• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Alyson Rose Valentino

    Ik zucht en haal een hand door mijn blonde lokken. Waar is die tent dan? Nog een diepe zucht verlaat mijn lippen en ik draai me om. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, staat die tent gewoon achter me. Iets dieper het bos in. Nou ja, hier is mijn blonde moment nummer een.. Ik pak mijn lichtroze koffer en loop snel naar de tent. Een jongen zit ervoor en ik glimlach. 'Hey.' glimlach ik. Ik loop de tent in, het was gelukkig een grote tent dus bukken hoefde ik niet. Ik zet mijn koffer neer en loop weer naar buiten. 'Ik ben Alyson.' stel ik mezelf voor en plof naast hem neer.


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    | ik reageer zo, er is iets metme zus. |

    Yasmin Jones
    Kamp, ja. Ik ging op kamp. Het liefste vluchtte ik nu al naar huis, ik was dood bang. Ik was alleen, zonder begeleiding. Het enige wat me nog op de been hield, was de gedachte dat ik niet alleen in een tentje zou liggen. Ik zuchtte en schudde even mijn haren door elkaar voordat ik doorliep naar de tent. Tent rood, en ik sliep met ene Louis Tomlinson. Leuke achternaam, dat wel. Nu nog maar hopen dat zijn innerlijk goed was. Een beetje bang keek ik om me heen. De bomen die zacht door elkaar schudde door de wind, konden mij al angst aanjagen. Ik sleep mijn koffer nog een stuk verder het bos in en een rode tent komt in zicht. Ik versnel mijn pas iets en stop voor de tent. Mijn 'tent genoot' was er nog niet, dus ik sleepte mijn koffer naar binnen. Gelukkig was de tent groot en hoefde ik niet te bukken, zodat ik makkelijk mijn koffer mee kon slepen. Ik gooide het ding ergens in een hoekje en liep toen de tent weer uit. Het ding joeg me angst aan. Voorzichtig ging ik buiten de tent op de vochtige aarde zitten. Wachtend op mijn tentgenoot..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson
    Al iets vrolijk keek ik rond opzoek naar mijn tent. Rood was geen onopvallende kleur, dus dat moest goedkomen. Ja, natuurlijk was ik bang maar dat liet ik niet merken. Al was het niet bang, maar zenuwachtig. Dat was een beter woord dat mijn gevoel beter omschreef. Ik deed dan ook liever vrolijk, want misschien had dat hier ook nog wel voordelen. Daarbij deed het me ook minder herinneren aan de plek en vreemde/enge dingen. Met mijn koffer achter me aanslepend vervolgde ik mijn weg weer. Het duurde even, maar dan kwam er tussen de bomen een bekende kleur inzicht. Heel even stond ik stil, alleen kwam ik al snel weer in actie en versnelde mijn pas. Mijn blik was op een meisje gevallen dat bij de tent zat en om eerlijk te zijn, had ik nu liever gezelschap. In de brief stond iets over een tentgenoot en iets zei me dat ik haar al had gevonden. Het duurde niet lang tot in voor haar neus stilstond en mijn koffer ook eindelijk los kon laten. De zware koffer eenmaal op hetgras gedumpt, stak in mijn hand uit naar het meisje. 'Louis Tomlinson.' zei ik met een glimlach. 'En jij moet Yasmin Jones zijn. Of zit ik verkeerd?'

    ( Mijn stukken worden beter, want schakel even over naar mijn laptop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yasmin Jones
    In de verte zag ik een gestalte aan komen lopen. Een beetje angstig kroop ik een stukje dichter bij de tent. De persoon stond even stil en liep toen weer verder, mijn kant op. Toen de persoon dichterbij was, kon ik zien dat het een jongen was, ik schatte hem van mijn leeftijd. Met een vrolijke blik stond hij voor mijn neus stil en liet hij zijn koffer los. Hij dumpte het ding in het gras en stak zijn hand naar me uit. Uit fatsoen stond ik op, om er zo achter te komen dat ik alsnog een heel stuk kleiner was. Ik moest iets omhoog kijken om hem in zijn gezicht aan te kijken en ik nam zijn hand aan. 'Louis Tomlinson.' zei hij mij een glimlach en ik glimlachte beleefd terug. 'En jij moet Yasmin Jones zijn. Of zit ik verkeerd?' vroeg hij nog even vriendelijk als net. Ik schudde mijn hoofd. 'Yasmin Jones inderdaad, maar noem me hoe je wilt.' zei ik glimlachend en ik liet zijn hand weer los waarna ik weer op de vochtige grond voor de tent ging zitten. 'Weetje, ik ben best bang.' grinnikte ik. Ik voelde me echt een watje nu, alsof ik een kleine kleuter was die niet zonder een volwassene kon functioneren. Ik haatte het gewoon dat ik niet wist wat er ging gebeuren en dat ze ons zo bang hadden gemaakt met die brief, maar toch, zo erg kon het toch niet zijn..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson
    Het zachte geritsel naast me, liet me even verschrikt opzij kijken, maar keek al snel weer naar de tent en de persoon erbij. Dat vond ik toch een stuk beter, ondanks ik toch niet bang was. Zij was ondertussen al een klein stukje naar achter gaan zitten. Ik zuchtte zachtjes voor ik die kant weer opliep en niet veel later mijn spullen had gedumpt, maar ook mezelf netjes had voorgesteld. Uit fatsoen ze al opgestaan en het viel me dat ze alsnog een heel stuk kleiner was. Terwijl zij iets omhoog moest kijken, keek ik iets omlaag, om haar ook in haar gezicht aan te kijken. Vrolijk schudde ik haar hand toen ze de mijne aannam. De glimlach die ik terugkreeg, zorgde ervoor dat de mijne alleen maar breder werd. Ze schudde haar hoofd. 'Yasmin Jones inderdaad, maar noem me hoe je wilt.' zei degene die inderdaad Yasmin was glimlachend en liet mijn hand weer los waarna ze weer op de vochtige grond voor de tent ging zitten. Ik pakte mijn koffer om deze snel in de tent te zetten en daarna naar buiten te lopen. Ik ging naast haar op de grond zitten waarna ik kort glimlachte. 'Superman zal niet van je zijde wijken, dus er is niets om je zorgen over te maken. Daarbij is alles van de brief gewoon om je bang te maken.' zei ik en trok haar kort in een knuffel. Dit was ook gelijk de welkomsknuffelDeze deelde ik altijd uit, zelfs bij vreemden. Ik durfde heel veel en was ook niet snel bang. Iets wat hier, volgens mij, nog wel eens handig zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yasmin Jones
    Hij pakte zijn koffer en zette deze snel in de tent achter ons waarna hij weer naar buiten liep en naast me ging zitten. Hij glimlachte kort. 'Superman zal niet van je zijde wijken, dus er is niets om je zorgen over te maken. Daarbij is alles van de brief gewoon om je bang te maken.' zei hij en hij trok me even kort in een knuffel. Ik grinnikte, het ijs was duidelijk gebroken en ik voelde me meteen een stuk meer op mijn gemak toen hij dat deed. 'Dan ben je vanaf nu mijn persoonlijke Superman.' grijnsde ik toen ik mijn benen optrok tegen mijn lichaam en even mijn armen om mijn benen sloeg. Mijn zwarte New Balance vertoonde nu al vuil sporen door de losse blaadjes en aarde die op de grond lag. Ik veegde het vuil van de bovenkant af en zuchtte even. 'Daar zitten we dan, met een wildvreemde in een tentje midden in een angstaanjagend bos.' zei ik en terwijl ik het uitsprak wist ik hoe raar het klonk. Hoe onrealistisch was het dat we nu in zo'n situatie zaten. Ik vroeg me af hoe ik hier gekomen was. 'Waarom ben jij eigenlijk op dit kamp?' vroeg ik aan Louis.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson
    Ze grinnikte zacht en dat was voor mij een teken dat het goed was. Een teken dat ik gewoon mezelf kon zijn, dus lekker vrolijk en als een klein kind. Zo niet, dan hoorde ik vanzelf waardoor ik me altijd nog een beetje kon aanpassen. 'Deze Superman staat dag en nacht voor u klaar vanaf nu.' zei ik lachend. Een moment nam ik daarna om mijn blik de omgeving lang te laten gaan. Ik wist alleen niet zo goed wat ik ervan moest denken, want het had iets moois, maar tegelijkertijd ook iets angstaanjagend. Ik keek opzij naar Yasmin en knikte langzaam. 'Als je het me zo had verteld, had ik de mensen voor gek uitgemaakt, maar het kan dus echt.' zei ik. Het klonk iets wat meer in een boek of film voorkwam en niet in werkelijkheid. 'Mijn ouders vonden me onhandelbaar en moest maar een iets leren. Of ze vonden het leuk om me maar weg te sturen. Ik weet het eigenlijk niet.' antwoordde ik. Ondanks een discussie is het me nooit echt duidelijk geworden. 'En jij? Heb jij wel een idee?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams
    In de verte zag ik allemaal gekleurde stipjes. Blauw, groen, rood, geel en paars. Het kamp!
    Blij gooi ik mijn armen in de lucht, "Eindelijk!". Ik hoor wat geritsel achter me. Snel pak ik mijn neon roze
    koffer vast en ren richting het kamp. Uiterraad struikel ik, gebebeurt altijd mij. Als ik lang uit op de grond lig, bij het kamp vloek ik. "Verdomme, lekkere binnen komen." Ik krabbel over eind en veeg aarde en mos van mijn kleding.
    Ongemakkelijk haal ik een hand door me haar en loop verder het kamp in.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam James Payne
    Verveelt trok ik wat grassprietjes uit het droge gras. Ik haalde mijn Iphone nogmaals uit mijn zak en begon er maar wat op te klooien. Ik besloot maar weer eens verder te gaan met Candy Crush, een verslavend spel. Maar ik kwam nooit verder dan level 53. Ik speelde het spellejte een paar keer totdat al mijn levens opwaren en legde vervolgens de Iphone geirriteerd terug in het gras. Ik kon echt niet goed tegen dit soort spelletjes, hoe verslavend het ook was. ik keek even om mij heen en zag dat er ondertussen al een paar mensen waren gearriveerd. Twee mensen zaten al samen voor de tent te kletsen en in de verte kwam al zo te zien een meisje met een knalroze koffer aanlopen. Doordat ze niet goed uitkeek struikelde ze en vie ze op de grond. Snel stond ze op en begon zich af te vegen. Ze liep verder het kamp in waarna ik mijn ogen ongemakelijk van haar af haalde. Ik begon weer grassprieten uit het gras te plukken, ik verveelde me kapot. Ik durfde niet op de mensen af te stappen, waar ik echt een hekel aan had. Ik besloot mijn spullen dan maar goed neer te leggen en stond zuchtend weer op. Ik rolde mijn slaapzak op het luchtmatras en zette mijn tas in de hoek. Het was geen geweldige tent, maar het kon er mee door. Zolang de beesten er maar ver vandaan bleven. Ongemakkelijk ging ik weer voor de paarse tent zitten met mijn oortjes in. Ze zouden hier vast wel een stopcontacht hebben toch? De muziek drong mijn oren binnen terwijl ik maar wachtte op mijn tent partner.


