• Tiener van school gestuurd om verkering

    Een Amerikaans meisje werd kort na haar achttiende verjaardag aangeklaagd en van school gestuurd. Ze had al enige tijd verkering met een drie jaar jongere klasgenote.

    De 18-jarige Kaitlyn Hunt uit Sebastian, in de Amerikaanse staat Florida, had al sinds het begin van het schooljaar, toen ze nog 17 was, verkering met een klasgenote die zo’n drie jaar jonger is.
    Kort na haar achttiende verjaardag werd Hunt op verzoek van de ouders van haar vriendinnetje gearresteerd, op beschuldiging van het seksueel lastigvallen van een minderjarige. Bovendien werd ze op verzoek van de ouders van het meisje van school gestuurd.
    Idioten
    De moeder van Hunt is woedend en heeft op Facebook een pagina geopend voor haar dochter. "Ze willen mijn dochter vernietigen", aldus de woedende moeder. "Ze zijn van mening dat mijn dochter hun dochter lesbisch heeft gemaakt. Ze zijn religieuze idioten die denken dat het verkeerd is om homo te zijn en ze geven mijn dochter de schuld."
    De openbare aanklager zou Kaitlyn een deal hebben aangeboden, die bestaat uit twee jaar huisarrest en een jaar voorwaardelijk. Gaat ze daar voor vrijdag niet op in dan moet ze voor de rechter verschijnen.
    Petitie
    De familie van Hunt is inmiddels een petitie begonnen waarin gevraagd wordt om de aanklacht te laten vallen, zo meldt MSN Now.

    Bron: nu.nl


    Belachelijk.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Macavity schreef:
    We live in a fucked up world.


    Goh? :P
    Wat gaf de hint?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Goh? :P
    Wat gaf de hint?


    Sorry?


    Miep

    Dit is echt zielig. Ik heb de petitie ook ondertekend.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Dit is echt zielig. Ik heb de petitie ook ondertekend.


    Some people are art and do art at the same time

    Macavity schreef:
    (...)

    Sorry?


    Persoonlijk vind ik het nogal een open deur die je intrapt.
    Niet dat ik het hatelijk bedoelde.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het nogal een open deur die je intrapt.
    Niet dat ik het hatelijk bedoelde.


    Misschien dat dat de bedoeling was? Het is een understatement c:


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Misschien dat dat de bedoeling was? Het is een understatement c:


    Dat kan :P
    Ik heb ook niets te klagen hoor.
    Vroeg me alleen sarcastisch af wat de hint was.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat kan :P
    Ik heb ook niets te klagen hoor.
    Vroeg me alleen sarcastisch af wat de hint was.


    En nu geef ik serieus antwoord op de vraag. Gewoon het feit dat er zulke mensen bestaan. Of dat er mensen bommen gooien. Wij mensen zijn zo fucked up. Egoïstisch. We vernielen alles. En we waren de rentmeesters van de wereld, de kroon op de schepping. Daarom.
    Wauw. Column onderwerp (:
    OT. Petitie ondertekend.


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    En nu geef ik serieus antwoord op de vraag. Gewoon het feit dat er zulke mensen bestaan. Of dat er mensen bommen gooien. Wij mensen zijn zo fucked up. Egoïstisch. We vernielen alles. En we waren de rentmeesters van de wereld, de kroon op de schepping. Daarom.
    Wauw. Column onderwerp (:
    OT. Petitie ondertekend.


    Jaa, dat klopt en ik ben bang dat ik het alleen maar met je eens kan zijn. Wij mensen zijn zo en daar is het onderwerp van het topic een heel goed voorbeeld van.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    DarkSavior schreef:
    Amerika weer eens hé?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Petitie prognose:
    37,006 mensen hebben ondertekend
    12,994 mensen nog nodig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ondertekend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O ja, wat is Amerika toch vrij. Behalve als je vrouw, lesbisch, homo, niet-religieus, islamitisch, communistisch of tegendraads bent.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb getekend trouwens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O ja, wat is Amerika toch vrij. Behalve als je vrouw, lesbisch, homo, niet-religieus, islamitisch, communistisch of tegendraads bent.


    Je vergat niet-blank. En Mexicaan. Vooral Mexicaan!


    quidquid excusatio prandium pro