• Ja, de laatste tijd kom ik heel erg veel dubbelgangers tegen. Zo heb ik op dit moment college van de dubbelganger van Ari Gold (Entourage), spotte ik Mitchel Musso 2.0 in de trein en gisteren botste ik tegen de tweede Will uit Inbetweeners Movie op.

    Nu is mijn vraag: Welke dubbelgangers hebben jullie al gespot :3?


    We need a bigger boat.

    Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd een verdacht bekend uitziend persoon. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben ooit eens meegewandeld met een dubbelganger van Sam/Yoda :Y) Het is dat zij de winkel uitkwam en me achter haar dubbelganger aan zag lopen... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kom heel vaak een - iet wat oude - versie van mensen tegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pabiloso schreef:
    Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd een verdacht bekend uitziend persoon. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben een tweeling. Ik heb een dubbelganger. ;3


    •*• Lululu •*•

    Ik wacht nog altijd op de dubbelganger van Johnny Depp. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zag laatst nog de jongere versie van mij.


    26 - 02 - '16

    Er zijn italianen bij mij op school en een iemand van dat groepje lijkt heel erg op een vriend van mij.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik zag een keer mezelf, of iemand die op me leek, dat is best awkward :Y)
    My brother from another mother?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    O. Zijn dubbelganger zit nu ook bij mij in college.


    We need a bigger boat.


    Franck Ribéry rappend in een geel astronauten-kostuum. Mijn avond was compleet.


    ars moriendi

    Licet schreef:
    Ik kom heel vaak een - iet wat oude - versie van mensen tegen.


    Dat heb ik ook wel eens. Zo heb ik ooit een jongere versie van mijn geschiedenisleraar gezien. En een keer iemand die op mijn wiskundeleraar leek.....


    Stenenlikker

    Cyborg schreef:
    Ik zag laatst nog de jongere versie van mij.

    En ik een oudere ! :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb er echt nog nooit een gezien.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Vorig jaar in de sportschool was er een Ronaldo look-a-like :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."