• Londen, UK - De wereldberoemde popsensatie One Direction is na vele delicten in de gevangenis beland. Wat ze hebben gedaan word stilgehouden door hun management. Toch zijn verschillende bronnen achter de delichten gekomen. Zo hebben ze een zestien-jarig meisje, Lyra Quins, ontvoerd, een winkel overvallen, drugs gedeald en er zijn zelfs bewijzen gevonden voor een moord. Hun fans zijn geschokt maar blijven hen steunen. Lees meer op pagina vier.

    [Het idee is dus dat de leden van One Direction na verschillende delicten, zijn opgepakt. Ze zitten allemaal afgezonderd in een cel, maar ieder heeft een celgenoot. Dit kan een meisje zijn maar ook een jongen. In de gevangenis hebben ze het best goed, ze mogen naar buiten (natuurlijk zijn er speciale tijden) en ze krijgen fatsoenlijk eten.]

    De rollen:

    De jongens:
    - Niall Horan - iPayhone
    - Harry Styles - AppleBottom
    - Louis Tomlinson - Confortare
    - Zayn Malik - Luminoase
    - Liam Payne - Dallam

    De meisjes: VOL.
    - Autumn Frost - Sempra
    - Tilly Jillian Clears - AppleBottom
    - Dessy Amelia Jackson - Depay
    - Allison Freaux - Confortare
    - Taylor Angel Brown - DamnBieber

    De regels:
    • Meer dan vier regels!
    • 16+ mag.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    • Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.
    • Geen sneltrein.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden van gevangenschap:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:53 ]

    Trouwens, hoe kan ik nou weten dat je Engels bent? Niet iedereen kent je verleden, weet je.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik woon in België. En ik schrijf hoe ik wil, als je daar niet mee kan leven ga dan alsjeblieft uit mijn weg, want je zou eigenlijk iedereen moeten accepteren hoe hij/zij is.


    The artist is the kid that survived.

    Can we stop this for a minute :(

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:43 ]

    De gevangenis heeft een bib?
    I cry.


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    De gevangenis heeft een bib?
    I cry.


    Jaa xd, ik heb het serieus opgezocht en er zijn dus gevangenissen in Nederland met een bibliotheek erin (:

    Is iedereen blij met de indeling?

    AppleBottom schreef:
    Ik woon in België. En ik schrijf hoe ik wil, als je daar niet mee kan leven ga dan alsjeblieft uit mijn weg, want je zou eigenlijk iedereen moeten accepteren hoe hij/zij is.


    Dat doe ik dus niet, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Dat je in België woont boeit me helemaal niks want ik woon in Nederland en ik gebruik dit land dan ook in zinnen als iemand me ergert. Ik accepteer niemand, en dat heeft allemaal met wat te maken toen ik tien was. Ook zeg en schrijf ik wat ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil dus ik zal je toch echt moeten teleurstellen maar ik ga gewoon op je in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind de indeling helemaal goed (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sempra schreef:
    (...)

    Jaa xd, ik heb het serieus opgezocht en er zijn dus gevangenissen in Nederland met een bibliotheek erin (:


    Oh my, de meeste gevangenen in België mogen een tv in hun cel, ze krijgen warm eten en al dat, echte luxe eerlijk gezegd, ik snap wel waarom daklozen iets stelen om daar te geraken.


    The artist is the kid that survived.

    Sempra schreef:
    (...)

    Jaa xd, ik heb het serieus opgezocht en er zijn dus gevangenissen in Nederland met een bibliotheek erin (:


    chill ;P


    imperfection is beauty

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Oh my, de meeste gevangenen in België mogen een tv in hun cel, ze krijgen warm eten en al dat, echte luxe eerlijk gezegd, ik snap wel waarom daklozen iets stelen om daar te geraken.


    Same, haha, ik heb het expres niet zo luxe gemaakt. Ik ga denk ik zo het speeltopic aanmaken (:

    Sempra schreef:
    (...)

    Same, haha, ik heb het expres niet zo luxe gemaakt. Ik ga denk ik zo het speeltopic aanmaken (:


    Yes. Ik ga denk ik wel nog eventjes eten en eten.


    The artist is the kid that survived.

    Sempra schreef:
    (...)

    Jaa xd, ik heb het serieus opgezocht en er zijn dus gevangenissen in Nederland met een bibliotheek erin (:


    Woah, dat is pas luxe. In Amerika heb je enkel in je cel een wc en een bed, dat is het dan ook. Als je geluk hebt een raampje met tralies ervoor. Maar dat is enkel de streng bewaakte gevangenis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)

    Wat jij wilt, denk ik. Harry is niet biseksueel alleen bij een RPG mag en kan alles (: Volgens mij heb ik bij zowat elke RPG wel één van de jongens gezien die bi is.


    Harry heeft in een interview gezegd dat hij bi is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.