• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Morgen tot en met vrijdag ben ik op kamp x]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [ Okay, have fun!]


    •*• Lululu •*•

    BlueHeaven schreef:
    Maddison Fay Rylance
    Hij duwt zichzelf uiteindelijk overeind en haalt zijn ogen van me af, waarna hij m daarna weer aankijkt en ik grinnik ook even. Hij knikt dan als ik vraag of hij Harry is en hij kruipt uit de veel te kleine tent en gaat recht staan zodra hij weer buiten staat. I moet nu op kijken om hem aan te kijken en bijt even zacht op mijn onderlip. Hij steekt nu zijn hand uit en ik verwacht dat hij mijn hand wil schudden, maar inplaats daarvan pakt hij grijnzend mijn hand vast om daar een kusje op te drukken en ik bloos licht en grinnik even. 'Dat klopt, Harry Styles, aangenaam kennis te maken.' zegt hij en knik even trek mijn hand dan weer terug waarna hij plaats neemt op de boomstronk naast me. 'Ook aangenaam, het lijkt er dus op dat wij dan kamer- uhm, tentgenootjes zijn.' zeg ik grinnikend en lach even. 'En wat brengt jou op dit fantastische kamp?' hoor ik hem dan vragen terwijl een grinnik zijn mond verlaat en hij me schijn aankijkt. Ik kijk even naar voren en haal mijn schouders op en kijk Harry dan weer aan. 'Mijn ouders hebben me hiernaartoe gestuurd, ze zeiden iets van dat ik volwassener en zelfstandiger moet worden of zoiets, eerlijk gezegd, ik weet het niet precies, ik heb niet echt geluisterd.' zeg ik dan, het laatste toch wel lachend. 'En jij, je lijkt me ook niet echt bepaald een type voor hier.' zeg ik grijnzend en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Harry Styles.
    Een grijns verschijnt rond mijn lippen als ik zie hoe haar wangen lichtelijk rood kleuren. 'Ook aangenaam, het lijkt er dus op dat wij dan kamer- uhm, tentgenootjes zijn.' Zegt ze grinnikend, waarna ik knik. 'En ik denk dat ik daar totaal geen problemen mee heb.' Ik wiebel iets heen en weer omdat zo'n boomstronk nou niet echt helemaal comfortabel zit. 'Mijn ouders hebben me hiernaartoe gestuurd, ze zeiden iets van dat ik volwassener en zelfstandiger moet worden of zoiets, eerlijk gezegd, ik weet het niet precies, ik heb niet echt geluisterd.' zegt ze na mijn vraag. 'En jij, je lijkt me ook niet echt bepaald een type voor hier.' zegt ze grijnzend. Ik schud direct mijn hoofd. 'Dat klopt inderdaad, maar mijn moeder vond dat ik maar eens wat meer moest gaan doen dan bank hangen en mooie vrouwen bekijken. Dus tsja, zo ben ik hier terecht gekomen. Maar ik denk niet dat het er echt veel beter op gaat worden, helemaal niet als ik zie hoe we hier moeten leven...' Nee, die tent zou sowieso al niets worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Ik reageer straks...Ik moet leren voor morgen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Het moment dat ik haar armen ook om mijn middel voelde, wist ik dat het goed was. Dat zij zelf ook behoefte had aan een knuffel en ik het toch ook goed aanvoelde. Op sommige momenten zat ik er namelijk nog wel eens naast. Door dit alles wist ik ook dat dit allemaal wel goed zou komen. Mijn greep verstrakte automatisch toen ze voorzichtig haar hoofd op mijn schouder legde, na het knikken als antwoord op mijn woorden. 'Ik beloof je Lou, we gaan er samen iets leuks van maken, hoe zwaar het ook word. We komen hier samen doorheen.' zei Yasmin en bedacht zich daarna vast even hoe raar het klonk. Maar ondanks dat was het wel geruststellend, al was het ook niet meer dan de waarheid. 'Dat beloof ik jou ook. Het is iets wat volgens mij niet al te moeilijk gaat worden, want tot nu toe gaat het goed.' zei ik zachtjes waarna ik heel kort mijn blik de tent liet doorgaan. Hoe lang was dat nog zo? Heel zacht begon ik een of ander liedje te zingen. Het was automatisme om ons beide toch nog wat gerust te stellen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maddison Fay Rylance
    IK lach even naar zijn woorden en schut mijn hoofd. ' Ik stelde me je niet echt voor als zo'n type die de hele dag op de bank hangt, alhoewel ik dat tweede wel had verwacht.' lach ik en kijk dan even naar het dichtbegroeide bos om ons heen en zucht. Ik heb een hekel aan kamperen, tenten en alles wat door in de buurt bij komt, ja ik ben een verwend kind... 'Ik denk dat het inderdaad niet echt beter gaat worden ja, ik heb het gevoel dat ik nu in de wildernis moet gaan leven.' lach ik dan toch even en kijk dan weer naar Harry. 'Weet jij iets wat we kunnen doen om ons te vermaken?' mompel ik dan en kijk wat verveeld voor me uit en dan weer naar Harry, misschien dat hij iets weet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    | Sorry. Ik wil me graag uitschrijven, ik heb het op school nogal druk en ook veel privéproblemen. Sorry. |

    [Het, echt stil hier! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hazza? En Lieke, weet jij nog iets wat we ze kunnen laten doen??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik reageer zo. ^^
    Hersheys -> Essink.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oke, ga ook even naar boven en kom dan terug op mijn mobiel.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WishingLarry schreef:
    Louis Tomlinson
    Het moment dat ik haar armen ook om mijn middel voelde, wist ik dat het goed was. Dat zij zelf ook behoefte had aan een knuffel en ik het toch ook goed aanvoelde. Op sommige momenten zat ik er namelijk nog wel eens naast. Door dit alles wist ik ook dat dit allemaal wel goed zou komen. Mijn greep verstrakte automatisch toen ze voorzichtig haar hoofd op mijn schouder legde, na het knikken als antwoord op mijn woorden. 'Ik beloof je Lou, we gaan er samen iets leuks van maken, hoe zwaar het ook word. We komen hier samen doorheen.' zei Yasmin en bedacht zich daarna vast even hoe raar het klonk. Maar ondanks dat was het wel geruststellend, al was het ook niet meer dan de waarheid. 'Dat beloof ik jou ook. Het is iets wat volgens mij niet al te moeilijk gaat worden, want tot nu toe gaat het goed.' zei ik zachtjes waarna ik heel kort mijn blik de tent liet doorgaan. Hoe lang was dat nog zo? Heel zacht begon ik een of ander liedje te zingen. Het was automatisme om ons beide toch nog wat gerust te stellen


    Yasmin Jones
    'Dat beloof ik jou ook. Het is iets wat volgens mij niet al te moeilijk gaat worden, want tot nu toe gaat het goed.' zei hij zachtjes waarna ik zag dat hij zijn blik even door de tent liet glijden. Ik hoorde zijn stem zachtjes een liedje zingen, geen idee welke, maar het stelde me gerust. Ik luisterde naar zijn zachte stem die de tent vulde en ging voorzichtig en bijna onbewust dichterbij hem zitten om mijn hoofd weer op zijn schouder te laten leunen. Zijn stem stelde me gerust, die knuffel van net al helemaal. Ik luisterde naar wat hij zong en op een gegeven moment herkende ik het en begon zachtjes mee te zingen. Toen het liedje afgelopen was ging ik weer rechtop zitten en keek hem even grijnzend aan. 'Je kan zo mooi zingen Lou.' zei ik zacht. Ik vroeg me af hoe het zou lopen tussen ons. Tot nu toe vond ik hem echt een leuke jongen en werd hij beter met elke actie die hij uitvoerde en alles wat hij zei. Ik zuchtte en ging op mijn matras liggen. 'Lou? Je moet echt iets doen met je stem.'