    •*• Lululu •*•

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ik had hier zo'n ontzettend veel zin in, hoor je het sarcasme? Mijn moeder vond het leuk om weer eens op pad te sturen, omdat ik anders de hele dag voor de tv hing en alleen maar dvd'tjes keek, wat is daar in hemelsnaam mis mee? Ze vond dat ik meer een leven moest gaan bouwen, zoals m'n zus zeker, zuchtend sleepte ik mijn koffer achter me aan en las de brief voor de zoveelste keer door. M'n moeder kon me niet eens fatsoenlijk brengen en moest ik met de trein en nu dus een heel stuk lopend. Ik deelde mijn 'tent', een fucking tent, met ene Maddison Rylance, zolang ze er goed uitzag kon ik best met haar leven. Nee, hopelijk waren er ook gewoon aardige mensen, dan was alles best.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Er staat een meisje niet ver voor mijn tent en ik zie dat ze niet kan vinden wat ze zoekt. Ik wel net vragen of ze hulp nodig heeft als ze zich omdraait en daarna naar de tent in loopt. Het meisje was blond en was zeker een kop kleiner dan mij. Buiten haar roze koffer, die gelukkig niet fel roze was, zag ze er prima uit. Ik had gewoon iets tegen roze, daar kon zij niks aan doen. 'Hey', zegt ze en ik groet terug waarna ze haar koffer in de tent dumpt. Niet veel later komt ze weer naar buiten. 'Ik ben Alyson', zegt ze. 'Zayn. Wil je een appel? Ze moeten op voordat ze bederven of enge beesten aanlokken' glimlach ik. Die appels waren ongeveer het enige niet ingeblikte voedsel wat ik bij had. Ik sta op en veeg wat vuil van mijn broek wachtend op haar antwoord. Als ik zo de tent in ga doe ik gelijk mijn jas uit, dan kon je wel een paar van mijn tattoos zien, maar dat kon me weinig schelen. Als ik dat niet had gewild, had ik ze niet gezet.


    The big big bang The reason I'm alive

    Alyson Rose Valentino

    'Zayn. Wil je een appel? Ze moeten op voordat ze bederven of enge beesten aanlokken' glimla cht de jongen die dus Zayn heet. Ik knik snel, liever snel op dan dat de tent straks vol enge beesten zit. 'Ja, is goed.' glimlach ik, 'ik heb vandaag toch niks gegeten.' zeg ik en ik kijk hem weer aan. Hij zag er niet heel slecht uit. Zwart haar, lichtgetinte huid. Mhm, wel leuk hoor. Ik haal een hand door mijn haar en sla het allemaal over een schouder. Ik maak het tasje open die over mijn schouder hangt en haal er twee koele blikjes cola uit. 'Ook een?' vraag ik en steek een van de blikjes uit..


    El Diablo.