• Het was een koude herfstavond. De blaadjes die van de bomen waren gevallen ritselde zachtjes. Voor de rest was het stil in Wakkerdam. Iedereen lag te slapen en het viel dus ook niemand op er iets door de verlaten straten sloop. Zich verplaatsend in de schaduwen van de gebouwen. Heel zachtjes ging het een huis binnen. Voordat de bewoner maar iets kon merken was het al te laat.
    De volgende dag was heel Wakkerdam in paniek. De zoon van de slager was op een gruwelijke wijze vermoord. Iedereen wijst iemand anders aan en de hoofd commissaris belooft dat hij het mens dat dit op zijn geweten heeft zou oppakken. Niet wetend dat het misschien wel geen mens is waar hij te maken heeft.


    Een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie zijn schuldig en zijn onschuldig?


    Ik heb toestemming voor mijn wedstrijd dus let's go. Ik heb geen maximum aantal deelnemers aangezien ik weet dat sommige mensen zich wel in zouden schrijven en toch dan niet gaan reageren. Daarom wil ik je duidelijk vragen of je als je mee doet, je wel echt gaat reageren.

    Deelnemers:
    Cymry
    Sofinite
    Melieke
    Memoria
    Mallory
    Libre
    Pezz
    Sibyllin
    Macavity
    Liberacorpus
    nessje
    Arriver
    Sempra
    Spotgaai
    Wrennah
    LittleBirdie
    JJHamblett
    iPayphone
    Tyrion
    Sultanaaaa
    FiliaDeorum
    Unimaginable

    DE INSCHRIJVING SLUIT OP 29.05.2013 23.59

    De overige informatie kun je in de Storie vinden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil graag meedoen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik doe mee c:

    I'm in!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe mee! ;D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil! (:


    •*• Lululu •*•

    Count me in!!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mine


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil ook wel meedoen. (:


    Do what people say you can't.

    Ik doe ook mee ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Me!


    Miep

    als er plaats is wil ik ook wel


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wil wel meedoen (:


    That is a perfect copy of reality.

    IK WIL ;D

    HELL YEAH. Count me in.


    If a writer falls in love with you, you can never die