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:34 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles.
    'Dat tweede? Oh nee, zei ik dat echt? Dat bedoelde ik totaal niet zo, ik kijk nooit naar vrouwen, hoe kom je erbij. Stiekem ben ik namelijk gay.' Een grinnik kon ik helaas niet tegenhouden, waardoor ze nu al wel zou weten dat ik het niet meende. 'Ik denk dat het inderdaad niet echt beter gaat worden ja, ik heb het gevoel dat ik nu in de wildernis moet gaan leven.' Lacht ze en kijkt me aan. Ik knik langzaam. 'Ja, dat gevoel heb ik ook, sowieso vind ik kamperen niets.' Vroeger al niet, ik zat liever in een hotel met een lekker zwembad waar je de hele dag in kon hangen. 'Weet jij iets wat we kunnen doen om ons te vermaken?' Mompelt ze dan. 'Ik weet wel iets leuks,' ik wiebel met mijn wenkbrauwen en een grijns verschijnt rond mijn lippen, waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee, grapje, misschien kunnen we wat rond kijken?' Veel meer wist ik anders ook niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Fay Rylance
    'Dat tweede? Oh nee, zei ik dat echt? Dat bedoelde ik totaal niet zo, ik kijk nooit naar vrouwen, hoe kom je erbij. Stiekem ben ik namelijk gay.' zegt hij dan en moet duidelijk een grinnik tegenhouden, waardoor het overduidelijk is dat hij het niet meende, maar ik daarin tegen grinnik gewoon even en schud mijn hoofd en schiet kort in de lach na het laatste wat hij zegt. 'Natuurlijk Harry, en ik geloof in sprookjes. Maar ik denk dat we beiden wel beter weten.' zeg ik grijnzend met een speelse knipoog. Hij knikt dan langzaam als ik zeg dat het waarschijnlijk niet echt beter gaat worden en ik nu het gevoel heb dat ik in een soort wildernis moeten gaan leven. 'Ja, dat gevoel heb ik ook, sowieso vind ik kamperen niets.' zegt hij dan en op mijn beurt knik ik dan ook. 'Geef mij maar een luxe hotel, zwembad, noem meer op.' glimlach ik even, ohh, wat heb ik daar nu zin in, al ben ik pas een half uur/uur hier.. 'Maar inplaats daarvan zitten we in een bos, in een tent, met insecten, en ga maar door, alles behalve luxe dus. Maar we moeten er maar van maken wat we kunnen, niet?' zeg ik dan met een klein glimlachje. 'Ik weet wel iets leuks,' Antwoord hij dan met een wenkbrauw wiebel en grijns rond zijn lippen als ik vraag wat we kunnen gaan doen hier. En al snel schud hij zijn hoofd en ik ook. 'Ik denk het niet Harry.' zeg ik dan toch nog even en grijns weer. 'Nee, grapje, misschien kunnen we wat rond kijken?' zegt hij dan en ik knik even, we weten duidelijk ook niet veel meer wat we hier kunnen doen.. Ik sta dan op en loop alvast wat naar voren en draai me dan om naar Harry, kom je?' vraag ik dan met een glimlachje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Maar ik ben echt gay, kijk die jongen daar,' ik wees naar een van de jongens die buiten voor hun tentje zaten. 'Hij is best wel leuk, vind je niet? Misschien...' Ik wiebelde opnieuw met mijn wenkbrauwen waarna ik mijn hoofd schudde. 'Nee, je hebt gelijk. Ik heb het liever op leuke meisjes zoals jij.' Net zoals zij net deed schonk ik haar een speelse knipoog voordat ik iets achterover leunde. Ik knik, waarna ik glimlach. 'Wie weet is hier in de buur wel een meertje waar we zouden kunnen zwemmen?' Eerlijk gezegd is het al best wel warm aan het worden en misschien was het dan leuk om ook met de rest kennis te maken. Tenslotte zaten hun ook hier "vast". 'Awh, waarom niet? Vind je me niet leuk genoeg?' Ik kan een grinnik niet onderdrukken en ik kijk Maddison aan als ze recht op gaat staan. 'Kom je?' Vraagt ze met een glimlachje, waarna ik knik en ook rechtop ga staan. Als ik naast haar sta, merk je pas dat ik veel langer ben dan haar. 'Kleine,' grinnik ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you