• Hey mensjes,

    Ik wil dus in augustus naar Abunai met een vriendin, en we gaan cosplayen als Matryoshka.
    Weet iemand waar de cosplay kunnen vinden, MET broek erbij?
    Ik vind alleen zonder broek, en het is hartstikke duur.
    (Ik heb trouwens geen eBay account want ik heb geen creditcard en mijn moeder wil er geen aanmaken want dan moet je je creditcard nummer zo geven.)

    Als alles te duur is, koop ik trouwens gewoon de hoodie plain en teken ik er zelf het Matryoshka gezicht op.

    Matryoshka is heeeeeel makkelijk om te maken ik heb er zelf ook 3 gemaakt (3 vesten)
    je moet gewoon een leeg vest kopen en vilt of textiel verf ofzo (lege vesten kun je kopen bij de c&a v&d enz)
    voor de broek een simpele sport broek doet wonderen haha.
    het is zegmaar een beetje zonde om iets voor duur te kopen wat je zo makkelijk kan maken, veel succes met zoeken verder ^^

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 17:59 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    Je hebt voor ebay geen creditcard nodig, voor amazon wel. Voor ebay volstaat een normale pinpas maar je moet wel een Paypal account hebben and yes, daarvoor moet je 18 jaar en ouder zijn.
    Maar ik zou kijken naar een manier om dat zelf in elkaar te flansen. Je hebt textielverf, je kan ook een patroon uitknippen. Ik speel al enige tijd met de gedachte om ooit Hashirama (hokage outfit) te gaan cosplayen als ik daar zin, tijd en geld voor heb en ik moet het voor elkaar spelen om een haori in elkaar te flansen (iets dat ik ook over een top of shirt zou kunnen dragen because haoris are awesome - en een rode maxi jurk. Dan ben je al een heel eind en hoef ik geen veel te dure outfit te gaan halen waarvan de kleur toch niet overeen komt met z'n outfit :'D.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 16:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yay, ik ga ook naar Abunai (:


    Tijd voor koffie.

    Hashirama schreef:
    Je hebt voor ebay geen creditcard nodig, voor amazon wel. Voor ebay volstaat een normale pinpas maar je moet wel een Paypal account hebben and yes, daarvoor moet je 18 jaar en ouder zijn.
    Maar ik zou kijken naar een manier om dat zelf in elkaar te flansen. Je hebt textielverf, je kan ook een patroon uitknippen. Ik speel al enige tijd met de gedachte om ooit Hashirama (hokage outfit) te gaan cosplayen als ik daar zin, tijd en geld voor heb en ik moet het voor elkaar spelen om een haori in elkaar te flansen (iets dat ik ook over een top of shirt zou kunnen dragen because haoris are awesome - en een rode maxi jurk. Dan ben je al een heel eind en hoef ik geen veel te dure outfit te gaan halen waarvan de kleur toch niet overeen komt met z'n outfit :'D.
    '
    Ja, waarschijnlijk ga ik het ook zelf maken. Maar nu:

    Zo'n rokje. Want een hoodie is al één ding op een dag in augustus, like hell I'm gonna wear full training outfit.
    Ik koop ook een rood of groen T-shirt voor onder mijn hoodie en pimp die ook Matryoshka stijl, voor het geval dat het die dag heel warm is, dan kan ik mijn hoodie uitdoen zonder mijn Matryoshka-stijl te verlizen.

    Weten jullie ook waar ik zo'n rok vind? 'bout 10 inch above the knee, of zo. Niet te kort, wel boven de knie.

    Abunai, Abunai! _O_
    Ik ga daar ook heen, beter gaan we even meeten met Q.-mensjes! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Abunai, Abunai! _O_
    Ik ga daar ook heen, beter gaan we even meeten met Q.-mensjes! :'D
    ]
    Lol ik ga met een groepje, gok ik. Maar er gaan sowieso nog twee mensen die ik ken van school, als ik daar ook nog Q-ers tegenkom kan het niet meer stuk.

    Is dat niet zo'n simpel zwart stof achtige rokje? ;o Is hij te lang dan kan je hem alsnog oprollen van boven, of zie ik dat verkeerd? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Is dat niet zo'n simpel zwart stof achtige rokje? ;o Is hij te lang dan kan je hem alsnog oprollen van boven, of zie ik dat verkeerd? (:

    Een rokje oprollen, kan dat wel? :"D
    Van boven, nvm

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 18:56 ]