• Londen, UK - De wereldberoemde popsensatie One Direction is na vele delicten in de gevangenis beland. Wat ze hebben gedaan word stilgehouden door hun management. Toch zijn verschillende bronnen achter de delichten gekomen. Zo hebben ze een zestien-jarig meisje, Lyra Quins, ontvoerd, een winkel overvallen, drugs gedeald en er zijn zelfs bewijzen gevonden voor een moord. Hun fans zijn geschokt maar blijven hen steunen. Lees meer op pagina vier.

    [Het idee is dus dat de leden van One Direction na verschillende delicten, zijn opgepakt. Ze zitten allemaal afgezonderd in een cel, maar ieder heeft een celgenoot. Dit kan een meisje zijn maar ook een jongen. In de gevangenis hebben ze het best goed, ze mogen naar buiten (natuurlijk zijn er speciale tijden) en ze krijgen fatsoenlijk eten.]

    De rollen:

    De jongens:
    - Niall Horan - iPayhone
    - Harry Styles - AppleBottom
    - Louis Tomlinson - Confortare
    - Zayn Malik - Luminoase
    - Liam Payne - Dallam

    De meisjes: VOL.
    - Autumn Frost - Sempra
    - Tilly Jillian Clears - AppleBottom
    - Dessy Amelia Jackson - Depay
    - Allison Freaux - Confortare
    - Taylor Angel Brown - DamnBieber

    De regels:
    • Meer dan vier regels!
    • 16+ mag.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    • Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.
    • Geen sneltrein.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden van gevangenschap:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:53 ]

    Confortare schreef:
    (...)

    Daar heb ik laatst een verslaving voor gehad. XD. Ik had Larry gemaakt.


    Ik zit er nu al bijna zeven jaar aan vast, haha, veel Larry, heel veel Larry.


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Ik zit er nu al bijna zeven jaar aan vast, haha, veel Larry, heel veel Larry.


    XD, ze bedreven de liefde voor de ogen van hun geadopteerde kind.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    (...)

    XD, ze bedreven de liefde voor de ogen van hun geadopteerde kind.


    I cry. Moet ik bij extra invullen dat Harry beide geslachten iets vindt of moet dat niet want ik denk dat iedereen het nieuws van Harry wel al eens heeft horen voorbijkomen.


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    I cry. Moet ik bij extra invullen dat Harry beide geslachten iets vindt of moet dat niet want ik denk dat iedereen het nieuws van Harry wel al eens heeft horen voorbijkomen.


    Wat jij wilt, denk ik. Harry is niet biseksueel alleen bij een RPG mag en kan alles (: Volgens mij heb ik bij zowat elke RPG wel één van de jongens gezien die bi is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)

    Wat jij wilt, denk ik. Harry is niet biseksueel alleen bij een RPG mag en kan alles (: Volgens mij heb ik bij zowat elke RPG wel één van de jongens gezien die bi is.


    Hm, voor zover ik weet is hij nog altijd biseksueel, het gaat heel tumblr rond :') dus ik ga het er niet inzetten, haha


    The artist is the kid that survived.

    Oh, please. Geloof je het zelf? Dat is net zoals die Larry roddels. Gewoon een triest groepje meisjes wie helemaal in hun eigen fantasie wereldje leven. Snap ik wel, al die haat. Allemaal op roddels die meisjes verzinnen en hopen dat het echt is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik geloof de meeste dingen die ik kranten en tijdschriften worden gezegd wel, + hij is openlijk gay geweest voor hij bekend werd. Wat ik nu bijvoorbeeld niet in geloof zijn de mensen die op instagram een account aanmaken en zeggen dat ze van management zijn maar dat ze ontslagen zullen worden, dat is gewoon zielig.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:17 ]


    The artist is the kid that survived.

    Anyways, enjoy pizza



    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    Um misschien nog een psychiater of zo? (:


    Hoe bedoel je c;? Sessie's?

    AppleBottom schreef:
    Anyways, enjoy pizza




    HAHAHA (':

    Sempra schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je c;? Sessie's?


    Ja zo ergens iets (:


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    Ik geloof de meeste dingen die ik kranten en tijdschriften worden gezegd wel, + hij is openlijk gay geweest voor hij bekend werd. Wat ik nu bijvoorbeeld niet in geloof zijn de mensen die op instagram een account aanmaken en zeggen dat ze van management zijn maar dat ze ontslagen zullen worden, dat is gewoon zielig.


    Je moet toch echt weten dat ik me hier nu kapot zit te lachen om jou reactie. Zeg gewoon "homo", het maakt je nog niet Engels dat je het woord "gay" schrijft. Maar goed, ik vind het gewoon zielig en diep triest dat mensen daarin geloven. Ja, ik ben een directioner en ik volg hun vierentwintig/zeven maar om nou dát te geloven gaat me toch een beetje te ver. Al is het waar, waarom zou je -je daarin willen verdiepen? Gun die jongens ook eens wat privacy. Men zegt dat bijvoorbeeld Louis niet gelukkig is met Eleanor, maar als ie niet gelukkig met haar is zie ik hem er toch echt wel voor aan dat ie dat ook duidelijk maakt. Lachwekkend, gewoon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Innerlijk:
    Zoals hij in het echt ook is. Alleen dan 'dark' :'3
    Uiterlijk:



    Reden van gevangenschap:
    Hij had meerdere keren meisjes ontvoerd in dronken buien. Ook is hij meerdere keren medeplichtig geweest bij moord. Ze verdenken Niall ook op verkrachting, wat niet zo is.
    Extra:
    -


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Luminoase schreef:
    (...)

    Je moet toch echt weten dat ik me hier nu kapot zit te lachen om jou reactie. Zeg gewoon "homo", het maakt je nog niet Engels dat je het woord "gay" schrijft. Maar goed, ik vind het gewoon zielig en diep triest dat mensen daarin geloven. Ja, ik ben een directioner en ik volg hun vierentwintig/zeven maar om nou dát te geloven gaat me toch een beetje te ver. Al is het waar, waarom zou je -je daarin willen verdiepen? Gun die jongens ook eens wat privacy. Men zegt dat bijvoorbeeld Louis niet gelukkig is met Eleanor, maar als ie niet gelukkig met haar is zie ik hem er toch echt wel voor aan dat ie dat ook duidelijk maakt. Lachwekkend, gewoon.


    Ik bedoelde bi, oops, en zeg me alsjeblieft niet hoe ik moet schrijven, iedereen heeft zijn eigen stijl en mening, en dit is mijn stijl. Oh by the way, ik ben Engels, gelieve eerst mijn achtergrond te weten voor je zoiets zegt.


    The artist is the kid that survived.

    Lieve schat, we wonen in Nederland. Dan hoef je geen Engels te schrijven. Hier een weetje: Ik ben half Amerikaans.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."