• Londen, UK - De wereldberoemde popsensatie One Direction is na vele delicten in de gevangenis beland. Wat ze hebben gedaan word stilgehouden door hun management. Toch zijn verschillende bronnen achter de delichten gekomen. Zo hebben ze een zestien-jarig meisje, Lyra Quins, ontvoerd, een winkel overvallen, drugs gedeald en er zijn zelfs bewijzen gevonden voor een moord. Hun fans zijn geschokt maar blijven hen steunen. Lees meer op pagina vier.

    [Het idee is dus dat de leden van One Direction na verschillende delicten, zijn opgepakt. Ze zitten allemaal afgezonderd in een cel, maar ieder heeft een celgenoot. Dit kan een meisje zijn maar ook een jongen. In de gevangenis hebben ze het best goed, ze mogen naar buiten (natuurlijk zijn er speciale tijden) en ze krijgen fatsoenlijk eten.]

    De rollen:

    De jongens:
    - Niall Horan - iPayhone
    - Harry Styles - AppleBottom
    - Louis Tomlinson - Confortare
    - Zayn Malik - Luminoase
    - Liam Payne - Dallam

    De meisjes: VOL.
    - Autumn Frost - Sempra
    - Tilly Jillian Clears - AppleBottom
    - Dessy Amelia Jackson - Depay
    - Allison Freaux - Confortare
    - Taylor Angel Brown - DamnBieber

    De regels:
    • Meer dan vier regels!
    • 16+ mag.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    • Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.
    • Geen sneltrein.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden van gevangenschap:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:53 ]

    Confortare schreef:
    Michelle, hoe kom jij aan het lijstje? XD.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Confortare schreef:
    Michelle, hoe kom jij aan het lijstje? XD.


    Dat heb ik zelf in elkaar gezet (:


    The artist is the kid that survived.

    Mag ik een meisje?
    Als er geen meisjes meer zijn wil ik graag Niall ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19, jarig op 2 februari.
    Innerlijk: Harry is best stil, hij houdt ervan om naar mensen te luisteren en zal niet snel als eerste een gesprek beginnen, hij is ook niet bepaald het type om luid te zijn en probeert het kalm te houden, wat niet zo makkelijk gaat als je One Direction zit. Hij is vriendelijk en best flirterig. Zijn handen staan nooit still altijd is hij wel ergens mee aan het frutselen, het maakt niet uit wat. Hij geeft veel om mensen, heel veel zelf, hij wordt emotioneel wanneer je over zijn familie praat en houdt ervan om hun te zien, hij is niet echt ijdel, wat al een groot voordeel is als je in de bak zit. Hij probeert vrienden te worden met iedereen, wat soms niet al te makkelijk gaat, maar hij doet zijn best. Als hij bij zijn bandleden is, lijkt het alsof al de spanning uit zijn lijf verdwijnt.
    Uiterlijk:



    Harry Styles
    Reden van gevangenschap: Aangezien hij en de jongens het beu waren om brave jongens te zijn hebben ze het een beetje te bond gemaakt. Zo heeft Harry in een dronken bui, een meisje hardhandig aangepakt en verkracht, om hierna haar huilend vast te houden en heen en weer te wiegen. Het meisje heeft heen hartstilstand gekregen midden in het "liefdespel" Hij heeft spijt van wat hij heeft gedaan en zal het zeker en vast nooit meer opnieuw doen. Hiernaast heeft Harry ook illegaal gehandeld in handtassen, horloges en geweren.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:43 ]


    The artist is the kid that survived.

    Mag ik het ook gebruiken? :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waarom niet? haha (:


    The artist is the kid that survived.

    Damn volgens mij ben ik net te laat, maar als het nog kan mag ik dan een meisje?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hmh... Mag ik ook nog een meisje? (:


    El Diablo.

    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig
    Innerlijk: Zayn is bij vreemden nogal stil en zou zich zelfs niet even voorstellen, of zelfs maar één woord zeggen. Bij zijn vrienden komt ie echter los en hun kennen hem als een serieuze, maar ook een grappige jongen. Hij zal niet zo snel iemand vertrouwen, dus vrienden maken wordt moeilijk. Zayn wordt dan ook wel beschouwd als mysterieus, hij zal dus niet zomaar een gesprek met je aangaan. Behalve mysterieus is Zayn ook wat agressief. Hij komt vaak terecht in gevechten en ruzies, waarbij hij vaak wint. Niet altijd, natuurlijk. Alhoewel ie altijd wraak wilt nemen, moet je uitkijken voor hem. Dit maakt hem tot één van de gevaarlijksten in de gevangenis.
    Uiterlijk:



    Reden van gevangenschap: In tegenstelling tot zijn vrienden is Zayn niet meer zo onschuldig. Zayn is overgegaan van alleen maar sigaretten naar drugs. Zo werd hij een drugsdealer en is opgepakt voor het dealen, meerdere onschuldige mensen op straat in elkaar slaan en het stelen van pakjes sigaretten en andere dingen. Ook heeft hij veel mensen met wapens bedreigd.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 13:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is Zayn goed geworden? ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Er zijn volgens mij allang vijf meisjes.. Op de eerste pagina staan er sowieso nog een paar gereserveerd en eentje al ingevuld.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik kan helaas pas morgen invullen, klig op bed met me iPad ):.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Dessy Amelia Jackson
    Leeftijd: Dessy is negentien jaar oud.
    Innerlijk:Dessy lijkt op het eerste gezicht een lief meisje, en als je haar beter leert kennen en ze je een beetje mag, is ze dit ook. Tegen vreemden is ze alles behalve dat. Ze spreekt ze niet snel aan, ze is liever met haar vertrouwde vriendinnen om zich heen. Ze is een meisje dat houdt van uitgaan, waarbij ze bijna elke keer wel in een gevecht terecht komt. Ze kent haar grenzen niet en gaat dus al snel te ver. Als je haar, of haar vriendinnen iets aan doet, wat haar niet zint, heb je dan ook een groot probleem.
    Uiterlijk:



    Andrea Russett
    Reden van gevangenschap: Dessy zit vast voor zware mishandeling van een meisje in een openbare gelegenheid. Het meisje heeft zwaargewond in het ziekenhuis gelegen en heeft het maar net overleefd.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zal iedereen erbij zetten, ik was vergeten het lijstje erbij te zetten xd.

    HurtedHeart schreef:
    Damn volgens mij ben ik net te laat, maar als het nog kan mag ik dan een meisje?


    Jup, sorry, als er nog een meisje vervalt of iets, mag jij die overnemen.