• Dump hier je leuke stories
    Maak niet uit wat voor !

    Ik moet gewoon weer een volle lijst hebben :)


    Live is what you make, so make it beautiful



    Illusions and Dreams

    We stopped checking for monsters under the bed when we realized they were inside of us.

    Mensen hadden de handen voor hun mond geslagen en de familie was in droefenis, terwijl bij de jongen geen moment was dat hij tranen moest laten om het verlies van zijn zogenaamde vriend. Er was niets of niemand meer die hem in de weg zou staan, en als dat zo mocht zijn dan hoefde dat nooit langer meer te duren. Niet zolang hij ze ombracht en de kleinste sporen van misdaad uit kon wissen als grafisch materiaal op een schoolbord.

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hier heb ik er één:



    Demon experiment

    Een online spel.
    Gebaseerd op de beroemde World of warcraft en perfect world.
    Een wereld dat over de hele wereld word gespeeld.

    Het lot die hun nemen wordt bepaald met de tijd.

    Dit verhaal gaat over Matthew die zijn leven op het spel zet om terug te keren naar de gewone wereld.

    Dit is Demon Experiment.

    Stomme beschrijving

    plaatje doet het zeker niet

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:49 ]


    Vampire + Servant = Servamp





    CAN'T RUN, CAN'T HIDE.

    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK

    Ik heb een fantasy van nu 10 hoofdstukken. Is misschien een leuk verhaal om aan je lijst toe te voegen, ik probeer origineel te blijven en het liefst te verrassen met mijn hoofdstukken.

    [url=(link http://www.quizlet.nl/chapters/1039302/enter-my-thoughts/)] Inleiding My Eternity [/url]

    " class="bbcode_url" target="_blank">http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/



    klikkerdeklik :D

    in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....

    maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied en alle hoofdkwartieren leid van de beruchte Tempeliers?
    jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
    maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
    jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in
    ….


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    I'm Right here. Why can't you see me?
    Maya viel nooit erg op. Altijd alleen. Soms leek het wel alsof haar ouders niet wisten da ze bestond.
    Maya wilt dat dit verandert. Ze wilt gezien worden. Gehoord worden. Niet langer ontzichtbaar zijn.
    Op een dag word het allemaal erger. Haar ouders negeren haar compleet en ze krijgt steeds meer het gevoel dat ze ontzichtbaar is. Tot dat er een nieuw meisje in de stad komt.


    Soundtrack:

    Even when you can't see me i'll be there for you. I'll be always in your heart ,but you don't know that i exist~ Maya Green

    http://www.quizlet.nl/stories/111678/im-right-here-why-cant-you-see-me/


    You're a Vampire????
    fanfiction van de film met een eigen personage erbij) Jennifer leeft een normaal leven (als je een leven van een 15 jarige vampier normaal kunt noemen) Waarneer ze met haar 2 beste vrienden (Ethan Morgan & Benny Weir) een geheim van Ethans babysitter te weten komen wordt het moeilijker het hare geheim te houden. Fanfiction van my babysitter's a vampire the movie.



    http://www.quizlet.nl/stories/110782/youre-a-vampire/


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    My story :)



    Melissa is een normaal zestienjarig meisje, met de nodige probleempjes. Ze heeft een perfect leven: perfect gezin, goede vrienden en haar familie is niet arm dus ze heeft alles wat haar hartje begeert. Je zou ook kunnen zeggen dat ze gewoon verwend is.
    Maar langzaam begint alles haar tegen te werken, niks gaat meer zoals zij het wil of hoe het hoort te gaan. Alle kleine dingen escaleren tot iets groters, ze raakt alles kwijt. Uiteindelijk herkent ze zichzelf niet eens meer terug...

    http://www.quizlet.nl/stories/116099/wrong-ways-of-love/

    Tijd Is Relatief || Viktor Fischer

    Okee, dus ik ben ontzettend slecht in covers maken, dus die heb ik niet :$
    Vandaar alleen de link :)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:45 ]


    Legendary

    -

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:48 ]


    Chasing goals.

