• Londen, UK - De wereldberoemde popsensatie One Direction is na vele delicten in de gevangenis beland. Wat ze hebben gedaan word stilgehouden door hun management. Toch zijn verschillende bronnen achter de delichten gekomen. Zo hebben ze een zestien-jarig meisje, Lyra Quins, ontvoerd, een winkel overvallen, drugs gedeald en er zijn zelfs bewijzen gevonden voor een moord. Hun fans zijn geschokt maar blijven hen steunen. Lees meer op pagina vier.

    [Het idee is dus dat de leden van One Direction na verschillende delicten, zijn opgepakt. Ze zitten allemaal afgezonderd in een cel, maar ieder heeft een celgenoot. Dit kan een meisje zijn maar ook een jongen. In de gevangenis hebben ze het best goed, ze mogen naar buiten (natuurlijk zijn er speciale tijden) en ze krijgen fatsoenlijk eten.]

    De rollen:

    De jongens:
    - Niall Horan - iPayhone
    - Harry Styles - AppleBottom
    - Louis Tomlinson - Confortare
    - Zayn Malik - Luminoase
    - Liam Payne - Dallam

    De meisjes: VOL.
    - Autumn Frost - Sempra
    - Tilly Jillian Clears - AppleBottom
    - Dessy Amelia Jackson - Depay
    - Allison Freaux - Confortare
    - Taylor Angel Brown - DamnBieber

    De regels:
    • Meer dan vier regels!
    • 16+ mag.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    • Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.
    • Geen sneltrein.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Reden van gevangenschap:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 15:53 ]

    Okay, ik zal alles even aanpassen, daarna mijn hond uitlaten en dan de rollenstory afwerken :D

    Sempra schreef:
    Okay, ik zal alles even aanpassen, daarna mijn hond uitlaten en dan de rollenstory afwerken :D


    Louis innerlijk, extra en gevangenschap zijn ietsjes langer geworden, XD. En met ietsjes, bedoel ik best veel. (Ik kon me niet inhouden). Btw, ik heb het makkelijker gemaakt door | gezet te hebben vanaf het stukje waar het langer is geworden. :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    AppleBottom schreef:
    Naam: Tilly Jillian Clears
    Leeftijd: 19, jarig op 3 september.
    Innerlijk: Tilly is altijd vrolijk, heeft altijd een glimlach op haar gezicht en weet nooit van stoppen als het op praten aankomt, ze houdt ervan om mensen blij te maken en is altijd een super help voor mensen, ze zal niet snel nee zeggen, dit is best een groot probleem, aangezien mensen haar al snel kunnen gebruiken. Haar emoties zijn een groot probleem, ze zal al snel huilen als er iets goeds gebeurd of slechts, soms zal het zelf niet eens weten. Ze loopt ook een beetje achter op anderen als het om grappen gaat. Haar geheugen is een plaats met vele gedachten, goede, slechte,verdrietige gedachten.
    Uiterlijk:



    Claire Holt
    Reden van gevangenschap: Tilly heeft een moord gepleegd, dit heeft ze niet uit eigen wil gedaan, ze zijn nog altijd opzoek naar, Mick, de jongen die haar bedreigde en haar gebruikte als zijn speeltje, jammer genoeg heeft zij nog altijd hard handig en zonder gevoelens de moord gepleegd, een zakenman, vertelde ze aan de rechter, rond elf uur s'avonds ging hij richtig zijn auto, Mick moest zijn geld hebben, dat zat ik zijn tas, ze kreeg een mes in haar handen geduwd en moest het maar doen. 35 messteken, van zijn kin tot aan zijn navel heeft hem doen doodbloeden, ze is hem in de ogen blijven kijken tot al het leven en de vreugde eruit verdwenen was, ze herinnerd zich nog altijd hoe hij in paniek naar haar had gestaard toen ze een mes tevoorschijn haalde.
    Extra: Tilly hecht zich te snel aan mensen.


    Tada (:


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19, jarig op 2 februari.
    Innerlijk: Harry is best stil, hij houdt ervan om naar mensen te luisteren en zal niet snel als eerste een gesprek beginnen, hij is ook niet bepaald het type om luid te zijn en probeert het kalm te houden, wat niet zo makkelijk gaat als je One Direction zit. Hij is vriendelijk en best flirterig. Zijn handen staan nooit still altijd is hij wel ergens mee aan het frutselen, het maakt niet uit wat. Hij geeft veel om mensen, heel veel zelf, hij wordt emotioneel wanneer je over zijn familie praat en houdt ervan om hun te zien, hij is niet echt ijdel, wat al een groot voordeel is als je in de bak zit. Hij probeert vrienden te worden met iedereen, wat soms niet al te makkelijk gaat, maar hij doet zijn best. Als hij bij zijn bandleden is, lijkt het alsof al de spanning uit zijn lijf verdwijnt.
    Uiterlijk:



    Harry Styles
    Reden van gevangenschap: Aangezien hij en de jongens het beu waren om brave jongens te zijn hebben ze het een beetje te bond gemaakt. Zo heeft Harry in een dronken bui, een meisje hardhandig aangepakt en verkracht, om hierna haar huilend vast te houden en heen en weer te wiegen. Het meisje heeft heen hartstilstand gekregen midden in het "liefdespel" Hij heeft spijt van wat hij heeft gedaan en zal het zeker en vast nooit meer opnieuw doen. Hiernaast heeft Harry ook illegaal gehandeld in handtassen, horloges en geweren.
    Extra: -


    En tadaaa (:


    The artist is the kid that survived.

    Confortare schreef:
    (...)

    Louis innerlijk, extra en gevangenschap zijn ietsjes langer geworden, XD. En met ietsjes, bedoel ik best veel. (Ik kon me niet inhouden). Btw, ik heb het makkelijker gemaakt door | gezet te hebben vanaf het stukje waar het langer is geworden. :3


    Gezien, I like it (:

    Ally is ook aangepast :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil wel nog eventjes melden dat ik van volgende week vrijdag tot zondag hoogst waarschijnlijk niet veel of zelfs helemaal niet online kan komen. Family weekend.


    The artist is the kid that survived.

    Goede personages!

    Nog suggestie's voor de rollenstory, ik heb nu al de rollen, de celindelingen, een gevangenis plattegrond, en een rooster van de dag.

    AppleBottom schreef:
    Ik wil wel nog eventjes melden dat ik van volgende week vrijdag tot zondag hoogst waarschijnlijk niet veel of zelfs helemaal niet online kan komen. Family weekend.


    Dat geeft niet (: ik zal ook niet altijd kunnen reageren.

    Um misschien nog een psychiater of zo? (:


    The artist is the kid that survived.

    Misschien regels van de gevangenis?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AppleBottom schreef:
    Um misschien nog een psychiater of zo? (:


    Luminoase schreef:
    Misschien regels van de gevangenis?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga ff Alice Madness Returns spelen :3. (ik moet daar echt van afkicken)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Ik ga ff Alice Madness Returns spelen :3. (ik moet daar echt van afkicken)


    Sims 3 tho


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    Sims 3 tho


    Daar heb ik laatst een verslaving voor gehad. XD. Ik had Larry gemaakt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.