• Dump hier je leuke stories
    Maak niet uit wat voor !

    Ik moet gewoon weer een volle lijst hebben :)


    Live is what you make, so make it beautiful

    JustShy schreef:
    Dump hier je leuke stories
    Maak niet uit wat voor !

    Ik moet gewoon weer een volle lijst hebben :)


    Live is what you make, so make it beautiful




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:31 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.


    Hotel Atkinson
    Dit verhaal gaat over de zeventienjarige Evelyn.
    Wanneer ze met haar gezin op vakantie gaat naar Amerika, gebeurt er iets raars wanneer ze in de lift is. Hij eindigt op de dertiende verdieping.
    De dertiende verdieping bestaat niet, want Amerikanen geloven dat deze verdieping ongeluk brengt. De dertiende verdieping staat niet vastgelegd op blauwdrukken van het hotel en ook wanneer je de trap neemt, ga je van de twaalfde naar de veertiende verdieping.
    Hoe is dit mogelijk?
    In eerste instantie denkt Evelyn dat het onzin is, vermoeid van de reis en niets meer dan dat, maar ze begint te twijfelen wanneer het niet alleen haar overkomt.


    • Horror
    • Onbekende personen
    • Post regelmatig (tegenwoordig weer, het lag heel even stil)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Autumn Leaves


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Half past dead || Link






    If we could only have this life for one more day
    If we could only turn back time

    You know I'll be your life
    Your voice
    Your reason to be
    My love, my heart
    Is breathing for this
    Moment in time
    I'll find the words to say
    Before you leave me today









    Het leven lijkt zo gemakkelijk, maar niets is minder waar. Het is een strijd waar je niet zelf voor hebt gekozen en toch zul je moeten vechten tot het einde. Er is geen optie om te stoppen of voor iets anders te kiezen. Je word geboren en zult de dood ingaan met deze strijd. Je toekomst staat al vast, alleen kan je deze naar eigen keuze invullen.
    Bij de een zal dat makkelijker gaan dan bij de ander. De een heeft het leven waar de ander van droomt, maar nooit zult krijgen.Tenminste niet met de instelling die ze hebben. Niet door zichzelf, maar door de mensen om zich heen.


    Nederlands geschreven en gesproken.
    Gebaseerd op eigen ervaringen,
    Andere gebeurtenissen om het verhaal compleet te maken.
    Geschreven door: WishingLarry
    16+, zelfbeschadiging, depressie, eetproblemen, pesten, drugs, alcohol en alles wat erbij hoort zal erin voorkomen.
    Lezen op eigen risico, want ik ben nergens verantwoordelijk voor.
    Het kan altijd nog een bromance verhaal worden. Dat ligt aan de verdere verhaallijn,
    maar wees erop voorbereid.
    Neem abo, want ik waarschuw niet.
    One Direction bestaat niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    Ik heb ook een heleboel HP fanfic en wat afgelopen OP verhalen, onder andere. Hier staan al mijn verhalen op een rijtje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Laat je vooral niet afschrikken door de ''Ft. Harry Potter'' want Draco heeft absoluut de hoofdrol opgeist :)













    You made me change.
    Nobody ever could.
    And I'd rather be loved by you than serve The Dark Lord.
    And you're the only who knows me that way.
    Let's keep it with that.

















    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.



    IIIIII



    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven




    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Allemaal ALL leeftijden, fantasy en onbekende personen (jup, ik voel me origineel ;) )


    In a network of power
    Four people collide
    All bound by the past
    They'll have to fight

    In secret.

    Clam.




    Er zijn er acht, zoals jij
    Acht vertegenwoordigers
    Acht kinderen
    Vechtend over Lotis
    Ieder zijn eigen element

    De jouwe, is Clava: Het vuur, het licht en de warmte van deze wereld.



    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.

    Één was een marteling, maar drie... En dan nog te bedenken dat ze overal konden zijn, onbewust afwachtend tot het lot hen bij elkaar zou brengen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zij die achterbleven
    Lang geleden heeft de mensheid haar geboortegrond vaarwel gezegd. Zij vertrokken naar de sterren om opnieuw te beginnen en lieten de aarde vol gif en vuil achter. Helaas lieten ze niet alleen afval achter, maar ook de mensen die de dure ‘verhuis’ niet konden betalen. Nu zes eeuwen later, vechten deze achterblijvers nog steeds om te overleven. Dieren zijn zeldzaam, water is vaak ondrinkbaar en struiken zijn er nauwelijks. Iedereen moet vechten om te overleven, een gevecht dat de meesten alleen moeten voeren. Judith is één van hen.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    De plaatjes zijn aanklikbaar.



    Een fictief land wordt bestuurd door De Raad. Deze Raad bestaat uit negen leden, waarvan één de Spreker is, en één Voorzitter.
    Zorg ervoor dat je weet wat de Raad is, en zorg er vooral voor dat De Raad niet weet wie jij bent.
    Haar wraak overtreft al je nachtmerries.


    &


    Ik laat mijn blik nog eens over Nicks lichaam glijden en merk dat hij me aankijkt. Zijn ogen staan vol haat en zijn bebloede lippen vormen woorden die ik niet kan verstaan – ik weet echter precies wat hij wil zeggen.
    Je gaat eraan.


    I just killed my boyfriend is een psychologisch verhaal dat al een paar jaar af is, en Stad des doods is een thriller waar elke dag minstens één hoofdstuk bij komt.


    Nothing tastes better than a good story

    Hey, ik heb hier 3 stories, misschien zit er wel wat voor je tussen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    http://www.quizlet.nl/stories/103306/for-my-little-sister/

    sorry, ik heb nog geen officiele cover dus ik houd het simpel xD


    Music is life :)