    Square schreef:

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    Ik heb ook een heleboel HP fanfic en wat afgelopen OP verhalen, onder andere. Hier staan al mijn verhalen op een rijtje. ^^


    Mijn complimenten voor de cover-maker ! (:
    Heel mooi !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Yakira

    "Zijn donkere ogen namen mij peilend op en zijn lippen krulden lichtjes, geamuseerd en tevens ook vol ironie. 'Het is misschien moeilijk om te geloven - vooral voor jou - dat je hier niet de enige bent.'
    Ik glimlachte om zijn woorden. 'Ach, dat je dat niet weet... Ik ben nooit de enige geweest, lieverd.'
    Hij boog zich naar me toe, niet in de verste verte van zijn stuk gebracht. Ik vroeg me af of je hem überhaupt kon raken met wat dan ook. Niemand was zoals Zivah, iedereen had een zwakke plek. Ik kende de mijne maar al te goed. Hij bracht zijn lippen dicht bij mijn oor en fluisterde: 'Blijf uit mijn buurt.'
    Emotieloos keek ik weer in zijn ogen. 'Nee.'
    "


    Na het overlijden van hun vader verhuizen de drie zusjes Chaia, Yakira en Zivah, naar het Franse platteland. Ze trekken in bij hun tante Pelonite, die woont op het landgoed van Charleroi. Het landhuis is een huis vol geheimen, mystiek en duisternis. Het houdt je gevangen binnen zijn muren, probeert je kapot te maken, laat je dingen zien en horen die er niet zijn. Het tij keert en alle logica laat Yakira in de steek. Ze sluit vriendschap met mensen die te tot voorkort niet uit kon staan, pendelt elke dag met tegenzin heen en weer tussen school en het huis van haar tante, zoekt in haar vrije tijd naar een uitweg uit het landhuis en probeert ze te achterhalen wie de jongen en het meisje zijn die absoluut niets met haar te maken willen hebben... Hoe dieper ze verstrikt raakt in het spinnenweb dat zich haar nieuwe leven noemt, hoe meer ze verlangt naar de mogelijkheid zich los te knippen.

    Phantasticae Productions | 12+ | Urban-fantasy | Soundtrack


    "Beauty is an illusion."


    _____________________________________________________________________________________________________________

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje

    ________________________________________________________________________________________________________________




    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:47 ]


    Chasing goals.

    Nog niet aan begonnen want ik wacht tot mijn andere story (met The Vampire Diaries) afgelopen is.



    Na de overwinning op Voldemort is de toverwereld zich langzamerhand weer aan het herstellen. En hoewel iedereen zijn of haar leven weer redelijk kan oppakkken, verloopt met bij Draco Malfidus anders. Hij is in de war en weet niet meer wat hij met zichzelf aanmoet, vooral omdat zijn ouders in Azkaban zitten. Omdat hij het grote landhuis van zijn ouders moet blijven onderhouden en omdat hij inkomen nodig heeft, solliciteert hij bij Odius en Oorlof; Een winkel in de Verdonkeremaansteeg in de Wegisweg. Hij wordt me groot enthousiasme aangenomen want ook al staat de familie Malfidus nu slecht bekend door de trouwheid aan Voldemort, de eigenaren van de winkel willen hem nog steeds in dienst hebben.

    In de winkel werkt echter ook Adriana. Een bloedmooie en ietwat mysterieuze heks die Draco nog nooit eerder heeft gezien. Ze heeft dezelfde leeftijd als hem en werkt ook op dezelfde dagen als hem. De twee kunnen vanaf het begin af aan goed met elkaar opschieten en eindelijk lijkt Draco iemand gevonden te hebben die van dezelfde klasse is als hem en hem respecteert voor wie hij is. Maar Adriana draagt geheimen met zich mee die beslist niet openbaar gemaakt mogen worden. Is Draco instaat om deze geheimen voor zich te kunnen houden zodra zijn ouders uit Azkaban komen of zal hij zijn vader Lucius de kans geven om weer een gevreesde tovenaar te worden.





    • Een Nederlands geschreven verhaal.
    • Een Harry Potter fanfiction maar kan matig tot extreem sterk afwijken van de originele verhaallijn van de boeken en films.
    • Reacties, kudo's en abonnementen zijn meer dan welkom!
    • Bijna alle personages behoren toe aan de schrijvers en makers van de boekenreeks en films.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:55 ]


    Chaos is a ladder.



    http://www.quizlet.nl/stories/22317/untold-secrets/

    Tom een doodgewone jongen op een doodgewone school heeft een geheim. hij durft het aan niemand te vertellen ,dan komt er nog bovenop dat zijn vader geweldadig word... hij kan het niet meer aan

    YourWolfLove schreef:
    (...)

    Mijn complimenten voor de cover-maker ! (:
    Heel mooi !


    Dankje. :Y) De foto is niet van mij, maar ik heb hem wel een beetje bewerkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan