• Dump hier je leuke stories
    Maak niet uit wat voor !

    Ik moet gewoon weer een volle lijst hebben :)


    Live is what you make, so make it beautiful



    KissNJHoranx & hiscurls ||
    One Direction bestaat niet ||
    Nederlands geschreven ||
    Nederlands gesproken ||
    Soundtrack ||


    night thinking, day dreaming

    hiscurls schreef:


    KissNJHoranx & hiscurls ||
    One Direction bestaat niet ||
    Nederlands geschreven ||
    Nederlands gesproken ||
    Soundtrack ||





    +abo


    Live is what you make, so make it beautiful

    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Een ontroerend verhaal over een jong meisje dat haar weg zoekt in een wereld waar iedereen vanalles van je verwacht.
    Bekijk het zeker eens!
    Dankje :3


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy



    "Somewhere there must be
    someone who'll love me."


    "Everyone deserves true love"



    - Alle eer en rechten gaan naar Disney
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Veel leesplezier


    Link to the story: click here


    26 - 02 - '16

    Pagina drie.



    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:38 ]

    Sempra schreef:
    Pagina drie.



    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?





    Spannend ik neem abo


    Live is what you make, so make it beautiful

    Guinevere||Wolfpack



    Bijna zolang als ze zich kan herinneren heeft ze al in het bos gewoond. Haar ouders hebben haar achtergelaten hier, in het bos van La Push. In de stad word ze gezien als een buitenstaander waarmee je niet hoort te praten. Maar alles verandert, ze krijgt werk en langzaamaan begint ze vrienden te worden met een paar van de jongens uit het reservaat. Heel langzaam word ze steeds meer gerespecteerd en begint ze er zelf bij te horen. Maar is het wel slim om erbij te horen? De geheimen van haar vrienden hebben akelig veel te maken met haar geheimen. En niet op een goede manier.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    JustShy schreef:
    (...)




    Spannend ik neem abo


    Dankje, dat waardeer ik heel erg (:

    mijn verhaal gaat over lizzy, ze heeft een beste vriendin elise en is een grote fan van one direction. Ze koopt samen met haar vriendin tickets voor hun eerste concert en heeft echt zin om te gaan. Op een dag krijgt lizzy ineens enorme buikpijn, ze blijft dus thuis en hoopt dat het wel over zal gaan. Maar na een paar dagen is haar buikpijn nog steeds niet beter, integendeel, het wordt alleen maar erger. Het wordt ondragelijk. Als lizzy dan ook nog eens flauw valt, rijdt haar moeder met haar naar het ziekenhuis. Daar stellen ze vast dat lizzy kanker heeft, ze moet zware chemo krijgen en is er helemaal kapot van. Het enige wat haar soms nog opvrolijkt zijn de tweets van one direction. Haar beste vriendin elise probeert er alles aan te doen om lizzy er terug bovenop te krijgen en probeert een reactie te krijgen van de jongens op haar tweet.
    Ik weet dat het misschien niet zo aanlokkelijk klinkt, maar zou je het misschien toch willen lezen, het verhaal is in het begin drama en daarna romantiek en vriendschap. Ik schrijf regelmatig een nieuw hoofdstuk, ik probeer om elke dag iets te posten, er gebeurt soms ook een onverwachte wending zodat het verhaal interessant en spannend blijft. Ik hoop dat je het misschien wil lezen.
    http://www.quizlet.nl/stories/115180/friends-and-boyfriends--harry-styles/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hij is nog niet af, maar ik garandeer je dat het echt een hele leuke storyline is! (het is wel in het engels). Ook handig om te weten dat het zich afspeelt in Westeros van A Game Of Thrones.
    Story

    En van mijn vriendin, die gaat ook over A Game Of Thrones. Deze is wel in het NL
    Story 2


    Whut

    Let me feel it



    I don't know why we all hang on to something we know we're better off letting go.

    It's like we're scared to lose what we don't even really have.

    Some of us say we'd rather have that something than absolutely nothing,

    but the truth is; to have it halfway is harder than not having it at all

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 19:43 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.


    Maybe my look changed, but my heart didn't



    Trailer

    When they meet, Sophie has no interest in a longterm relationship. Neither does Harry.
    But do they both mean it?



    Written by Arachme.
    Starting Summer 2013.
    If you want to read it in English: click


    Lis.

    Als je van Hp houd is dit wel een leuke verhaal:
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/116662/the-marauders-my-twin-sister-is-going-to-hogwarts/[/url]

    Dit is de eerste leerjaar van Liza Potter. Liza is de tweeling zus van James Potter en ze kunnen zo niet met elkaar om gaan. In haar eerste jaar leert ze ook meteen Lily Evans kennen en kan meteen goed met haar opschieten, maar dan ontmoet ze een jongen genaamd Sirius Black en met hem kan ze totaal niet vinden in tegen stelling tot haar broer James. Hoe zou deze eerste leerjaar voor haar uit pakken en zou ze ook wilde avonturen leven?

    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 30/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!


    Als je liever variatie wilt dan is deze beter... Hier staan verschillende verhalen in SA..
    http://www.quizlet.nl/stories/116593/stand-alones/


    (Ik heb nu een algemene vraag, hoe doen jullie dat? Je weet wel zo'nlink dat je alleen maar op het plaatje hoeft te klikken en dan kom je bij je verhaal?)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 15:01 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rated H for Horan

    Face the wall

    Libido

    Staat een beschrijving bij. Geloof ik.


    Searching heavens for another earth