• Klik hier voor video.

    Een man in London, die net een man midden op straat bruut vermoorde, reageert gelijk voor de camera. Hij heeft zijn wapens nog vast en zijn handen zitten nog onder het bloed.

    Wat is dit dan? Er wordt helemaal niks gedaan... De mensen lopen rond alsof alles compleet normaal is, en waar is de politie?
    Dit moet toch niet kunnen?

    Dit is de reactie van de regering:
    Klik.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Mensen zijn echt belachelijk. Dat zulke dingen in de wereld gebeurt. Bah.


    Some people are art and do art at the same time

    Denk je echt dat ze niets doen? De premier vliegt al terug hiervoor...


    I am an idiot, I move.

    oke, ik word hier echt een beetje naar van.
    het lijkt net alsof dat meisje, dat naast het slachtoffer gaat liggen, er mee op de foto gaat o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Unvernunft schreef:
    Denk je echt dat ze niets doen? De premier vliegt al terug hiervoor...

    Ik bedoel op het moment van de moord zelf hè.
    Zodra je hem terug ziet lopen naar het slachtoffer staan er allemaal mensen te kijken, alsof het een soort show is. Even later staan er een paar bij het lijk, maar het lijkt of ze alleen eventjes checken of hij wel dood is.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Proudfoot schreef:
    Mensen zijn echt belachelijk. Dat zulke dingen in de wereld gebeurt. Bah.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Unvernunft schreef:
    Denk je echt dat ze niets doen? De premier vliegt al terug hiervoor...

    En daarnaast, als omstander zou ik zelf waarschijnlijk ook niet ingrijpen. Voor 't zelfde heb je 'n mes in je rug. Er zijn trouwens twee daders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    En daarnaast, als omstander zou ik zelf waarschijnlijk ook niet ingrijpen. Voor 't zelfde heb je 'n mes in je rug. Er zijn trouwens twee daders.

    Maar het filmen, dat is dan geen probleem. Terwijl hij lekker voor je komt staan en met zijn messen in de ronde zwaait.
    De man die het filmde was namelijk gewoon een omstander.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Holy crap.
    Dan ben je toch gek in je hoofd als je ook nog even voor de camera gaat? Gelijk opsluiten die handel bah!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ...
    Lost faith in humanity. Again.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Owlsome schreef:
    (...)
    Maar het filmen, dat is dan geen probleem. Terwijl hij lekker voor je komt staan en met zijn messen in de ronde zwaait.
    De man die het filmde was namelijk gewoon een omstander.

    Dat is iets wat mensen tegenwoordig doe; altijd 'n mobieltje op zak, social media ^^ Eigenlijk hetzelfde als toekijken. En ik geloof niet dat de mensen daar het als 'normaal' beschouwen. Het is erg lastig om dat zo uit 'n filmpje op te maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou als ik op straat zou lopen en er zou iemand vermoord worden dan zou ik geschokt zijn. Kan me niet voorstellen dat ik dan actie zou ondernemen. Zou doodsbang zijn dat die kerel achter mij aan zou komen.


    -

    'He, hij heeft rode handschoenen!'
    *thinks*
    'Wacht eens even, dat zijn geen handschoenen.'

    Ik vind het raar dat iedereen zo rustig doet.

    dat is zo eng zeg!! Dat je ook gewoon staat te filmen en een praatje met die man maakt.


    -

    Macabre schreef:
    ...
    Lost faith in humanity. Again.


    26 - 02 - '16

    Alayne schreef:
    (...)
    Dat is iets wat mensen tegenwoordig doe; altijd 'n mobieltje op zak, social media ^^ Eigenlijk hetzelfde als toekijken. En ik geloof niet dat de mensen daar het als 'normaal' beschouwen. Het is erg lastig om dat zo uit 'n filmpje op te maken.

    Ze staan er bij te kijken alsof het een flashmob is. Niemand zie je bellen, en de twee meisjes op het laatst gaan ook gewoon rustig naar het lichaam toe terwijl de daders nog gewoon in de buurt zijn...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.