• Tiener van school gestuurd om verkering

    Een Amerikaans meisje werd kort na haar achttiende verjaardag aangeklaagd en van school gestuurd. Ze had al enige tijd verkering met een drie jaar jongere klasgenote.

    De 18-jarige Kaitlyn Hunt uit Sebastian, in de Amerikaanse staat Florida, had al sinds het begin van het schooljaar, toen ze nog 17 was, verkering met een klasgenote die zo’n drie jaar jonger is.
    Kort na haar achttiende verjaardag werd Hunt op verzoek van de ouders van haar vriendinnetje gearresteerd, op beschuldiging van het seksueel lastigvallen van een minderjarige. Bovendien werd ze op verzoek van de ouders van het meisje van school gestuurd.
    Idioten
    De moeder van Hunt is woedend en heeft op Facebook een pagina geopend voor haar dochter. "Ze willen mijn dochter vernietigen", aldus de woedende moeder. "Ze zijn van mening dat mijn dochter hun dochter lesbisch heeft gemaakt. Ze zijn religieuze idioten die denken dat het verkeerd is om homo te zijn en ze geven mijn dochter de schuld."
    De openbare aanklager zou Kaitlyn een deal hebben aangeboden, die bestaat uit twee jaar huisarrest en een jaar voorwaardelijk. Gaat ze daar voor vrijdag niet op in dan moet ze voor de rechter verschijnen.
    Petitie
    De familie van Hunt is inmiddels een petitie begonnen waarin gevraagd wordt om de aanklacht te laten vallen, zo meldt MSN Now.

    Bron: nu.nl


    Belachelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    --'


    comfort in c h a o s

    Heb ik gelezen. This is still the world and it's fucking ridiculous. 2013 and we still have homophobes fucking everywhere.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jezus, dat soort dingen zijn echt belachelijk. Gelukkig heeft die Kaitlyn tenminste een moeder die achter haar staat. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ronduit belachelijk -__-'


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    And that's exactly why I want to kill people sometimes ._.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het gebeurt ook wel lekker in het slimste land zeg :X
    Amerika, als je eens wist hoeveel idioten daar wonen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Escritura schreef:
    Heb ik gelezen. This is still the world and it's fucking ridiculous. 2013 and we still have homophobes fucking everywhere.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Chekhov schreef:
    And that's exactly why I want to kill people sometimes ._.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Amerika weer eens hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Jezus, dat soort dingen zijn echt belachelijk. Gelukkig heeft die Kaitlyn tenminste een moeder die achter haar staat. (no_chears)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het wordt wel heel moeilijk om geen vooroordeel te vormen over Amerikanen.

    Dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik ga maar eens even die petitie ondertekenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Square schreef:
    Jezus, dat soort dingen zijn echt belachelijk. Gelukkig heeft die Kaitlyn tenminste een moeder die achter haar staat. (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dit geeft me echt kippenvel, zo debiel vind ik het.
    Die ouders van dat andere meisje sporen echt niet. Iedereen die dit leest, begrijpt toch dat ze dit gewoon expres deden, omdat ze zo homofoob zijn? Stom Amerika. Ze mogen zichzelf dan het beste land ter wereld vinden, met hun normen en waarden is echt een hoop mis.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je hebt der van die mensen bij die gewoon niet echt sporen...
    Sorry maar laat kinderen lekker kind zijn, als ze verlieft zijn kan je dat NIET VERBIEDEN!!!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Oh mijn God... :l


    Caution first, always.