post
    #Geen perfecte personages
    #Ik laat weten welke scène er komt en wie erin speelt
    #Maak duidelijk of je in, of uit een scène bent
    #Maximaal 1 rol aangezien we anders met rond de vijf personen zijn.
    #OOC tussen haakjes: []{}() of ||zo||

    Start:
    Iedereen komt aan bij het huis, en ze moeten allemaal naar de set om kennis te maken.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (iemand voor Alex?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Josh wil wel

    De scene begint. Iedereen is nu zijn/haar personage. Je mag met je personage gaan doen wat je wilt zolang je maar in zijn/haar karakter blijft.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Cheesburger schreef:
    [je kan naar James als je wil]


    Is goed


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Alexander Max Mc.Down|| Lucas || In Scène

    Ik krijg nog vlug een rugzak aangerijkt ,dat mijn koffer moet voorstellen en ga dan de set op.
    Ik zucht zachtjes en open dan de deur voorzichtig en piep het enorme huis binnen.Een zachte "Wauw" verlaat mijn mond en ik open de deur nu voledig en daarna wandel ik naar binnen.Zo te zien was ik hier als eerste ,denk ik en ik draai een rondje om mijn eigen as om zo het huis rond te kijken.
    Voorzichting laat ik mijn rugzak van mijn schouder afglijden en houd ik hem in mijn rechtehand vast ,wachtend tot de andere aankomen.
    Verwonderd kijk ik nog even dit grote huis rond,ergens was ik bang om hier te verdwalen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Melissa Johanna van der Meer/b]
    Toen ik de set op kwam, zag ik meteen de camera's en voelde ik me opgewonden. Ik was altijd in mijn rol als ik voor de camera stond.
    Ik zag een jongen staan en liep naar hem toe. Ik stelde mezelf voor: "heey, ik ben Melissa en heel toevallig speel ik ook de rol als Melissa. Zo te zien ben jij James, die Jack speelt, is het niet? Nou ja, ik denk dat ik iedereen maar eens ga roepen voor het eten. Aan tafel!!!!!"
    Iedereen keek mij raar aan en liep naar mij toe.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    [Melissa Johanna van der Meer/b]
    Toen ik de set op kwam, zag ik meteen de camera's en voelde ik me opgewonden. Ik was altijd in mijn rol als ik voor de camera stond.
    Ik zag een jongen staan en liep naar hem toe. Ik stelde mezelf voor: "heey, ik ben Melissa en heel toevallig speel ik ook de rol als Melissa. Zo te zien ben jij James, die Jack speelt, is het niet? Nou ja, ik denk dat ik iedereen maar eens ga roepen voor het eten. Aan tafel!!!!!"
    Iedereen keek mij raar aan en liep naar mij toe.


    (Ze zijn bezig met een Scène hoor :x ,waar Melissa trouwens ook op moet )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Josh Matthew Sky || Flynn || In/uit scene ||

    Uit scene:

    Er wordt omgeroepen dat we allemaal naar de set moeten komen voor de eerste scene. Ik voel me meteen vrolijk. Ik heb het laatste half jaar alleen maar gebruikt om tekst te leren. Mijn schoolcijfers zijn erdoor heel erg diep gezakt, maar dat maakt nu niet uit. Ik loop de set op en begin te acteren.

    In scene:
    Ik loop naar het huis. Het is geweldig. Een glimlach bedekt mijn gezicht. Niemand mag mijn geheimen weten. Ik kijk rond. Niemand. Mijn gezicht staat plotseling weer serieus. Als ik een jongen zie trek ik mijn gezicht in een glimlach waar ze wel in móéten trappen. Ik gooi mijn koffer ergens in een hoek en loop naar hem toe. 'Hey, ik ben Flynn.' Zeg ik, en ik steek mijn hand naar hem uit.

    [De jongen is Lucas]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Ze zijn bezig met een Scène hoor :x ,waar Melissa trouwens ook op moet )


    Als je had opgelet was ik nog voor de scène, dus ik zat er nog niet in.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    (...)

    Als je had opgelet was ik nog voor de scène, dus ik zat er nog niet in.


    (Sorry hoor ,ik probeer alleen maar te helpen :x ,het is gewoon onligisch dat ze iedereen aan tafel roept ,terwijl iedereen nu op de scène moet )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander Max Mc.Down|| Lucas || In Scène

    Toen ik voetstappen hoorde draaide ik me om en keek ik nar de persoon. Zijn gezcht ging van serieus ,naar een glimlach en hij kwam naar me toe gelopen.
    'Hey, ik ben Flynn.'stelde hij zichzelf voor en stak zijn hand uit. Ik twijfelde even ,maar schudde toch kort zijn hand . "Hoi ,ik ben Lucas."kwam er zacht mompelend uit mijn mond. Het feit dat ik erg verlegen was,maakte het me niet echt makelijk.
    Even bekeek ik hem onopgemerkt. Hij had bruine haren die hij in een kuif had gezet en ,bruine ogen. Hij was waty kleiner dan mij ,maar niet zo heel veel.
    Ik stond wat stijfjes en wist niet echt meer wat te zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [misscastle het is inderdaad niet echt handig dat je nu iedereen aan tafel roept omdat sommige al begonnen zijn met in de scene spelen]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    [misscastle het is inderdaad niet echt handig dat je nu iedereen aan tafel roept omdat sommige al begonnen zijn met in de scene spelen]


    (Ik weet het, maar ik heb geen tijd om alles te lezen, dus daarom dat het niet klopt. Het spijt me

    P.S ik denk dat ik de volgende week nauwelijks nog ga schrijven)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [maar je kan het toch gewoon aanpassen?]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    [maar je kan het toch gewoon aanpassen?]


    (Als ik tijd heb zal ik het doen, nogmaals sorry.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Mijn aanpassing)

    Melissa Johanna van der MeerUit scène
    Ik kwam de set oplopen en zag dat iedereen al bezig was dus zette ik mijn pan met eten neer, zuchtte en liep naar de set toe.
    In scène
    Ik kwam aan op het huis met mijn bagage en ik keek vol bewondering hoe mooi het huis was. Toen ik binnen kwam zag ik twee jongens met elkaar kletsen en liep ik vlug door. Ik wilde niet in aanraking komen met anderen. Ik ging op zoek naar mijn kamer en de verste kamer die ik kon vinden, ging ik binnen en doopte hem tot mijn kamer. Ik pakte mijn spullen uit en ik ging op zoek naar de kortste route naar de tuin. In de tuin aangekomen liep ik rustig rond, ruikend aan de bloemen, op zoek naar een bankje.

    (zo goed? Iemand voor Melissa?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||