• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zayn Malik
    'Ja, is goed.' glimlach ik, 'ik heb vandaag toch niks gegeten', zegt ze terwijl ze me aan kijkt. Ik voel dat ze me bekijkt, maar ik zeg er niks van. Ik deed het net immers zelf ook. Snel loop ik de tent in drop mijn jas over bij mijn spullen waardoor ik nu alleen nog een wit hemd aan had. Ik had het best wel warm. Ik ga verder met wat ik van plan was en open een tas waar ik het eten in had gedaan. Ik vis er twee appels tussen uit en doe de tas daarna zorgvuldig dicht. Ik loop de tent weer uit en geef haar de appel. Ze opent een tasje wat over haar schouder hangt en ineens verschijnen er twee blikjes cola. 'Ook een?' vraagt ze en steekt een hand met een blikje er in uit. Dankbaar neem ik het aan. Het was nog koud ook! Ik open het blikje en neem een grote slok. Cola was toch wel een van mijn favo drankjes. Helaas was het ook een van de dingen die ik vergeten was mee te nemen. 'Vertel eens hoe ben jij hier terecht gekomen?' vraag ik. Ik neem een hap van mijn appel terwijl ik op haar antwoord wacht.


    The big big bang The reason I'm alive

    Harry Styles.
    Na mijn gevoel was ik al de hele dag aan het lopen, mijn voeten deden gigantisch pijn en het liefst liet ik hier nu mijn koffer achter, maar dan had ik helemaal geen eten of kleding. Ik verfromfraaide het briefje en stak deze in mijn jaszak om op gevoel naar rechts te lopen, na een kleine vijf minuten zag ik in de verte iets gekleurds. Ik had dus nog hoop. Ik versnelde mijn pas en zag inderdaad dat het de tentjes waren waar ik moest zijn. Ik schudde langzaam mijn hoofd heen en weer, waarna ik het briefje opnieuw pakte en keek in welke tent ik moest slapen, geel. Goh, fantastisch. Na een paar kleine stappen stond ik dan voor de gele tent, ik zag al een paar andere zitten, maar besteedde er verder geen aandacht aan. Ik liet mijn koffer los en ritste de tent open, om de koffer daarna binnen te zetten en mezelf voor de tent neer te laten vallen. Letterlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alyson Rose Valentino

    Hij loopt de tent in, maar hij is al snel weer terug. Deze keer zonder jas en in een wit hemd waardoor je de tattoo's goed kon zien. Ik pak de appel aan, 'thanks.' glimlach ik, en ik geef de cola aan hem. Ik open het blikje en neem twee kleine slokjes. 'Vertel eens hoe ben jij hier terecht gekomen?' vraagt hij en ik kijk hem aan. 'Een weddenschap met mijn broer... Hij zei dat ik niet zonder alle luxe kon.' geef ik toe. Nu maar hopen dat hij me niet gelijk zo'n verwend tutje vind. Ik kijk hem aan, 'en wat is jouw verhaal?' vraag ik..


    El Diablo.

    Zayn Malik
    'Een weddenschap met mijn broer... Hij zei dat ik niet zonder alle luxe kon', zegt ze. Ik grinnik. Ze had me niet gelijk een indruk gegeven dat dat zo iemand was. Een echt tutje zo al 5 flesjes hand sanitizer gebruikt hebben, nooit van haar levensdagen op de grond zijn gaan zitten en mijn appel eerst grondig bestudeerd en tig keer gewassen. Stel je voor dat ik daar mee op gescheept zat. 'en wat is jouw verhaal?' vraagt ze. Ik dacht even na, maar ik wist het echt niet. 'Ik geloof niet dat ik hier echt met een reden zit, mijn moeder wou me op dit kamp hebben en ik ging, einde verhaal', zei ik. 'Overigens ben je al een beetje bang? Ik geloof dat dat een beetje de bedoeling van het kamp is'.


    @malino, ik ga eten en even tv kijken dus reageer zeker een uurtje niet

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 19:04 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    ( OhMyZiall -> WishingLarry)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson Rose Valentino

    Hij grinnikt en ik haal lachend een hand door mijn haar. 'Ik geloof niet dat ik hier echt met een reden zit, mijn moeder wou me op dit kamp hebben en ik ging, einde verhaal', zei hij en ik knik. 'Heel bijzonder.' lach ik en neem nog een slok van mijn cola. 'Overigens ben je al een beetje bang? Ik geloof dat dat een beetje de bedoeling van het kamp is'. Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb nog niet veel engs gezien.. Alleen als ik een huge spin zie, dan ben ik screwed.' geef ik eerlijk toe. 'En ik heb mijn zaklamp mee met genoeg batterijen dus om mijn twede angst maak ik me ook geen zorgen.' zeg ik lachend..


    El Diablo.

    |waar kan ik reageren met Niall?|

    WishingLarry schreef:
    Louis Tomlinson
    Ze grinnikte zacht en dat was voor mij een teken dat het goed was. Een teken dat ik gewoon mezelf kon zijn, dus lekker vrolijk en als een klein kind. Zo niet, dan hoorde ik vanzelf waardoor ik me altijd nog een beetje kon aanpassen. 'Deze Superman staat dag en nacht voor u klaar vanaf nu.' zei ik lachend. Een moment nam ik daarna om mijn blik de omgeving lang te laten gaan. Ik wist alleen niet zo goed wat ik ervan moest denken, want het had iets moois, maar tegelijkertijd ook iets angstaanjagend. Ik keek opzij naar Yasmin en knikte langzaam. 'Als je het me zo had verteld, had ik de mensen voor gek uitgemaakt, maar het kan dus echt.' zei ik. Het klonk iets wat meer in een boek of film voorkwam en niet in werkelijkheid. 'Mijn ouders vonden me onhandelbaar en moest maar een iets leren. Of ze vonden het leuk om me maar weg te sturen. Ik weet het eigenlijk niet.' antwoordde ik. Ondanks een discussie is het me nooit echt duidelijk geworden. 'En jij? Heb jij wel een idee?'


    Yasmin Jones
    'Deze Superman staat dag en nacht voor u klaar vanaf nu.' zei hij lachend. Even gleed zijn blik over de omgeving om ons heen. Hij keek me na een tijdje weer aan en knikte langzaam. 'Als je het me zo had verteld, had ik de mensen voor gek uitgemaakt, maar het kan dus echt.' zei hij. Ik knikte instemmend, het klonk meer als een spannend boek of een spannende film. 'Mijn ouders vonden me onhandelbaar en moest maar eens iets leren. Of ze vonden het leuk om me maar weg te sturen. Ik weet het eigenlijk niet.' antwoordde hij. 'En jij? Heb jij wel een idee?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op, ik had geen idee waarom ik hier zat. 'Mijn ouders hadden me ervan verzekert dat het goed was voor me en dat ik het wel naar mijn zin zou hebben. Ik had ermee ingestemd, totdat ik die verdomde brief kreeg.' zuchtte ik en ik zette mijn handen achter me neer, waarna ik iets naar achteren leunde. Mijn hoofd hield ik even schuin, waardoor mijn haren over één schouder vielen. 'We moeten er maar het beste van maken Superman.' grinnikte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lauren Williams
    Kijkt op het blaadje welke kleur tent ik heb. Groen, samen met een ene Niall.
    "Hopelijk is hij niet zo perv als de jongens op mijn school.." mompel ik zachtjes. Ik zet
    mijn koffer naast me neer en probeer weer mijn broer te bellen. Ik kijk of ik bereik heb.
    Geen bereik, fijn. Ik heb echt zo veel zin in dit kamp, hoor je het sarcasme? k sjouw mijn koffer
    achter me aan naar de groene tent. Als ik bij de groene tent kom zet ik mijn roze koffer naast me neer
    en haal een hand door mijn haar.
    -


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan.
    Een beetje verloren sta ik bij de tenten. Ik kijk op het briefje en zie dat ik een tent deel. Een groene tent om precies te zijn. Misschien hebben ze er wel rekening mee gehouden dat ik uit Ierland kom. Lachend in mezelf loop ik naar de groene tent. Een meisje zet haar neonroze koffer neer. 'Jij moet Lauren zijn?' Vraag ik verlegen. 'Ik ben Niall, Niall Horan.' Vervolg ik dan. Mijn koffer is volgeplakt met kenmerken van Ierland, een klavertje vier, een hoefijzer en kabouters. Zenuwachtig kijk ik het meisje aan. Waarom moest ik eigenlijk een tent delen met een meisje? Niet dat ik liever met een jongen had gelegen. Ik heb niks tegen homo's, maar ik ben er zelf geen, dus tsja. Afwachtend kijk ik het meisje aan.

    Lauren Williams
    "Jij moet Lauren zijn?" Hoor ik iemand achter me vragen. Ik draai me om en voor me staat een jongen met blauwe ogen en blond haar. Zijn haar heeft een klein beetje uitgroei. Geblondeerd dus. Ik knik. "Ik ben Niall, Niall Horan". Zachtjes grinnik ik. "James Bond, Aangenaam kennis te maken. Ik ben Lauren Williams." Glimlach ik scheef naar hem. Opzich is hij best schattig, hij heeft een accent, dat maakt het nog schattiger. Ik geloof een Iers accent of in die richting. Ik ben niet zo goed in schatten of raden. Ik kijk Niall aan en haal een hand door mijn bruine haren.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis Tomlinson
    Bij mijn woorden dat ik mensen echt voor gek uitgemaakt zou hebben met dit, als ik er zelf niet zat, knikte ze instemmend. Mooi, ik was dus niet de enige die er zo overdacht. Niet dat ik dat verwacht had, want welke idiote geest had dan ook het idee om ons hier naartoe te sturen? Het was echt gekke werk en dan vooral de plaats die ze gekozen hadden. Het was dan nog wel een geluk dat we hier niet alleen waren. Ik schudde mijn hoofd en richtte mijn aandacht weer op Yasmin. Ze haalde haar schouders op en ik luisterde naar de woorden. 'Mijn ouders hadden me ervan verzekert dat het goed was voor me en dat ik het wel naar mijn zin zou hebben. Ik had ermee ingestemd, totdat ik die verdomde brief kreeg.' zuchtte ze en zette haar handen achter zich neer, waarna ze iets naar achteren leunde. Ik volgde haar voorbeeld, maar liet me gewoon achterover in het gras vallen. Zo keek ik naar de lucht, waar eigenlijk nog weinig van de zien was door het aantal bomen en bladeren. Ik keek weer opzij bij haar woorden. 'We moeten er maar het beste van maken Superman.' Ik knikte langzaam en gaf ook nog gelijk antwoord op haar eerdere woorden. 'Het klonk ook niet heel verkeerd tot die brief inderdaad. Maar misschien word het alsnog wel leuk. Al denk ik dat -dat het toch wel goed komt, want je lijkt me echt iemand, waar ik mee op kan schieten. En dat heeft natuurlijk alweer een voordeel. Als je natuurlijk niet anders over mij denkt, want ik blijf een lastig geval.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yasmin Jones
    Hij volgde mijn voorbeeld maar ging echt helemaal op het gras liggen waardoor hij keek naar de bladeren en de lucht. Hij knikte langzaam. 'Het klonk ook niet heel verkeerd tot die brief inderdaad. Maar misschien word het alsnog wel leuk. Al denk ik dat -dat het toch wel goed komt, want je lijkt me echt iemand, waar ik mee op kan schieten. En dat heeft natuurlijk alweer een voordeel. Als je natuurlijk niet anders over mij denkt, want ik blijf een lastig geval.' antwoordde hij. Ik zuchtte en liet me ook achterover op het gras zakken waarna ik mijn gezicht naar hem toe draaide. Ik bestudeerde zijn profiel terwijl ik antwoord gaf. 'Ik ben er zeker van dat we er samen alsnog iets leuks van kunnen maken.' zei ik zacht. 'Want jij lijkt mij ook heel aardig.' vulde ik het nog aan. Ik liet mijn ogen over zijn gezicht glijden, voor zover dat ging. Een licht stoppelige kaak met een strakke kaaklijn, grote ogen met lange wimpers en mooi gevormde lippen waren de dingen die mij opvielen. Zijn bruine haren zaten leuk en even dacht ik na. Geen jongen waar ik op zou vallen op het eerste gezicht, maar hij had toch een goede indruk achter gelaten. Ik draaide mijn gezicht weer naar de lucht boven ons en bedacht even wat ik nu kon zeggen.
    'Waar ben jij bang voor?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Malik
    Ze schud haar hoofd. 'Ik heb nog niet veel engs gezien.. Alleen als ik een huge spin zie, dan ben ik screwed', zegt ze. 'En ik heb mijn zaklamp mee met genoeg batterijen dus om mijn twede angst maak ik me ook geen zorgen', voegt ze er lachend aan toe. Dat waren dus haar angsten donker, en spinnen. Ik grinnik. Mijn eigen angsten vertel ik liever niet. Later misschien wel, maar nu nog niet. Het waren trouwens geen angsten, alleen een angst, water. Ik kon niet zwemmen, vandaar. 'Zullen we kennis maken met de anderen?' vroeg ik. Niet ver hier vandaan stond een groenen tent, de andere tenten waren net iets verder weg, dus de groente tent als eerst leek me het handigst. Bovendien kon ik daar 2 mensen zien zitten. Ik stond op en stak mijn hand naar haar uit zodat ik haar overeind kon trekken.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 20:37 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Louis Tomlinson
    Na mijn woorden had ik mijn blik weer op de lucht en de bladeren boven ons gericht. Ik hoefde namelijk ook niet opzij te kijken, om te weten dat ze zich ook achterover op het gras liet zakken. Ik merkte hoe ze me bestuurde en beet op mijn lip terwijl ik haar uitgesproken woorden tot me doorliet dringen. Voor mij doen was ik nu echt heel erg rustig en dat vond ik ergens wel fijn. Maar zelf wist ik ook dat het niet heel lang zo zou blijven. 'Als jij het ook zegt, dan moet het zeker ook goed komen.' zei ik met een glimlach. 'Ik hoop dat je niet meer van gedachten veranderd. Ik waarschuw je alvast, want ben net een klein kleuter en als je het vervelend vind worden, moet je het eerlijk zeggen.' voegde ik er nog aan toe. Heel even viel het stil, maar ik genoot ervan. Het was sowieso iets waar ik gelijk aan kon wennen, want was het helemaal niet gewend. Ik keek langzaam weer opzij en keek naar het meisje dat de komende tijd mijn 'partner in crime' zou zijn. Het beviel me tot nu toe wel.
    'Mijn angst?' vroeg ik zacht en dacht na. 'Ik ken dat woord niet, want heb niets voor niets de bijnaam Superman.' zei ik en keek toen vragend opzij. Het was vanzelfsprekend dat ik hetzelfde wilde weten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer